Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa?

Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.07.2008 21:52
Mulla on 16. päivä töitä.... Joten en ole maisemissa. Mutta muuten olenki sitte vapaa... Ehdotuksia lisää!
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.07.2008 22:37
En vielä 16-15 päivä pääse paikalle... =/ mutta joku vkl siitä eteenpäin?
  • Lähetetty: 29.07.2008 22:39

Lainaus: AuroraBorealis

Jei, uusia immisiä meidän porukkaan : D

Jeps,näinhän siinä saattaapi käydä jos minua vain siedetään... :'D
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.07.2008 18:07

Lainaus: Morfinsia

Jeps,näinhän siinä saattaapi käydä jos minua vain siedetään... :'D

Siedetään
Hmm, minen osaa tuosta jalometallista vielä sanoa, epäilen vahvasti ettei tuu laitettua rahaa sinne kun ei ole kuin muutama bändi joka kiinnostaa. Ainoo mikä mulle ei ainakaan käy on tuo pe 22.8 ja lauantai 23.8. Meen perjantaina lääkäriin ja se varmaan leikkelee minuu niin en varmaan pysty/halua liikkua tuona vkloppuna yhtään minnekkään. Myös 29.8-30.8 on huono että on työvuorot 21-01 kumpaisenakin iltana. Eli melkee tuo jalometalli vkloppu vois käydä tai sitte tuo syyskuun eka vkloppu.. ?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.07.2008 18:46
eää. Oisko 8. tai 9. päivä liian aikaisin?
  • Lähetetty: 30.07.2008 18:47

Lainaus: Cata

eää. Oisko 8. tai 9. päivä liian aikaisin?

Meikä on töissä tuon vklopun, muuten kyllä :/
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.07.2008 21:03
eää. Aurora se vaan työskentelee. onkohan sulla ollut lomaakaan yhtään : |

No, sit ois elokuussa enää vika viikonloppu jäljellä. 29., 30., 31.
passaisko se ?
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.07.2008 22:26
Mulle sopii. Hyvin. Tervetuloa meille! (Toivottavasti ketään ei häiritse että kämpässä on käärme... Pysyy kyllä visusti omissa oloissaan jos haluatte)
  • Lähetetty: 31.07.2008 16:16

Lainaus: Cata

eää. Aurora se vaan työskentelee. onkohan sulla ollut lomaakaan yhtään : |

Ei mulla ole ollu lomaa, eikä ole... rankkaa...

Lainaus: Jezebel

(Toivottavasti ketään ei häiritse että kämpässä on käärme... Pysyy kyllä visusti omissa oloissaan jos haluatte)

Ui, kärmes ^_^
  • Lähetetty: 31.07.2008 16:44
Luultavasti sopisi minulle... En vaan osaa yhtään liikkua oulussa! :'D

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit