Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.05.2007 19:04
Haa, The Clashin cd 0,10 € kirppiksellä. ja ihana liituraitapaitis.

Psykan ja enkun tentitkin oli helpompia mitä oletin. nyt toivotaan vaan että enkun maikalla on vähän huumorintajua. Esseenä työpaikkailmoituksesta kun hain rumpalia räminä-punkbändiin. "The more safety pins and hair lacquer, the better."
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 21:18
myöhästyin tunnilta
ja kokeen alusta
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.05.2007 08:09
nukuin 3,5 h, tooivottavasti se keinoni toimii taas... psykankoe.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2007 10:43
Lähdin koulusta. "luokanvalvojaopettaja" alkoi ************ minulle... niskaan satoi ****** semmoisella vauhdilla että huh, ******** niin maan jumalattomasti... angsti olo...
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.05.2007 11:15
Oho, minulla on asenneongelma. ylempi viesti näemmä tuli väärään threadiin. No, inhorealismillakin pärjää.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 25.05.2007 12:04

Lainaus: Iiriva

nukuin 3,5 h, tooivottavasti se keinoni toimii taas... psykankoe.

taisi se kyllä toimia, kerta kirjoitin 12 sivua esseitä...
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Lovekiva
  • Lähetetty: 25.05.2007 14:44
Tunnen taas itseni niin turhaksi. En saa mitään aikaiseksi. En hallitse omaa luonnettani ja olen niin laiska ja saamaton. Jonkin sortin nettiriippuvuuskin taitaa olla.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.05.2007 15:14
^Niin minullakin, silmät kipeät...
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.05.2007 15:33
Juu muakin vit**aa olla kaupois kattelee ku se on ihmisiä täynnä,alkaa ahistaa ja päänsärky iskeee...+kun muut tuijottelee ja supisee seläntakana.kerran olin kuulut kun hän oli alkanut haukkua minua kaupassa ja meni hermot,aloin räyhätä sille.Tais saada neiti silloin pienen shokin. Perkele kun ei tuosta huoneen siivouksestakaan taida tulla mitään.Kiakki on kesken ja minä aikani kuluksi näpyttrelen tietokonetta..se vasta *********]
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Necrophile
  • Lähetetty: 25.05.2007 19:28
Markkinoilla oli hauskaa.

5-7 luokkalaisten perus jutut ku meikä käveli:

Pitkä tuijotus
Nauru
" Hyi v***u"
" lol"
" Kyl mäki katuh*oralta näyttäsin

7-9 luokkalaisten:

Pitkä tuijotus
Nauru
Vislaus
" hyi ny v***u"
" Voi ny p*rsereikä"

Rupes tosiaan v*tuttamaan kun ei missään saanu rauhassa olla ><

Hankin ihQdaat pinkit pörrökäsiraudat ja piikkikaulapannan S:

Sitten ku jotkut tytöt meni hissiin ja jotain mun perään huusi et " Kyllä mäki h*oralta näyttäsin" niin juoksin portaita toiseen kerrokseen ja kysäisin sitten kun ne hissistä tuli että " sano sama naamalle kiitos"
Tuli tytöille kiire

Ja tsori kielenkäyttö

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 23 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit