Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kesä 2007

Kirjoittanut: Melankolia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.04.2007 19:58
Kesällä luvassa Puntala-rock, Tuska ja Sauna jos rahatilanne joustaa. Ystäviä, ulkona oleilua, Kevyttä reissaamista jne.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 03.06.2007 15:09

Lainaus: Iiriva

-kesäkuu töissä, toivottavasti

-suokkiin kavereiden kanssa kuvaamaan

-Tuska, toivottavasti

-mökillä paljon, pitää jatkaa viikinkikylän rakentamista!

-toivottavasti pääsen kiertelemään Suomea vähän itsenäisemmin

-paljon metsissä ja maalla kameran kanssa haahuilua

-keskiaikaismarkkinoita

-oleskelua

-aikaa Dragulan kanssa, muttei liikaa

-ostoksia

-ihmisiä

-paikkoja

-elämää

Haha, osa noista taitaa jäädä unelmaksi. Töitä on kesä- ja heinäkuun niin hajanaisesti, etten pääse mökille tänä kesänä kuin ehkä kaksi kertaa, ja nekin vain pikaisesti! Tuskaan sentään pääsen, mutta yksin oleskelua tulee liikaakin, Dragulan seuraa luultavasti liian vähän, ostoksia tuskin ollenkaan, vain yhdet keskiaikaismarkkinat, en minä töiden takia pääse matkustelemaanakaan, suokki ehkä onnistuu. Jee.
  • Lähetetty: 03.06.2007 15:11

Lainaus: poison

Meillähän on ollut puhetta siitä kesäisestä Suomenlinna-picnikistä
Mä olen jo suunnitellut, millaisia herkkuja aion tehdä sinne. Kaunis päivä, porukka istumassa nurmikolla ja herkkukori, voiko parempaa olla

Lainaus: poison

Kyllä siitä topicci tehdään, mutta sitten vasta kesän kynnyksellä.

Nyt on kesäkuu jo...? *vink vink* ;D
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 03.06.2007 15:15

Lainaus: Iiriva

Nyt on kesäkuu jo...? *vink vink* ;D

Me Ninnin kans vähän mietittiin, että olisko Tuskan jälkeinen viikonloppu mitään ? Ei olla unohdettu sitä. Oletkos katsonut tuota juhannus-miitiä ?
  • Lähetetty: 03.06.2007 16:23
Mutta tuo keli! Minua ainakin tuo sää ilahduttaa, taidankin lähteä tässä ulos. Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta ja linnut laulavat, täydellinen aloitus kesälomalle! *hyppelehtii ulos ja jättää aurinkovarjonkin suosiolla nurkkaan*
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.06.2007 17:07
No kun tällainen topic näköjään olikin jo, vaikka minä en sokeana alkuun tätä löytänyt, tulinpas tänne valittamaan kesäni tylsyyttä. Jo pari ensimmäistä kesälomapäivää ovat tuntuneet aivan liian kuumilta, kun minihameessa ja t-paitdassa tulee tuskaisen kuuma. Parissa päivässä olen onnistunut hankkimaan t-paita hihojen rusketusrajat, enkä muutenkaan halua muuttua ruskeaksi, ja lisäksi pilasin jalkani. Ensin tuli rakot liian pienistä kengistä, ja sitten kävelin avojaloin ja kipeytin jalkapohjani kuumasta asfaltista ja pikkukivistä. Tällaista nyt voi tapahtua muutenkin kuin kesälomalla, mutta mutta... En näköjään pidä kesästä. Kohta tulee hyttysetkin kiusaamaan, ihan kuin kuumuus ja auringon porotus eivät olisi jo tarpeeksi.

Minulle on tulossa tylsä kesä. Ei ole juuri kesäsuunnitelmia, jotain kavereiden kanssa oleskelua vaan, mutta hekin ovat reissussa kun minä olen täällä kotona. Rahaakaan ei kauheasti ole, jotta voisi lähteä jonnekkin. Eri asia olisi sitten lähteä vanhempien kanssa, mutta se ei hirveästi huvita. Minä varmaan sitten dataan koko kesän, jeejee... :/ Olen kyllä piahkoin menossa katsomaan Evanescenceä Hartwall areenalle, mutta se on vain yksi ilta ja siinähän ne suunnitelmat ovatkin. Samalla aion käydä myös Helsingissä shoppailemassa, jos vaikka löytäisi jotain kivaa :/
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 03.06.2007 18:08
Suunitelmissa lähinnä mökkeilyä:
- saunomista
- uimista (sitä varten poikaystävän vanhempien yksityinen mökki)
- grillailua
(ehkä kalastamistakin)
- juomista (alkoholin kanssa ja ilman)
- valoisia ja valvottuja kesäöitä

Kesäsuunnitelmat menee sen hetken mukaan.
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.06.2007 18:20
Töitä lähes 24/7, että se siitä lomasta.
Ei pitäis asua maaseudulla ja ei pitäis asua yksityisyrittäjä perheessä.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.06.2007 18:27
Mulla oli pieni loma äsken, joka meni ihan kyllä bilettäessä. Kivaa oli. Tänään loma sitten loppuukin, kun huomenna alkaa työt. Kokokesäkuu pitäs jaksaa painaa... Toivottavasti aika menee nopeasti töissä, että pääsen jatkamaan. x) Ei mulla tällä hetkellä töiden lisäksi juuri muita suunnitelmia ole, kuin riehua kaverin kanssa. Niin ja tuskaan myös.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 01:09
kesällä on niin ihanaa... valoisat kesäyöt ja sillee... auringon otto olis niin ihanaa mutta kun en halua ruskettua. hemmetin UV-säteet... *nurisee itsekseen*

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit