Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.03.2007 16:20

Lainaus: figurehead

Ja kyllä me miehetkin tykätään huomionosoituksista ja kehuista. Niiden kuuleminen ei ole vain naisten yksinoikeus.

Hyvä pointti. Nainen voi vetää herneen nenään jos häntä ei kehu. Mies saa olla tyytyväinen jos saa kehun kerran neljässä kuukaudessa.
  • • Muokkasi: Speedymaza
  • Lähetetty: 15.03.2007 16:22

Lainaus: lauratar

Ensimmäiseksi miehen sosiaalisesta piiristä täytyy poistaa naispuoliset kaverit.

Mun ex oli aika hyvä tuossa hommassa. Ei sanaakaan muille naisille ja kaveritkin piti jättää taakse kun ei kuulemma saanut tarpeeksi huomiota. No tottahan se oli... en huomioinut häntä sillon kun nukuin.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.03.2007 17:47
Mä kuolisin, jos seurustelusuhteessa ei sais olla muita miehiä/naisia :S Siis kavereina...

Kitinä: Heräsin just, enkä kuule mtn vasemmalla korvallani. Ei siinä muuten mtn, mut ku mun oikea korva on normaalistikin melkeen kuuro. Ja kun on melkeen sokeakin,niin siinähän se riemu vasta alkaakin.. Pitää kai pysyä neljän seinän sisässä,ettei jää auton alle. Tai no,eipä haittais vaikka jäiski :P
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.03.2007 21:24
Tupakka askissa/topassa pitäisi lukea varoitus että tupakoiminen voi aiheuttaa hiuksien syttyistä tuleen..

Kävin äskön tupakalla ja sain käräytettyä hiuksiani.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.03.2007 09:11

Lainaus: Doomeri

Kävin äskön tupakalla ja sain käräytettyä hiuksiani.

Tuo on jo melkoista taitoa. Oo' Onnea vaan.

Tahtoisin lainata tähän väliin Enochian Crescentiä. "For 30 days and night I haven't slept or fed." NÄLKÄ! Mutku ei uskalla vieläkään syödä :< Ja ämpeekolmosestakin loppui akku.
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2007 09:49
Ääh, meikkivoide eikä puuteri tartu naamaan!!
Kirjoittanut: figurehead (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.03.2007 14:12

Lainaus: lauratar

Ensimmäiseksi miehen sosiaalisesta piiristä täytyy poistaa naispuoliset kaverit.

Lainaus: Doomeri

"nauraa" tuohan oli vitsi?! Olihan?

Ei ole vitsi. Ensin poistetaan exsät ja niiden valokuvat ja esineetkin jotka niihin on liittynyt. Sitten alkaa valittaminen siitä, että käy miespuoleisten kavereiden kanssa kaljalla. Sit alkaa valittaminen siitä, että käy kavereiden kanssa jossain ilman kaljaa. Sit valitetaan siitä, että käy harrastamassa. Ja kun kaikki sosiaalinen elämä tätä kautta on poistettu ni sit vielä valitetaan siitä, että viipyy aina liian kauan omien sukulaistensa luona kylässä. Kaupungilla piti kulkea suurinpiirtein katse tiessä ettei vaan vahingossakaan katsonut muita naisia. Kännykkä kytättiin heti jos unohti sen vartioimatta. Jos oli jossain liikenteessä ni syyttäviä tekstareita tuli koko ajan. Tää voi kuulostaa uskomattomalta ja mun kohdalla tiettyihin äärimmäisyyksiin(lue hulluuksiin) mentiin mut ei toi oikeesti niin harvinaista ole. Eikä tos vielä edes ollu kaikki. Jätin mainitsematta lyömisen ja henkisen alistamisen. Onneks tilanne ei ole enää sama kohdallani ja turha kenenkään on sanoa et "no mikset jättänyt sitä". Loppujen lopuks suhde loppui kunhan se oli käyny ennen sitä pettämässä mua pitkän aikaa ja puhumassa ****** minusta ja suhteemme tilasta kaikille tutuilleen ja sukulaisilleen. En mä sano olevani pyhimys mut toi oli jo kyl liikaa...

Ja mä muuten kävin TOSI harvoin kavereideni kanssa kaljalla. Ehkä keskimäärin joka toinen kuukausi. Kyllä sen nyt ymmärtää jos toinen heiluu joka toinen päivä kännissä ni se ei o partnerin kannalta kivaa pitemmällä tähtäimellä.

Ja arvatkaa luopuiko partneri itse niistä eduista mistä minun piti luopua...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.03.2007 14:50
Jokos siella finlandiassa on tullut viinapulloihin ne varoitustarrat?
Kirjoittanut: Doomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.03.2007 17:15
***** mää oon *******...
Tein oharit Catalle...
Perkele...
  • Lähetetty: 16.03.2007 20:20
Tuli tylsä ilta. Lähen kyl huomenna tampereelle jos siellä ois jotain tekemistä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit