Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ke 24.1. Dark Wednesday @ Abi's, Helsinki

Kirjoittanut: Tristessa (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.01.2007 19:32
Dark Wednesday

Ke 24.1. @ Abin baari, Fleminginkatu 13, Kallio, Helsinki

DJ Tristessa plays gothic-(dark)wave-synth klo 18 - 22

Talvi-illan synkistelyä Kalliossa Abin baarissa. Ilmainen sisäänpääsy, A-oikeudet, iso olut 3 euroa, biljardipöytä euron/kierros. Vaikka baari on pieni, lupaamme raivata tilaa pienimuotoiselle tanssilattialle.

Luvassa hyvää musiikkia ja leppoisaa tunnelmaa. Mikäli homma toimii harkinnassa on vastaavien tilaisuuksien järjestäminen myös jatkossa.

K-18
Kirjoittanut: Garmyad (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.01.2007 00:49
Oon kaiketi menossa kurkkaamaan, onko joku muu tulossa?
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 22.01.2007 07:36
Minä. Suoraan töistä, joten paikalla jo 17:00...
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 22.01.2007 11:46
En ole tulossa tällä kertaa. Olen menossa torstaina sinne Anviliin, ja keskiviikkona on vähän muuta.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 22.01.2007 11:56

Lainaus: Garmyad

Oon kaiketi menossa kurkkaamaan, onko joku muu tulossa?

Mä tuun myös kattoon millanen meno siel on. Pitäiskö jossain nähdä vai meneekö kaikki omia teitään? En mä edes kattonu vielä missä se on, muistan vaan et Kalliossa.
  • Lähetetty: 22.01.2007 13:30
Kuinka moni siis on tulossa? 3:ko vain?
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.01.2007 11:26
Menkää nyt hyvät ihmiset, kun jotain järjestetään. Tristessa soittaa aina loistavaa musiikkia. Tulisi/menisin itse, mut Turusta liikaa matkaa.
  • Lähetetty: 23.01.2007 11:37

Lainaus: rotta

Menkää nyt hyvät ihmiset, kun jotain järjestetään.

Niimpä! Meille suunnattuja bileitä ei liikaa ole, joten kaikki mukaan nyt!
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.01.2007 18:20

Lainaus: Tristessa

Dark Wednesday

Ke 24.1. @ Abin baari, Fleminginkatu 13, Kallio, Helsinki

DJ Tristessa plays gothic-(dark)wave-synth klo 18 - 22

Talvi-illan synkistelyä Kalliossa Abin baarissa. Ilmainen sisäänpääsy, A-oikeudet, iso olut 3 euroa, biljardipöytä euron/kierros.

Tällaiset kinkerit olisi tiedossa huomenna!!!
Paikalle ovat tiettävästi menossa:
-Ninni
-Lauratar
-Garmyad
Tapaamispaikasta ei ole ollut puhetta, joten porukat taitavat mennä suoraan paikalle. Mukaan mahtuu vielä, kaikki halukkaat
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Ximmo
  • Lähetetty: 23.01.2007 21:45

Lainaus: Ninni

Niimpä! Meille suunnattuja bileitä ei liikaa ole, joten kaikki mukaan nyt!

Juu, eihän täällä Helsingissä ole riittävästi synkkispippaloita. Tässä nyt tammi-helmikuun toistaiseksi järjestetyt ja tiedossa olevat tapahtumat, joiden kohderyhmänä on nimenomaan esimerkiksi tällaisella gootti.netin foorumilla notkuvat ihmiset (paitsi alaikäiset, lälläslää).

07.01. Black Sunday (gootti)
12.01. SYN/\PSI (ebm)
20.01. Lost Paradise (gootti/indie/deathrock)
20.01. DMZ: Lift-Off (ebm/industrial)
24.01. Dark Wednesday (???)
25.01. Club Anvil (kasari/gootti/indie)
27.01. Klub Kalma (gootti/synth/???)
02.02. SYN/\PSI (ebm)
03.02. Radium XIII (industrial/noise)
14.02. TRAUMA#3 (ebm/???)
17.02. Lost Paradise (gootti/indie/deathrock)
24.02. Ubik Aid 2 (gootti/industrial)

Puuttuuko tuosta vielä jotain? Jotkut vissiin ovat menossa sinne FME:hen kuuntelemaan metallia, menee hmmm johonkin väliin. Ja itse olen menossa näistä vaan näillä näkymin tuonne 24. helmikuuta järjestämälleni keikalle, kun ei minua tuo teknopuoli (ebm = tusinateknoa huutolaululla) kiinnosta suuremmin. Helmikuun Synapsissa vois ehkä käydä tsekkaamassa sen menon, kun en oo koskaan ollut, mutta jyrkkä ehkä siihen.

Näitä bileitähän on aivan jatkuvasti. Abin baari ei todellakaan nappaa ja viikolla vieläpä, niin jätän väliin. Joo, olen töissä käyvä moukka.

Lista turpoaa vielä kummasti, jos tuonne lisätään Tampereen tarjonta, joka sekin on vain reilun tunnin automatkan päässä. Schatten esimerkiksi pieksee kaikki tuolla listalla olevat häppeninkit vasemmalla kädellä ja unissaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit