Gootti.net

Lordi

Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.02.2009 11:26
Mulla ei ole MITÄÄN hyvää sanottavaa Laaaaardista, jos ootte huomannu jätkä on tehny Would you love a monstermanin sataan kertaan eri sanoilla...kyllä kai sitä voi samaa biisiä veivata niin kauan kun jengi ei tajuu mitä paskaa se oikeest on...Meinasin saada oluset väärään kurkkuun kun ekan kerran sitä peetä kuulin baarissa ollessa..! eikä se ees oo heviä vaa jotai älytöntä hilipatihippaa mitä joku helvetin amatööri pitkätukka on kellarissaa raapinu kokoo säälittävillä "säveltäjän" kyvyillää...ja se kuka sano fanittavasa Awaa, voin kertoa et neitokaisella on hieman noussu kusi päähän tossa bändi hommassa, kouluun tullessa oli niin diivaa ja jos ei tunnilla saanut huomiota tai ei tehty niinkuin hän halusi, poistui paikalta ovet paukkuen...tämä Turun konservatoriossa jossa erittäin rakas ystäväni opiskeli ja sai kyseenalaisen kunnian nauttia kuminaamari-tähtösen läsnäolosta...mut hei, toki jos iskee niin kuunnelkaa, täytyyhä laaardinki laskut maksaa ja sinä voit häntä siinä auttaa ostamalla heidän tekeleitään...oeh..
Kirjoittanut: Modnar (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.02.2009 04:15
Ei Lordi mielestäni ole huonoa. En myöskään fanita sitä. Heillä on ensimmäisellä levyllä pari menevää biisiä, pirteää ja mahtipontista raskasrokkia/metallia vähän kasarimeiningillä. Toki moni vähemmän suosittu bändi ansaitsisi Lordin suosion ja päinvastoin, mutta niinhän se aina menee, että joku saa isomman palan kakkua.
Kirjoittanut: Euronymous (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 02.04.2009 22:33
Kuuntelin Lordia joskus kauan sitten lopetin kait siinä vaiheessa kun bändi "nousi pinnalle"
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 14:55
Lordi on ihan ok. Mutta entäs jos kuuntelee Eläkeläisiä??
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 08.04.2009 15:07
Mua btw hävettää henkilökohtaisesti aivan järkyttävän paljon että tämä ketju on olemassa.
Kirjoittanut: FilthyVictorian (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 08.04.2009 15:23
Enpä oikein fanita kyseistä bändiä.. Meni ihan överiksi bändillä sen Euroviisu voiton jälkeen. Voi sitä rahastusta!
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.04.2009 23:14

Lainaus: Heetteri

Mua btw hävettää henkilökohtaisesti aivan järkyttävän paljon että tämä ketju on olemassa.

Yhtään väheksymättä äijän Show-touhuja ja saavutuksia, tilausta näkyy riittävän. Voihan tuota joskus jopa kuunnellakkin.
Mutta joopa joo, Goottifoorumissa oma ketju Lordista? Olis kyllä voinut sulkea jo ekan vastauksen jälkeen.
Levyhyllystä löytyy 40 Olavi Virran levyä, olenkohan minä sittenkään gootti?
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 09.04.2009 09:30
Olen muuten ihan samaa mieltä. Että nyt napsuu lukko.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit