Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kitinät, natinat ja vinkunat

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:26
huippua.. kiitos lauratar.. palvon sua... *kumartaa* eli siis.. mä en tajuu miksi en pääse yli tomista(nimi muutettu) kun eihän meidän välillä tapahtunut mitään... ei yhtään mitään... en tajuu...
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.05.2007 17:55
Ahdistaa ja on kauhenan tuskainen olo. Johtuu todennäköisesti ulkona vallitsevasta säätilasta.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:16
Tuolla jossain pilvenhattaralla tai luolassa on kaapupukuinen parrakas äijä tai vanha akkan kääkkä, jonka tehtävä oli elämän aineksien sekoittaminen. Eräänlainen elämän kemisti. Hänellä oli iso pata, jossa oli paljon aineksista sekoitettuna puuromaiseksi massaksi. Jakaessaan tätä massaa missä oli ihmisten kaikki ainekset, luonteen piireitä ja ominaisuuksia myöten. Niin huomasipa elämän luoja/kemisti, että
"Perkele, mitäs tämä on jota jäi pohjalle?
Ai, tämä on varmaa aika turha aine" Tuumailipa hän, että oli jo jakanut aineksia tasaisesti mutta nämä padan pohjallekin jäävät aineksiet pitäisi käyttää.

Etenkin yksi aines näiltä nykyisiltä ihmisltä puuttuu.
Arvelipa laittaa sitten viimeisiin ihmisiin tämän jätösmassan, jota ei kukaan enää huolinnut. Hän antoi sitten eräälle tyttöselle paljon tunteellisuutta ja empatiaa. Niinpä tytön kohtaloksi jäi aina murehtia ja itkeä nekin itkut, joita ei muut ihmiset itkeneet. Huolehti sairaista, pysähtyi auttamaan onnettomuudessa loukkaantunutta kuin muut kulkivat ohi. Otti huostaan kesäkissan kun muut ajoivat sen pois.

Tytön onni mutta lähinnä kirous on ollut tunteellisuus ja empaatisuus.
Niin paljon murhetta tyttö kokee tämän takia, niin paljon huolta tässä nykymaailmassa. Tyttö tuntee hiukan helpotusta silloin kuin sade itkee hänen kanssaan.

Ja PERKELE etenkin tiettyyn aikaan kuusta!
(iskipä taas herkkä mieli, nyyf)
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:57

Lainaus: M Chaosbreather

Niinpä tytön kohtaloksi jäi aina murehtia ja itkeä nekin itkut, joita ei muut ihmiset itkeneet

niinpä... joskus vaan tuntuu että itse on tuo tyttö... nyyh..
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.05.2007 15:35
Arrrgh. Seuraava h*lvetin idiootti joka tulee jotain *********** iästäni pääsee saman tien ignoreemis listalle.
  • Lähetetty: 27.05.2007 15:54

Lainaus: Necrophile

Arrrgh. Seuraava h*lvetin idiootti joka tulee jotain *********** iästäni pääsee saman tien ignoreemis listalle.

kuka sulle sit on *********... ja vanhako sä edes olet... mä oon vasta 16 että ei sulla niin paha voi olla...
Kirjoittanut: Necrophile (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2007 17:45
Molen vasta 12 vuotta ><
Ja nämä ns. "nettitutut" tykkäävät kovin vinoilla nuoruudestani.
Kirjoittanut: MariaAntoinette (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2007 17:49
Mun on nälkä
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.05.2007 17:49

Niin ja Gootti.net on varsin suvaitsevainen paikka, kaikenikäisille. Dolliekyllätietää.com

Nyt sitten varmaan iski se anemia. Minulla on ollut viimeisen akhden kuukauden aikana ihan kamalasti erilaisia sairauksia ja olen käyttänyt ylenpalttisen vahvoja lääkkeitä lääkärin määräyksestä ja todella montaa eri sorttia, eikä ole tullut syötyä kunnolla kun koulussa oli oikein loppuspurtti ja nukkuminenkin jäi vähemmälle kun nenä on niin tukossa. Enkä kuulemma syökään tarpeeksi. Minähän olen siis tässä vajaan viikon ruvennut oireilemaan: huimaa, olo on ihan kuin tiskirätillä(siis eijaksa mitään) ja joskus rupeaa tuntumaan sydämen tykytyksiä, ja pyörryttää tms.
En tiedä mitään minkälaisia anemianoireet kunnolla ovat, paitsi että serkullani on ja häneltä kun kysyin niin jotain tuollaista selitti. Mukavaa.
Juu ja nyt sitten lääkäriin. Hiphei. *valivali*
  • Lähetetty: 27.05.2007 19:52

Molen vasta 12 vuotta ><
Ja nämä ns. "nettitutut" tykkäävät kovin vinoilla nuoruudestani

aika epäreilua... ei se oo kivaa... rupeet vinoilee takas siitä että ne on fossiileja tai jotai... yleensä toimii

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit