Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lost Paradise 20.1. klo 22-04 @ Hevimesta

Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.01.2007 14:48

Lainaus: poison

Tapaaminen olisi Hesan rautatieasemalla, vakiopaikassa aikataulujen alla, klo:21.30 !!!

Heippa!
Mä tuun sinne jääpuistoon sillon 19.
Siinä välissä meen yksiin tupareihin piipahtamaan ja tuun sieltä sitten suoraan Lost Paradiseen kun se aukeaa, eli 22 jälkeen.
Nähdään viimeistään siellä sitten!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.01.2007 15:52

Lainaus: Garmyad

tuun sieltä sitten suoraan Lost Paradiseen kun se aukeaa, eli 22 jälkeen.
Nähdään viimeistään siellä sitten!

Selvä pyy! Toivottavasti löydetään sinne.
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.01.2007 15:55

Selvä pyy! Toivottavasti löydetään sinne.

Tuolta lisäinfoa: http://www.hevimesta.fi/helsinki/index.php
  • Lähetetty: 18.01.2007 16:17
Mä kattelin tossa kartasta sitä paikkaa, ja havaitsin, että me päästäis 7B-ratikalla siitä Lasipalatsin edestä melkein perille, sinne Hevimestaan.
Mut nähdään kuitenkin ensin asemalla 21.30!
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.01.2007 16:24
Mihin aikaan olette lähdössä sieltä? Ajattelin taas vaan sitä, etten uskalla Hesassa yöaikaan yksin liikuskella.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.01.2007 16:54

me päästäis 7B-ratikalla siitä Lasipalatsin edestä melkein perille

Niin, steissiltä kun kävelee lasipalatsille noin 4 minuuttia ja Hevimestaan noin 8 minuuttia. Ehdottomasti kannattaa ottaa spora!

Lainaus: Velvet Grey

etten uskalla Hesassa yöaikaan yksin liikuskella.

Juu tää onkin kamala paikka, ihmissudet ulvoo ja sodoman kauhut valloillaan. Mut tosiaan, emmä kyl usko, että stadin keskustassa voi koskaan olla yksin, aina siellä on muutama tuhat känniläistä seurana.
  • Lähetetty: 18.01.2007 16:58

Lainaus: Ximmo

Niin, steissiltä kun kävelee lasipalatsille noin 4 minuuttia ja Hevimestaan noin 8 minuuttia. Ehdottomasti kannattaa ottaa spora!

No, täytyy sit katella lauantaina!

Mihin aikaan olette lähdössä sieltä? Ajattelin taas vaan sitä, etten uskalla Hesassa yöaikaan yksin liikuskella.

En mä ainakaan kovin myöhään pikkutunneille ole! Mutta eiköhän osa porukasta oo myöhään...?
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.01.2007 17:19

Lainaus: Ximmo

emmä kyl usko, että stadin keskustassa voi koskaan olla yksin, aina siellä on muutama tuhat känniläistä seurana.

Nääh, sä et oo vaan miehenä niin idioottimagneetti kuin me naiset. Kaikki känniläiset tykkää tulla selittämään jotain hämärää mulle.. Oikeasti en halua vaan ottaa riskejä.
  • Lähetetty: 18.01.2007 17:33

Kaikki känniläiset tykkää tulla selittämään jotain hämärää mulle.. Oikeasti en halua vaan ottaa riskejä.

Eiköhän kaikki järjesty ihan turvallisesti
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.01.2007 11:27

sä et oo vaan miehenä niin idioottimagneetti kuin me naiset

Nii-in, mä oon yks niistä idiooteista.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit