Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Simpsoneista

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 26.12.2008 13:07
Paroni Pusuhuuli on aika söpö :> Tänään juuri tuli kyseinen jakso, missä hän esiintyi. Se juttu oli ihan hauska, tosin niin hyvin en muista, että osaisin nyt laittaa sen tähän
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.12.2008 16:43
Kyllähän minäkin Simpsoneista tykkään. Aivan mainiota viihdettä ja hauskoja vitsejä pilvin pimein. Olen katsonut koko sarjan, aivan uusimpia jaksoja lukuunottamatta ainakin pari kolme kertaa - noita eniten uusinnoissa pyöriviä jaksoja ties kuinka monesti.
Jotain kritiikkiä pitää silti antaa. Ne kaksi ensimmäistä tuotantokautta ovat mielestäni auttamatta vanhentuneita, sarja alkoi mielestäni kunnolla kehittyä vasta kolmannen tuotantokauden aikoihin. Nyt taas nuo uusimmat jaksot eivät oikein ole mielestäni pysyneet ajan hengessä mukana. En tiedä onko sarjan kirjoittajat vaihtuneet, vai ovatko vitsit vain loppuneet, mutta noi jaksot mitä esimerkiksi tämän vuoden aikana on tehty ovat jo aika huonoja.
Lisäksi kun sarjaa katsoo alkaa ärsyttämään se periamerikkalaisten arvojen tuputtaminen. Vaikka niissä on kuinka paljon kantaaottaviakin kommelluksia ne ovat lopulta liiankin kilttejä. Nykyään kun noita vertaa vaikkapa South Parkin rankkaan yhteiskuntakritiikkiin ja todella roisiin huumoriin, tulee sellainen olo, että se ei oikein enää toimi samalla tavalla.
Silti, kyllä noita jaksoja edelleen mielellään katsoo, kun niitä telkkarista tulee
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.12.2008 18:27
Simppanit on mun ihan lemppari! Aina ne vaan jaksaa naurattaa. Maggie on yks suosikkihamoistani, jossakin jaksossa oli Bartman begins, jossa oli loistavia rikollisia: Ned Flanders - Diddler, PoisonLenny... Uuaahhaahhaa
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Morytania
  • Lähetetty: 31.12.2008 01:27
Simpsonit ovat yksi parhaimmista TV-sarjoista, mitä tiedän. Ja parasta siinä on juuri se tietty piruileminen ja leikinlasku nykyajan politiikassa ja uskonnoissa. Iva julkkiksia kohtaan saa minut totaalisesti repeilemään. Ja tietysti ne hauskat imitaatiot, joiden avulla on saatu amerikkalaisia poliitikkoja ns. vierailemaan sarjassa.
Fraasitkin ovat huvittavia. Itse tykkään eniten Nelsonin "Hää-hää" -huudosta.

Olen siinä mielessä samaa mieltä siinä, että vitsit ovat huononemaan päin nykypäivään. Eniten pidän 7-12 tuotantokausista.

Ai niin, onhan minulla Simpsons Movie. Tosin se ei ollut niin hyvä kuin odotin. Sarja on parempi.
Kirjoittanut: Count Dracul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.04.2009 18:47

Lainaus: Morytania

Ai niin, onhan minulla Simpsons Movie. Tosin se ei ollut niin hyvä kuin odotin. Sarja on parempi.

Juu näinhän se on.

Olen sitä mieltä, että Simpsonit ovat hauska ohjelma. Siinä pilkataan kaikkea, ja se naurattaa.

Lempi hahmoni on ehdottomasti Homer.

Lainaus: Morytania

Fraasitkin ovat huvittavia. Itse tykkään eniten Nelsonin "Hää-hää" -huudosta.

Minä taas Homerin Dou´h huudosta.

T: CD
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:50
Olen niin simpsons koukussa että huhhuh meillä nauhotetaan jaksot digiboksille, sieltä siirretään tietokoneelle ja leikataan mainokset pois etc. sitten poltetaan levyille. Niitä löytyy kaapista jo joku 30. En kovinkaan pitänyt simpsons moviesta, normaalit puolen tunnin jaksot ovat parempia. Outoa, mutta en pidä kovinkaan paljoa kauhujentalo jaksoista. Lempparini taitaa olla kun Nedistä ja Homerista tuli kavereita
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2009 23:58
Plaah, elokuvan jälkeen jaksojen taso on laskenut kuin lehmän häntä. Ei siitä pirun Spiderpigistä voi repiä huumoria ikuisuuksiin, itse en ole ymmärtänyt sen viehätystä ollenkaan :I Tykkään eniten alkupään kausista, mutta ihan ensimmäisessä piirrosjälki on mieleeni vielä vähän liian rujoa. Ne muutama kausi, mitä on nyt Kolmosella ja Subilla pyöritetty tulevat kyllä jo korvista ulos, kun niiden jaksot on nähnyt jo niin monta kertaa. Olen tykännyt Simps0neista siitä lähtien, kun ekan jakson joskus pienenä näin, mutta nykyään on pakko myöntää, että mieluummin valitsisin jonkun muun piirrossarjan.

Lempparihahmoja ovat kuitenkin Lisa, Marge, Patty & Selma, Duffman ja Mr. Smithers. Sideshow Bob- ja Krusty-jaksot taas ovat aina aika hohhoijjaa-kamaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit