Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:32
äää, matikankokeet huomenna enkä osaaaaa!
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:56
******** kun ohjelmaa oli suunnitelmissa, mutta joudun ne ohjelmat rukata uusiksi molempien siskojeni takia. ******** ja rankasti. >.<
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.05.2007 22:58
Tarvitsen rahaa. ._.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.05.2007 14:06
Haluisin että ihmiset pelkäis mua... Ois niin kiva olla hiukan kunnioitetumpi ku nykysin, vaan se on harmi..
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.05.2007 15:19

Lainaus: Cata

enkku 8½, -skin enkun essee tähän asti.

Mä hyppisin viikon tasajalkaa jos saisin saman enkunaineesta tai esseestä tai edes sanakokeesta! Mulle enkku on yks mahdottomuus. Vaikka luen ja pänttään niin mikään ei jää päähän. Ja koe tulossa maanantaina, olen ihan varma etten pääse läpi...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 24.05.2007 07:28
Olinpa kirjoittanut yhmiä asioita suutuksissani. Muoksin pois. Yhyy, lisää syytä valitella. Olenpa minä tyhmä...
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.05.2007 07:39
Argh.

Tahdon päästä noista yöllisistä itkukohtauksista eroon.
Yöunet moisien takia menee. Nytkin olen ollut hereillä viidestä saakka,
Kuudelta raahauduin sitten koneelle ku nen muutakaan keksinyt.
Ja sitten kun uni maittaisi niin enkös ole töissä missä en tietenkään voi torkkua
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.05.2007 10:12
Krapula.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.05.2007 12:18
Vätystää, eikä millään jaksaisi lukea kemian kokeisiin. Hemmetin koeviikko.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.05.2007 12:39
Bändini basisti ********.. Ei opettele biisejä ja kyhnää tyhjänpanttina harkoissa :SS

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit