Gootti.net

Simpsoneista

Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:29
Päätinpä perustaa tälläisen Simpson-aiheisen topicin, kun kuitenkin parhaimpiin telkkariviihteisiin kuuluu. Joten gootti.nettiläiset: Laittakaapas jotain teidän mielestänne hauskoja tapahtumia, keskusteluja tai sutkauksia tausta tietoineen, joita on tapahtunut joissakin Simpsonjaksoissa.

Ite aloitan tälläisella: Marge on suuttunut Homerille jostakin(en muista tarkemmin)ja ilmoittaa lopettavansa keskustelut tämän kanssa, jos homma ei ala pelata. Homer Margelle mitä minä nyt teen äänellä "Mutta, sinä olet ainoa, joka jaksaa kuunnella minun horinoitani"

Ehkä näin kirjotettuna nää ei oo niin hyviä, mutta oma mielikuvitukseni ansiosta saan irti tälläisista jutuista hyvinkin paljon. No katsotaan nyt, saako näistä mitään irti.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:32
Parhaimpia kohtia on kun homer uppoutuu johonkin ajatukseen ja siltä alkaa valua kuola suusta. "Mmm... Dooooonuts." Muistuttaa vähän minua kun näen kauniin goottitytön. ;D
  • Lähetetty: 04.03.2007 19:37
Oon yrittäny opetella matkimaan jopa Homerin hätääntynyttä huutoa, mutta ei oikein onnistu näillä äänihuulilla
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.03.2007 20:03
Itseäni huvitti Homerin sutkautus kohtauksessa jossa Bart ja Milhouse istuivat puumajassa ja Homer sitten tulee siihen käskien "Miltonin" poistumaan koska haluaa jutella Bartin kanssa vakavia.
M: "it's Milhouse!"
H: "yah yah and your father is No-house"
  • Lähetetty: 04.03.2007 20:17

Lainaus: Sharwynn

H: "yah yah and your father is No-house"

Toi kyl pisti hörähtämään.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 05.03.2007 17:04
Tuli vaan mieleen, ku tälle oma topickin on.. http://www.peekvid.com/feature/cartoons/1195/The-S impsons.html
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 05.03.2007 22:24

Lainaus: Speedymaza

Parhaimpia kohtia on kun homer uppoutuu johonkin ajatukseen ja siltä alkaa valua kuola suusta. "Mmm... Dooooonuts."

tuo on kans ja se perinteinen "Douh" "doup" vai miten sen nyt kirjoitetaan.
No kuitenkin tiedätte se "DOU!"
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2007 00:21

Lainaus: M Chaosbreather

vai miten sen nyt kirjoitetaan.

DOH!
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.03.2007 00:27
Muutama mun suosikki-liner ja vuoropuhelu:

Homer: Aw, people can come up with statistics to prove anything, Kent. 14 percent of all people know that.

Bart: Hey, Dad, can I have a sip of your beer?
Homer: Now, son, you don't want to drink beer. That's for daddies and kids with fake IDs.

Homer: Operator, give me the number for nine-one-one!

Homer: Pftt... Rules. I'm a rocker, I don't care for rules.

Homer: I guess some people never change. Or, they quickly change and then quickly change back.

Homer: Lisa honey, are you saying you're _never_ going to eat any animal again? What about bacon?
Lisa: No.
Homer: Ham?
Lisa: No.
Homer: Pork chops?
Lisa: Dad! Those all come from the same animal!
Homer: Yeah, right Lisa. A wonderful, magical animal.

Homer: The sun? That's the hottest place on Earth.

Nuo nyt on tarttunu joskus talteen, kun oon aikoinani lukenu niitä jaksojen käsiksiä tsekatakseni jotain faktoja. Mä oon vähän friikki aina, jos innostun jostain asiasta.
Kirjoittanut: Speedymaza (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2007 00:28

Lainaus: Ximmo

DOH!

Eikös tuo tarkoita vähän niinkuin "Etkö tajua." Kun homerilla se Dou! ...mun mielestä. Vai onko tuossa nyt ollenkaan sitä oikein kirjotaus mahdollisuutta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit