Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesä 2007

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.03.2007 15:24
Duunia, tuskaa, duunia, eläimiä, en tiedä...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.03.2007 21:05
Delete: eipa sinne Morticiaan mitaan pukupakkoa ole... Itsekin olen siella palloillut enemmankin pommin jaljilta olevissa arkivaatteissa kuin kunnon koottihynttyissa...
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Heyni
  • Lähetetty: 28.03.2007 04:46
Tarkotus olis matkustaa, mut jos mä kämpän saan ennen kesää niin sitten jää matkustelut pakollisiin kaverikeikkoihin. Parhaat ystävät kun siis asuu Hyvinkällä, Turussa ja Oulussa, ite Joensuussa..

JOS ihan täydellisesti saisin suunnitelmani toteuttaa, niin matkareitti ois:

Joensuu-Hyvinkää isän kyydillä ku hyvinkäällä asuu siis serkkukin. Hyvinkäältä sitten junalla Hesan tai jonku lähimestan kautta Pumminusulaan ja sieltä turkuun pidempi pysähdys josta sit samalla varmaan tulee käytyä porissa kaverin kyydillä kunnes taas hyppään junaan ja jatkan Ouluun jos ei kaveri sieltä vuorostaan tuu Joensuuhun (riippuu siitä kämpästä..) Jos mä saan lämpättyä tarpeeks vanhaa ystävyyssuhdetta takas niin sitten kyllä pysähdyn Pietarsaaressa ennen Oulua koska Skata kiehtoo kuten kaikki muutkin vanhat kaupunginosat. Mulla ei vaan paljoa ole kavereita joita kiinnostas/jaksaks kiertää mun kanssa vanhoja mestoja. Ja yks kaveri ei yksinkertasesti uskalla lähteä mun kanssa minnekkään linnaan koska se kuuli että mä jo päiväkoti-ikäsenä pakkomielteisesti kävelin savonlinnan KAIKKI tornit ylösalas putkeen koska pitihän ne tutkia.
Oulusta ois hitsin kiva vielä jatkaa samaa rajaa hieman ylöspäin enmuistaminne, mut jää varmaan menemättä ellei lottovoitto tuu kohdalle tai isä innostu poimimaan mua oulusta kyytiin, Hailuodossaki ku tarkotus ois käydä ku siellä on tuttuja ajokoiratyyppejä ja mä en oo ikuna siellä käyny.

Viime kesänä matkustin reippaat 2000km yksikseni junalla ja yövyin nettituttujen tykö, oli jokseenki syksyllä mielessä että olikoha taas iha fiksu veto mut ei mua tapettu joten tänä kesänä uusiks..

Töihin menen heti kun saan kämpän, edes hetkeksi.. Paha matkustaa jos ei oo rahaa, kun opiskelijakaan en ole..Pitääki alkaa tutkimaan onko VR:llä millasia systeemeitä tämmösiä hulluja matkailijoita varten. Kyydin tarjoajia sun muita kyllä varmaan ois paikasta A paikkaan D, mut mä oon sen verran ujo että tulee vaan kiusallinen olo kun hiljasuus vallitsee.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.03.2007 12:40
Mitä sie Pummi-nusulassa? (anteeksi, näppikseni on rikki, tämä on erittäin hankalaa)mie_olen_asunut siellä_13_vuotta!_
Kirjoittanut: Chastel (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.03.2007 16:36
Olen koittanut hakea töitä, muttei oikein mitään vastakaikua mistää. Haluaisin myös paeta tästä kaupungista, mutten tiedä minne ja vaikea lähteä minnekään tyhjän päälle, kai pelkään, että joudun kadulle. Aika luuseriolo kun ei saa asioitaan järjestettyä. =/ Todennäköisesti vaan jumitan täällä yksin ja rahattomana.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 30.03.2007 18:12
Kuumuutta, varjossaoleiluea, auringon manaamista, sateenvarjolla suojautumista, aliaksen peluuta, yömyöhään pihalla hyppimistä, vesisotaa...

Tuollaista kivaa
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 08.04.2007 20:33
Minulla menee varmaan aika pitkälti kesä työskennellessä.... Tuskaan olen menossa, mutta muuten menot jää varmaan aika vähiin...
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.04.2007 11:19
Lisäys omaan listaani: menen ilmeisestikin tätini häihin.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 18.04.2007 17:02
Kesä suunnitelmiin kuuluu Tuska, tottakai, ja Qstock. Yritän kovasti saada töitä kesäksi, olisi eri mukavaa. Ja on vähän sellainen kutina ahterissa että nyt saattaisi vaikka onni potkia. Aikeissa olisi myös vähän reissailla ympäriinsä, käydä moikkailemassa kavereita. Ja uida. Haluan jo uimaan luonnonvesiin. Ja mökkireissu ois tämän läheisimmän kaveripiirin kanssa suunnitelmissa toteuttaa. (Ihan pic:illekin tiedoksi, jos et oo vielä saanut tietoa.)
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 18.04.2007 17:20

Lainaus: BronzeRain

Qstock

Tuonne voisin itsekin kenties tänä kesänä mennä jos rahatilanne sallii. Viime kesänäkin oli tarkoitus mennä mutta kaveri ei sitten päässytkään enkä sitten yksin viitsinyt lähteä.

Ilmeisesti menemme sitten kesällä myös luokan kanssa telttailemaan/patikoimaan jonnekin, saapa nähdä mitä siitäkin tulee meillä on melkeinpä kummallisen erinomainen luokkahenki, tajusin sen taas tänään.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit