Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

WoW & warcraft movies...

Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Warchild
  • Lähetetty: 12.02.2007 19:44
Kiinnostaisi että ketkä täällä pelaa WoWia aktiivisesti/satunnaisesti tai on joskus pelannut...

Ja onko kukaan kertaakaan käynyt tuolla sivustolla:

www.warcraftmovies.com ??

Lemppari pätkät sieltä:

http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=16010 The ballad of the Noob

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=17962 We will rock you

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=23222 The Hardware store

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=16441 Red Snappah

http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=16441 THe evolution of WoWdansing

Tuossa minun lempparini useimmat kivoja mielestäni sen takia että ovat naurattavia...

Sitten on tietenkin brothers taurenit mut ne on niin pitkii story-linee...

Mitkä on sun lempparit?

Mitä muita videoita katot jos katot yleensäkää? SIis muualla kuin tuolla <- edellä mainitussa...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 19:46
Jos sun lysti on, niin näpyttele LOL!!!!

hohoho. Irc-gallerian gallupia lainaten: "LoL, joku WoW"
  • Lähetetty: 12.02.2007 19:48

Lainaus: Iiriva

Jos sun lysti on, niin näpyttele LOL!!!!

hohoho. Irc-gallerian gallupia lainaten: "LoL, joku WoW"

Kuka tykkää mistäkin... Minä WoW:sta... Johtunee siitä että kaikki kolme muuta sisarustanikin pelaavat tosin he aktiivisesti minä satunnaisesti...
Kun ei omaa acconttia ole... Kolmella muulla on...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:00
Komppaa Iirivaa. En ole vieläkään ymmärtänyt, miksi jotkut lahjoittavat vapaaehtoisesti rahansa tuon pelin tekijöille. Ihan mukava rahasampo tuo kyllä laatijoilleen on, taitaa hemmoja naurattaa verkkopankkiin kirjautuessa...

En ole nähnyt vielä yhtään hyvää syytä mennä wowikarjan mukana kankkulan kaivoon, tavan pleikkaripeleillä on aivan tarpeeksi annettavaa minulle.
  • Lähetetty: 12.02.2007 20:14

Lainaus: Piiskansiima

En ole nähnyt vielä yhtään hyvää syytä mennä wowikarjan mukana kankkulan kaivoon, tavan pleikkaripeleillä on aivan tarpeeksi annettavaa minulle.

Niin... Jokaisella omat syynsä... Kuka menee kuka ei... Minust se on kiva paikka... Ja hyvä peli... Onhan se kallis mutta jos on rahaa tuhlattavaksi (jota minulla ei ole) niin siinähän se menee...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.02.2007 21:56
ei,ei ei, mä en ymmärrä noista peleistä yhtään mitään, en sitä mikä niissä on niin kiinnostavaa ,enkä sitä miten niitä kuuluisi pelata, joko olen tyhmä, tai sitten niissä vaan ei ole mitään järkeä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.02.2007 22:00
minä häiriinnyn jo siitäkin, miltä jotkut hahmot näyttävät. miksi helevetissä esim. haltioilla korvat ylttävät monta kymmentä senttiä pään yli?! X_______x giyh.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 12.02.2007 22:48
Itse en ole World of Warcraftia koskaan pelannut (enkä taida koskaan jatkossakaan pelata), mutta uskallanpa silti sanoa mielipiteeni.

Minulla ei sinänsä ole mitään sitä peliä vastaan, mutta pari seikkaa kyllä ihmetyttää ja närkästyttää. Ensinnäkin se rahastuspuoli; aika kovia ne maksut tuntuvat olevan, joita pelaamisesta joutuu kokonaisuudessaan kustantamaan. Toisekseen; WoW koukuttaa ihmisiä aika lahjakkaasti. Minä en ainakaan ole kuullut monestakaan kohtuupelaajasta, vaan melkein aina se näyttäisi ihmisillä menevän riippuvuuden puolelle. Ja sitten kärjistetysti koko elämä pyöriikin WoW:in ympärillä. Tervettä? Ei minusta.

Toisaalta se on ihmisen oma päätös eikä kai periaatteessa pelintekijöiden (tai vastaavien) vika, jos jää koukkuun. Ja sanonpa vielä, että tosiaan ei ole tarkoitus kieltää sitä, etteikö siinä pelissä voisi mitään hyvää olla. Kohtuupelaamisessa en näe juuri mitään pahaa, jos vain rahaa riittää.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.02.2007 10:02

Lainaus: Swanette

WoW koukuttaa ihmisiä aika lahjakkaasti

Jep. Tiedän eräänkin hemmon, jota ei näkynyt d&d:a pelaamassa kun Burning Crusade ilmestyi, ja SE on jo aika paljon...!! ;D
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2007 11:48
Minulla on patoumia kyseistä peliä kohtaan.
Vuosi sitten tuo miehenpuolikas oli täydellisen addiktoitunut pelinmokomaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit