Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ke 24.1. Dark Wednesday @ Abi's, Helsinki

Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 24.01.2007 09:47
Joo, onhan se ihan hanurista kun noita bileitä järjestetään liikaa. Vääriin bileisiin ei saa mennä, siitä menettää goottipisteitä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.01.2007 10:07
Onko tässä joku sanonut, että niitä olisi liikaa? Mikäli kaikissa riittää kävijöitä ja järjestäjät eivät ota nokkiinsa, niin homma ok. Mikäli niitä on mielestäsi liikaa, niin ainoa mitä sinä voit tehdä, on jättää menemättä. Minä olen kuitenkin asiasta eri mieltä.

Myöskään kukaan ei ole puhunut vääriin bileisiin menemisestä tai pisteiden menettämisestä, vaikkakin siinä hyvin yrität trollata. Se, etten minä mene mielelläni EBM-klubeille, johtuu puhtaasti siitä, ettei sellainen meno minua kiinnosta. En mene myöskään Jazz-tapahtumiin, eikä kyse ole mistään pisteiden menettämisen pelosta. Näiden listalle kirjoitettujen konemusiikkikekkereiden kanssa samoina päivinä on minua paljon enemmän kiinnostavia punkkikeikkoja ja niille aion mennä, koska se juttu minua kiinnostaa enemmän.

Jos lasket siellä niitä pisteitä, niin laita minulle nyt runsaasti miinuksia.
Kirjoittanut: rotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: rotta
  • Lähetetty: 24.01.2007 10:53
Ällös hermostu veli hyvä. Sulla on niin paljon goottisteitä, että voi käydä vaikka suviseuroissa. Lisäksi olet sellainen gootti-idoli, että sun sanomisilla on paljon painoarvoa, kohta kukaan ei tykkää enää Blut Engelistäkään.

Olempa joskus törmännyt tilanteeseen, jossa aloittava klubi on ehditty haukkua jo ennen bileitä, ja sitten itketty myöhemmin kun kukaan ei järjestä mitään. Näin siis täällä Turussa. Oikeesti, menkää bileisiin, jos maksa ja lompakko kestävät, niin ainakin tarjonta säilyy monipuolisena, ja voihan niissä pilleissä olla ihan mukavaakin.
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 24.01.2007 11:56

Lainaus: Ximmo

Näitä bileitähän on aivan jatkuvasti

No onneks niitä nyt on, hyvä meno bileissä on taas asia erikseen kun itsessään näiden kekkereiden paljous. Sun vaan täytyy vääntää joka asiaan jotain vastaväitteitä (mut mikä tää maailma ois ilman kunnon väittelyä)
  • Lähetetty: 24.01.2007 12:01

kukaan ei ole puhunut vääriin bileisiin menemisestä tai pisteiden menettämisestä,

Väärät/oikeet bileet ja pisteet!!! Aargghhh! Jokainen menee sinne mikä kiinnostaa, ja jos eksyy sellaseen mestaan joka ei niin innostakaan, niin ei sillä mitään tekemistä ole minkään hemmetin pisteiden kanssa. Tästä samaa mieltä. (kerrankin, ellet keksi tähänkin jotain sanomista)
  • Lähetetty: 24.01.2007 12:09
En oo varma tonne Kallioon menosta vielä, koska yksin ei kiinnosta lähtee mihinkään, eikä tänne kukaan lähtijöistä oo ilmottanut mitään. Täytynee siis lähetellä textareita laurattarelle ja Garmyadille ja kyselle mitä meinaavat....
Sain muuten frendini liittymään foorumiin pitkän suostuttelun jälkeen, ja pitäis nyt antaa hänelle tää tuoli et pääsis rekisteröitymään tästä kun ei itse nettiä omista
Kirjoittanut: lauratar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.01.2007 12:41
Muuan pyykkikoneen hakija ilmoitti juuri tulevansa hakemaan rakkineen kello 16-17. Mulla oli alunperin tarkoitus tulla suoraan töistä, joten jos tuo hakija myöhästyy, jätän kokonaan väliin (työpäivä huomenna jne).

Lainaus: Ninni

jos eksyy sellaseen mestaan joka ei niin innostakaan

...niin sieltä voi vapaasti poistua
Kirjoittanut: Velvet Grey (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.01.2007 12:57

(paitsi alaikäiset, lälläslää).

Tosta tulikin mieleen, että tuonne tapahtumien otsikoihin voisi lisätä sen infon, että onko tapahtuma ikärajallinen vai ei. Täällähän kuitenkin järkätään miittailuja ihan kaikenikäsillekin.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.01.2007 13:03

Lainaus: rotta

. Lisäksi olet sellainen gootti-idoli, että sun sanomisilla on paljon painoarvoa,

Mä en kyllä kumartele mitään gootti-, tai muitakaan idoleita, ja mun mielestä Ximmo ei sellainen yritäkään olla. On parempi päättää itse asioista ja klubeille menosta, ilman mitään idoleita. Tietysti foorumin nuorille jäsenille voi "gootti-idolit" olla tärkeitä, mutta ei kai enää meille iäkkäämmille. Vastenmielinen ajatuskin!!!
  • Lähetetty: 24.01.2007 13:31

Lainaus: lauratar

jos tuo hakija myöhästyy, jätän kokonaan väliin

Näillä näkymin en ole tulossa. Pitää kattoo jos huomenna lähtis Anviliin...

Lainaus: poison

Tietysti foorumin nuorille jäsenille voi "gootti-idolit" olla tärkeitä, mutta ei kai enää meille iäkkäämmille. Vastenmielinen ajatuskin!!!

Juu, ihan puistattaa koko juttu! Niin, en varmaan lähe sinne tän illan synkistelyyn. Ei jotenki vaan huvita. Joten voi olla et tuun Anviliin huomenna. Eikä siitä lauantain Nurmijärven keikastakan taida tulla virallista miittiä, alunperinhän oli tarkotus lähtee kuunteleen Kuunsiltaa, joka nyt ei soitakkaan. Oisko se seuraava virallinen miitti sit se ens kuun leffaan meno? Vai onko todella moni aikonut lähtee sinne Nurmijärvelle?

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit