Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

14.4. Huuto 49, Von Auer, Uhreja Kuten Me Kaikki - gootti/industrialbileet Oranssilla (ikärajaton!)

Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.05.2007 21:48

Lainaus: Velvet Grey

Ilmeisesti poison on yhteydessä Ninniin. Olisihan ne kuvat ihan kiva joskus tosiaan nähdä.

Joo. Ninni aikoo lähipäivänä tulla laittaan jotain kuvia tällä koneella. En tiedä yhtään mitä kuvia siellä on, mutta taatusti ilmestyy!
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:45
Tykkäsin kyllä, oli oikein mukava tapahtuma. Hyvää musiikkia, hyvää kahvia ja uusia tuttavuuksia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.05.2007 14:23
Hoi,

milloin mennään seuraavan kerran? En jaksanut tälle nyt uutta topicia laittaa pystyyn, mutta elokuun puolella voisi taas säätää jotain. Kuun alkuun vai loppupuolelle? Tarkoitus olisi pitää parit bileet syksymmällä, ennenkuin Oranssi vaikenee lopullisesti Helsingin päättäjien nuorisofasismin edessä.

Bändejä saa myös ehdotella, mutta niiden kanssa tuppaa olemaan melkeinpä runsaudenpulaa. Tavoite on pitää kiinni viimekertaisesta linjasta, eli linjaa ei oikein ole. Rokin räimeestä EBM:ään on bändejä tarjolla, yhdistävä tekijä on jonkinlainen synkkyys ja sitä kautta kontaktipinta goottijuttuihin. Metallia ei tulla mun järkkäämillä keikoilla kuulemaan, niille bändeille on tapahtumia yllin kyllin muutenkin.

Avaudunpa samaan syssyyn hieman enemmänkin nuorisotiloista ja niiden tilanteesta Helsingissä, kun tuo lähinnä vapaaehtoisvoimin pyöritetty Oranssi joutuu sulkemaan ovensa.

Pari viikkoa sitten Skattalta vallattu talo tyhjennettiin, kun naapuruston rikas eliitti ei katsonut "epäsiististi pukeutunutta" nuorisoa hyvällä. Heillä oli pelko, että keikkajärkkäilyt ja muut jutut aiheuttaisivat häiriöitä. Kyseisestä tilasta oli tarkoitus tulla Oranssia muistuttava erilaiselle toiminnalle varattu mesta. Virallinen selitys häädölle oli heikko paloturvallisuus, mutta kyllähän asiasta kirjoitteli kovin selkeään sävyyn jo ennen häätöä Skattalla asunut Helsingin naispuolinen kaupunginvaltuutettu. Eiköhän se ole selvä asia, että sellainen porvari häätää hipit ****** omasta naapurustostaan.

Tällä hetkellä Tokoinrannan Piritta on vallattu, mutta tuskinpa siitäkään mitään nuorisotilaa saadaan. Sehän olisi ainakin eristyksissä muusta asutuksesta, mutta silti epäilen, että se puretaan ja tilalle tulee joku byrokratiatoimisto. Piritta on aika heikossa kunnossakin.

Käpylän Vuoritalo suljettiin viime vuonna, Siperia paloi maan tasalle... Tällä hetkellä Oranssi on Helsingin ainoa alaikäisille sallittu keikkamesta, jossa voi järjestää ruohonjuuritason keikkoja. Glorian varaaminen maksaa muistaakseni jotain 4000 euroa, joten eipä oo sinne asiaa. Nosturi taas on Elmun käytössä ja Elmu päättää, mitä siellä järkkäillään. Tosin oon nyt yhteyksissä Elmun pomoon ja katsotaan, mitä sillä rintamalla olisi mahdollista tehdä.
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.05.2007 15:53
Järjestä elokuun loppupuolella (Synttärit silloi) noei. Mulle ainakin käy koska vaan Kuhan sellanen tapahtuma tulis, koska siellä oli todella kivaa
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 30.05.2007 22:31
Jepjep, uutta tapahtumaa vaan! Mukavaa oli (ja melkein) ilman alkoholiakin! :O Et kai mennyt kovin pahasti miinuksen puolelle oman rahan sitomisen takia...?
  • Lähetetty: 30.05.2007 22:41

Lainaus: Chrystalis

Et kai mennyt kovin pahasti miinuksen puolelle oman rahan sitomisen takia...?

No kylläpä menin, enhän minä saanut lipputuloista senttiäkään, kaikki Oranssin hyväksi. Bensaa paloi, aikaa kului (julisteet yms säätäminen) ja tarjosin bändeille noin 40 eurolla hyödykkeitä. Eihän tuo ole iso raha, edelliset synttärini maksoivat jotain 800 euroa, mutta silloin mä olinkin vielä rikas. Nyt on henkilökohtainen konkurssi noin metrin päässä.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 31.05.2007 09:28
Ouchie... Jos siis tulee toista kertaa niin täytyy pistää kolehti herralle tulemaan, joka kattais ainaki osan ?
  • Lähetetty: 31.05.2007 12:04

Lainaus: Chrystalis

Jos siis tulee toista kertaa niin täytyy pistää kolehti herralle tulemaan, joka kattais ainaki osan ?

Kiitos tarjouksesta, mutta en mä tuollaiseen kehtaa lähteä. Hyvät bileet maksaa aina, pitää ne sitten kotona tai Oranssilla. Tää on ihan mun oma valinta ja sillä hyvä. Jos siellä on sata ihmistä hymyilemässä ja mulla menee 50e rahaa, niin ei se oo kuin 50 senttiä per hymy. Ja maksan sen summan ilomielin, jos tosiaan ihmiset saa niin halvalla hyvälle tuulelle. Hymyjä en näe koskaan liikaa.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.05.2007 12:07
Ximmo, sinulla on hieno asenne.
  • Lähetetty: 31.05.2007 13:11

Lainaus: Kuutar

Ximmo, sinulla on hieno asenne.

Kiitos. Harvemmin olen kehuja persoonastani (jonka osa asenne kiinteästi on) kuullut, varsinkaan tällä foorumilla. Sen sijaan minua toistuvasti ymmärretään väärin ja henkilökohtaista haukkumistakin olen saanut kuunnella muutamaan otteeseen.

*piirtää ruksin seinään*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit