Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Oulussa?

Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 31.07.2008 16:55

Lainaus: Morfinsia

Luultavasti sopisi minulle... En vaan osaa yhtään liikkua oulussa! :'D

Uskon että löytyy ihmisiä jotka tulee vaikka samaa matkaa sinun kanssa. : ) Majailetko itse missäpäin Oulua? Minä en kyllä valitettavasti pääse tuona vkloppuna tulemaan, edelleen ne työvuorot. Jos oisin päässyt niin itse liikun autolla (mikäli selvinpäin-kemuista kyse ; ) ja kyydissäni olisi voinut tulla. Mutta ehkä änkeän johonkin seuraavaan miittiin ^_^
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.08.2008 21:56
En ihan Oulussa asu, limingassa,mutta sehän on suhteellisen lähellä. Käsitykseni mukaan busseja kulkee ihan mukavasti.. Kun siis aloitan Limingan taidekoulussa nyt 18. päivä.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Lähetetty: 02.08.2008 22:55

Lainaus: Morfinsia

limingassa,mutta sehän on suhteellisen lähellä.

juu eihän sinne tosiaan ole kuin luikaus matkaa.. : D
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.08.2008 17:26
no niin,en siis ole ihan hakoteillä maantiedon kanssa.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.08.2008 20:17

Lainaus: Cata

No, sit ois elokuussa enää vika viikonloppu jäljellä. 29., 30., 31.
passaisko se ?

Lainaus: Jezebel

Mulle sopii. Hyvin. Tervetuloa meille! (Toivottavasti ketään ei häiritse että kämpässä on käärme... Pysyy kyllä visusti omissa oloissaan jos haluatte)

No mut kukaan ei nyt sanonut sitä varsinaista päivämäärää : D

onko se nyt sitte toi vika viikonloppu? Haluaisin ainakin ite lyödä lukkoon, etten keksi hoo-hetkellä jotain muuta tekemistä kun näitä miittejä niin harvakseltaan on. Oisko se perjantai 29. päivä?
ja että me harhailijat, jotka ei tiedetä Toppilasta mitään tavattais yhdessä vaikka jossain keskustan tietämillä ja harhailtas yhdessä Toppilaan?
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 04.08.2008 11:22
Laitan tämän nyt lukkoon kun se 100 sivun määrä on jo ylitetty. Jutustellaan Oulun goottimiiteistä siis viestiketjussa Miitti Oulussa? (osa 2).

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit