Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

kuinka vietätte pääsiäistä?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: raavittu
  • Lähetetty: 06.03.2008 17:08

Lainaus: Devilsbride

Minun lapsuudessani virpominen oli sillä seudulla todella tavallista, eikä sitä mistään hinnasta jätetty pois.

Voi, virpominen oli kivaa. Me tehtiin todella hienoja vitsoja ja aina mummelit kiittelivät, kuinka hienoja ne olivat

Lainaus: Rigis

Ahneeksi ja röyhkeiksi ovat tulleet ja vitsatkin ovat kuin tiejyrän yliajamia. En minä semmoisille halua suklaamuniani antaa.

Näinpä. Viime vuonnakin kun tuli "pikkunoitia" (varmaan olivat jo ylästeella) virpomaan, niin toinen sanoi ihan suoraan, että he haluavat rahaa eikä karkkia. Muut virpojat sentään ottivat mukisematta mitä saivat, mutta se oli todella ärsyttävää, kun ne heti rupesivat katsomaan mitä saivat ja jos palkka oli pieni, niin heti oli naama väärällään. Ja sitä en ymmärrä, miksi pitää mennä niin suurissa ryhmissä O.o Yksi vitsa ja siitä pitäisi antaa kuudelle palkka : S Mutta kai voi vaan todeta että "Se on tätä nykyaikaa..." Ja tänä vuonna en varmasti avaa ovea yhdellekään pirpanalle.

Muoks. Niin, minä vietän pääsiäistä kuten aina; en mitenkään. Syön suklaamunia ja lihon
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 06.03.2008 17:40
Mä en "juhli" pääsiäistä mitenkään erikoisesti, se on mulle vaan semmonen vapaapäivä jolloin voi puuhailla omiaan.
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.03.2008 17:49
ulkomailla! Azoreille pääsiäiseks! en oo ollu yli 13vuoteen missään etelän lämmössä, jos viroo ei lasketa

normaalisti pääsiäinen päivä siinä missä moni muukin.
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 13:16
En mitenkään. Luvassa pelkkää tylsää nyhjäämistä kämpillä. Vapaa-aikaakin mulla on nykyään ihan liikaa niin ei se oikein miltään tunnukaan.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2008 15:05
Juhlin pääsiäistä alkoholilla ja hyvällä seuralla :S Mutta kyllä minä omassa mielessäni mietin myös sitä uskonnollista puolta
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 15:07
Mitäs tuo ukko tullee meille. ei mitää suunnitelmia ole.

Suklaata & muuta karkkia EN aio syödä kun tuli sitä jo tuossa viime viikonloppuna tarpeeksi syötyä kun oli laivalla. :S
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 20.03.2008 15:08
Mä en päässyt/joutunut koskaan virpomaan pienempänä kun asutaan nii kaukana muista ihmisistä että ei huvita tarpoo 5km että pääsee heiluttelee oksaa ovelle ja lausuu jotai loruu.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2008 15:24
Enpä mitenkään. En ole koskaan pääsiäisestä piitannut. No ovikello pitää ruuvata irti, jotta ei ne karkkikerjurit häiritse. Ilkeä minä.
Tai no sen verran tiiän, että jotakin alkoholipitoista juotavaa kuluu..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 20.03.2008 16:00
En mitenkään erikoisesti. Huomenna ajattelin käydä elokuvissa, mutta varsinaiseen pääsiäiseen se ei liity millään lailla.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.03.2008 16:19
En paljon mitenkää, pyhät kuluu musaduunin merkeissä No, mämmiä ostin rasian, tykkään siitä, ja pienen paistin uuniin. Ai niin ja Tiimarista 12 pientä keltaista tipua.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit