Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Lost Paradise 20.1. klo 22-04 @ Hevimesta

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.01.2007 14:35

Lainaus: Velvet Grey

Katositte vaan johonkin siinä yhdessä vaiheessa, taisitte lähteä kotiin? P

Joo, me lähdettiin 12 jälkeen! Ei sit sanottu "näkemiin" kun olit niiden kavereiden kanssa. Mutta ihan kivaa oli! Kiitos. Ja Mayfairille, kiitos kokiksesta!!!
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.01.2007 16:13

Lainaus: poison

Joo, me lähdettiin 12 jälkeen

Joo, onhan se mukavaa kun kaverit lähtee ennenku mä oon soittanu nuottiakaan. Nyyh.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.01.2007 16:20

Lainaus: Ximmo

Joo, onhan se mukavaa kun kaverit lähtee ennenku mä oon soittanu nuottiakaan. Nyyh.

Sorry vaan! Meitä alkoi koti kutsuun, mut toivottavasti heitit hyvän setin
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.01.2007 16:55

Lainaus: Ximmo

Alotitko sä siinä yhden maissa? Taisin kuulla ekan kappaleen ennen kuin lähdettiin.
  • Lähetetty: 21.01.2007 18:57

Alotitko sä siinä yhden maissa? Taisin kuulla ekan kappaleen ennen kuin lähdettiin.

Jooh, Pearly tuli toteamaan "mee lopettamaan toi piipitys" haha ja sitten menin.

Settilista:

Flux Of Pink Indians: Some Of Us Scream, Some Of Us Shout
Ausgang: Lick
Kohtalon Lapset: Eilisestä huomiseen
Kuolleet Kukat: Tuhansia ääniä
Musta Romanssi: Argentiina
Kaaos: Syntynyt Häviään
W.D.M.: Tomorrow's Gone
The Murder City Devils: Somebody Else's Baby
The Misfits: Theme For A Jackal
Samhain: Moribund
The MOB: Witch Hunt
Rudimentary Peni: Inside
Silmät: Haudattu
X-Mal Deutschland: Hand In Hand
The Distillers: Drain The Blood
The Partisans: I Never Needed You
Reagan Youth: New Aryans
Von Auer: Murhagroove
I Walk The Line: When I'm Gone
Olotila: Yksilöllisyys
The Skreppers: Docktor Goodfeel
Killing Joke: Wardance
Tragedy: Under the Radar
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.01.2007 19:00
Nojoo. Ainakin joku meistä kuuli sun soitantoa.

Hevimesta ei ole mikään paras paikka noille bileille, ***** äänentoisto. Musa oli hirveetä puuroa koko ajan ja kaikkien puhe puuroutti lisää.
  • Lähetetty: 21.01.2007 21:17

Hevimesta ei ole mikään paras paikka noille bileille

No eihän se ole muutenkaan paras paikka, koska se on Hevimesta ja bileissä ei soi hevi. Valitettavasti se on ainoa, joka on LP:n ottanut siipiensä alle. Kyselyitähän esitettiin joka hemmetin kuppilalle, mutta gootit eivät ole missään toivottua asiakaskuntaa.
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.01.2007 00:46
Joo kiitokset multakin hyvistä bileistä! Oli kiva nähdä taas, vaikkei hirveesti ehditty jutella. Tää on menossa ens kerralla uudestaan!
Ximmon kosto oli suloinen...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.01.2007 12:16
onkos muuten se FME samana päivänä kun Lost seuraavan kerran?
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.01.2007 12:20

Lainaus: mayfair

ninni, kai deletoit ne minun kuvat.. :P. ja niinkuin sanottu, nettiin en kuviani missään nimessä tahdo!!

En ole deletoinut, mutten niitä kellekkään täältä koneeni kuvatiedostoista näyttele tietenkään. Omaksi iloksi kattelen sieltä joskus kuvia. Jos mailaan jonkun oikein hyvän kuvan sulle jossa oot mukana, niin lupaa edes harkitsevas et saisin laittaa sen galleriaan..... (Ninnuska tuijottaa koiranpennun silmillä)
No ei tietenkään, jos et millään halua

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit