Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Niin sattuu päästää sut menemään..

Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.04.2007 08:43
Mulla on siis tilanne nyt, kun ensimmäinen lemmikkini, Juuso-rotta on lääkekuurista huolimatta niin pahasti sairas, että on parempi pästää se menemään.. Juuso lähtee maanataina klo 15.. Oon vaa itkenyt ihan kauheesti eilisestä asti, kun ajan sille varasin, mutta se kärsii silminnähden niin, ettei ole sen arvoista enää jatkaa...Mitenhän mä kestän sen itse loetuksen, sitten kun nyt on jo näin vaikeeta ajatella, että irti on pakko päästä, mutta toki se on helpostuksin, koska se ei kärsi sitten enää. En oo koskaa ennen joutunu luopumaan enkä varsinkaan viemään lopetukseen, joka on ihan hirvee ajatus... Miks toisen täytyy lähtee...? Miksei vaa vois jäädä? Oon ollu sen luona aamusta iltaan koko ajan, silitellyt, kertonut mitä tehdään.. Tää on liian vaikeeta... Päätös luopumisesta eläimen edun nimissä on omistajan suurin ja raskain rakkauden osoitus, kun muuta ei voi tehdä enää..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 14.04.2007 09:32
Tiedän täysin miltä susta tuntuu, ja toi on yks hirveimmistä tunteista mitä voi tuntee =/ Munki koira piti lopetaa (siitä on tosin niiin kauan aikaa), ku se oli niin sairas. Tuntu niin hirveeltä,ku joku joka oli ollu lähellä 12 vuotta, oliki sit yhtäkkiä poissa,eikä sitä voinu enää ikinä nähä tai koskettaa tai mtn.
Se tuntuu varmasti pahalta monta viikkoa (mulla tuntu pahalta pari vuotta :S),mut aattele tosiaan,et sillä on sit paljon parempi olla... Ja mieti sitä,et sillä on ollu hyvä elämä, et ainakaan elämän aikana sen ei oo tarvinnu kärsiä tai kestää huonoa kohtelua.
Eläimen menettäminen on kauheaa... varsinkin jos se on eka. Tai no sattuu se,vaikka se olis kuinka mones..
Voimia kovasti sulle *rutistus*
  • Lähetetty: 15.04.2007 13:03
Huomenna lähden Juuson vierellä sen viimeiselle matkalle.. Se tietää, että huomenna mennään. Oon sen kanssa tänää puuhaillu kaikkea kivaa, käytiin ulkona moikkaamassa kesää ja aurinkoa hetken, syötiin hiukan hedelmäsosetta ja oltu paljon vapaana..Aina, jos sille tulee tukala olo, se ettii mut ja hypää syliin, siinä sitten sitä silittelen, kunnes se tokenee..
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.04.2007 19:06
Tiedän,tuo tuntuu pahalta mutta...Elämä on täynnä luopumisia niin kornilta ja kliseeltä kuin tuo taas kuullostaakin. =/
Kirjoittanut: Warchild (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.04.2007 21:39
Viimeinen päivä... Pitääkin olla helpoittava ettei pelota mennä...
  • Lähetetty: 16.04.2007 07:35
Aamu, jonka jälkeen lähden pienokaistani saattamaan uneen, suru on ihan suunnaton, vaikka moni ei sitä ymmärräkään. Juusoa kävi eilen avokin vanhemamt katsomass, sillä on juuso heillä vieraillut sen verran paljon ja he kun eläimistä niin pitävät. itku siinä tuli, Juuso kun on laiha ja voimaton sekä hengittää vaivalla.. Voi Juuso, miten sattuu susta irti päästää, vaikka se sulle tuokin helpotuksen, mutta me muut jäädään sua niin kaipaamaan.. Ethän muistele pahalla, rakas..<3
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.04.2007 07:56
Tuttua. Itse olen jokaisen eläimen kohdalla itkenyt suunnattomasti. Koirat ovat kuolleet luonnollisesti ja aina se on tullut puoli-yllätyksenä. Pitkän elämän kuitenkin ovat eläneet, kaksi koiraa meillä on jouduttu lopettamaan sairausten vuoksi. Kissojen kohdalla on ollut sama juttu. (Kyllä, olen asunut elämäni elukoitten keskellä)

Minulle tulee kaksi rottapoikaa asukkaaksi perjantaina, pitää vain toivoa että saavat elää terveen elämän eikä tulisi mitään tarvetta lopettaa kumpaakaan, se on aina vaikeaa ja sattuu ihan perkeleesti vaikka ne ovatkin vain eläimiä. Mutta joillekkin eläimistä on enemmän iloa kuin ihmisistä. Ainakin itsellä on ollut monen eläimen kohdalla näin, ne olivat mulle kaikki kaikessa. Joskus nykyäänkin, monen vuoden jälkeen pääsee itku kun muistelee niitä hetkiä mitä vietin esim. koirani kanssa. Kun ei ollut yhtään ystävää mutta se koiruus osasi niin lohduttaa mua kun huomasi että miulla on paha olla.

Koitahan jaksella FrozenCorpse, tiedän että tuosta seuraa pitkä suruaika. Ajan kanssa se menee, niin ******** kuin se kuulostaakin.
  • Lähetetty: 16.04.2007 11:33
Lähtöön aikaa noin 3 ja puoli tuntia. Nothing Else Matter soi juuson kunniaksi..:´(
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.04.2007 11:45

Lainaus: FrozenCorpse

Lähtöön aikaa noin 3 ja puoli tuntia. Nothing Else Matter soi juuson kunniaksi..:´(

Yritä kestää jotenkin. Se on tuttua, kun mulla on ollut paljon kissoja, ja nytkin on yks vanha. Se sattuu ihan hirveesti viedä ne piikille. Enemmän kuin ihmisystävien menetys? Voimaa sulle, Juuso pääsee varmasti hyvään paikkaan
  • Lähetetty: 16.04.2007 13:58
Reilu puoli tuntia lähtöön, maha kiertää, kädet tärisee ja itkettää. Miten kestän, miten? Varmaankin itken seuraavat viikot kahta kauheemmin ja näen Juuson lopetuksesta painajaisia..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit