Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Nyt tilaisuus antaa mielipide

Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.04.2007 18:34

Lainaus: teksie

samal taval kaikki runkut aukoo, oli ne sit goottei tai hevarei tai hopparei.

Tyhejentävästi kyl!
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2007 16:29

Lainaus: Ximmo

Entäs tuo jne? Listaahan voi näin jatkaa mielensä mukaan. Gootit, hevarit, hiphopparit, punkkarit, rastafarit, uskovaiset, vapaamuurarit, epileptikot... Kohteliaita kaikki tyynni.

touché
Kirjoittanut: MrLuckarin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.04.2007 16:31
eiköhän liene aivan tapauskohtaista tämäkin miten kohtelias ja hyväkäytöksinen nyt sattuu olemaan.
mitään tasaista standardia ole, eikä tule, sori vaan mukelot.
kuitenkin ihan hyvä tietää että vielä nykypäivänä joku tahtoo käyttäytyä hyvin ja pitää yllä käytöstapoja.
olipa se sitten gootti tahi hevari, ihan sama loppujen lopuksi, kunhan vain sellainen typerä käytös ja ylimääräinen ******** pysyy minimissä.

ihmisiä pelottaa, ollaan niille kilttejä.
lopulta nekin tajuaa olla kilttejä takaisin.
ja jos ei, niin mitään ei ole oikeastaan menetetty.
jokainen hymy on plussaa.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2007 08:56
Minä uskoisin että käytös tapojen karkeat erot, eri alakulttuurien kesken voivat johtua siitä minkalaiset kulttuuriarvot alakulttuuri-immeisillä on.

anteeksi, en osaa selittää tarkemmin. (krapula)

Uskon kuitenkin myös vahvasti että loppujen lopuksi se on yksikohtaista tuo käytös.
Minä haluan itse yrittää käyttäytyä koska minusta itsestäkin on mukavaa kun aukaistaan ovi, sytytetään tupakka, irroitetaan hameen laahus kaupan ulko-oven ritilästä,yms. Sitä paitsi, on helpompaa käyttäytyä hyvin kuin äärettömän huonosti...

Kuulostaa taas jeesustelulta...
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 05.05.2007 13:27
En mene väittämään että hevimiehet sinänsä hyvätapaisia ovat (kokemusken syvä rintaääni, liikun lähinnä niiden mörköjen kanssa), mutta he jättävät vieraiden ihmisten kiusaamisen ja toisten ihmisten omaisuuden tuhoamisen sikseen. Ja jos jotain "riehumista" on, niin se on yleensä kavereiden välistä leikkitappelua. Ja vaikka nämä minun mörkömieheni ovat vähän kurittomia ja käytöstavat eivät ole aivan etiketin mukaisia, he muistavat silti aina huomioida muutkin ympärillä olevat ihmiset ja pyrkivät etteivät aiheuta häiriötä.
Gooteissa on vielä se hieno puoli että heillä on sitä tiettyä itsehillintää ja tilannetajua enemmän kuin näillä hevimöröillä. Ehkä se johtuu juuri siitä goottilaisesta estetiikasta, ollaan mielummin arvokkaan ja tyylikkään näköisiä eikä aleta tietoiseti nolaamaan itseään.

Tässä nyt sitä puollustuspuhetta. Olen huomannut tämän pitävän kutinsa varsinkin täällä meillä päin. Jos jossakin tapellaan, tai jotain, esim. kirjaston ikkunoita rikotaan, on asialla ollut yleensä jotkut muut eivät hevarit tai gootit. Ja harvemmin kyllä hopparitkaan täällä riehuvat, jostain syystä usein jotkut amispellet (anteeksi nyt kovasti jos loukkaan joitain ammattikoululaisia, mutta täälä on nuita niin paljon ja juuri siitä pahemmasta päästä) tai sitten urheilijat. En sitten tiedä miksi.
Kirjoittanut: Vade Horrorcraft (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.05.2007 14:54
Hommahan on siis tämä. Tyylisuunnasta tai alakulttuurista riippuen ihmisiä on erilaisia. Suvaitsevaisia, suvaitsemattomia, kusipäitä ja kohteliaita jne jne. Se että on gootti tai mikä tahansa, ei voi estää huutamasta kellekkään mitään... Ei se tyylisuunta siihen vaikuta, vaan asenne.
Kirjoittanut: Lathring (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2007 22:41
Täällä todettiin että alakulttuuri ei vaikuta juurikaan ihmisen käytökseen, ja omat kokemukseni puhuvat pitkälti sen puolesta. Iän myötähän lähes jokainen viisastuu, eikä monikaan n.+17-vuotias varmaan käyttäydy muutenkaan kovin huonosti. Mutta kyllä ihan kaikki sitä päätään aukovat (toivon että nyt tajutaan mitä mä tällä tarkoitan), jossei muualla niin vaikka sitten netissä joillakin hämärillä keskustelupalstoilla. En minä siis mitään vihjaile Ja kun ei isommille uskalleta (tosin nykyisin kyllä uskalletaan) niin etenkin nuoret ihmiset usein heittäytyvät ikäviksi vielä itseään nuoremmille. Mustiin pukeutuminen ei tee kohteliasta, sanoohan sen nyt järkikin. On toki paljon niitäkin jotka niin tekevät ja ovat kohteliaita, mutta tuskin muihin tyylisuuntiin verraten mitenkään kovin paljon enempää.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.12.2007 11:20

Lainaus: Lathring

Ja kun ei isommille uskalleta (tosin nykyisin kyllä uskalletaan) niin etenkin nuoret ihmiset usein heittäytyvät ikäviksi vielä itseään nuoremmille.

Mulle tuli tosta mieleen terrieri, joka ei pelkää ketään. Mutta joo, omat kokemukset ovat ne jotka meitä muokkaavat. Valitettavan usein peitämme omaa epävarmuuttamme ********* verhon taakse ja yritetään siten olla coolimpeja.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit