Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: Bullyboys (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 27.02.2008 15:49
Pyrin käyttämään eläinkokeetonta kosmetiikkaa ja se on onneksi nykyisin jo helppoakin, kun tarjonta on kasvanut rutkasti. Mutta noin muuten meikkini riippuu todella paljon värimaailmasta, mihin olen sinä päivänä pukeutunut. Töihin/kouluun en nyt tietysti jaksa tai koe tarpeelliseksi laittautua samalla tavalla kuin muuten ulos lähtiessä. Mutta noin yleisesti ottaen meikkiini kuuluu meikkivoide, puuteri, piirretyt kulmakarvat ja eyelineria sekä ripsiväriä.
Kirjoittanut: delicatez (Jäsen)
  • Lähetetty: 28.02.2008 17:55
Lancomen tuotteita käytän kasvoilleni.
Ovat tosin kalliita mutta hyviä ja kestävät kohtuu käytössä pitkään.
Kirjoittanut: Safrie (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.02.2008 21:06
Kulutan melko paljon rahaa meikkivoiteisiin, muuten meikkilaukku koostuu halvemmista merkeistä. Käytän joko Joe Blascon meikkivoidetta (vaaleinta sävyä) tai Stargazerin valkoista tököttiä, joka tosin pitkään käytettynä on liian kuivattavaa minun naamalleni. Toisinaan laitan vain Lumenen perusmeikkivoidetta, jos iho alkaa koppuroitua. Ja tavallista Lumenen väritöntä puuteria käytän.

Meikkikynät, kajalit ja luomivärit on peruskamaa, milloin mitäkin. Lumene ihan hyväksi havaittu.
Kirjoittanut: ivana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.06.2008 17:14
Mulle menee ihan hyvin noi marketeista saatavat vaaleimmat meikkivoiteet (lumene, gemey), väriä saa vaalennettua tollasella valkosella hohdevoiteella ja enemmän peittoa kaipaavat alueet kuten nenänpielet töpötän peitevärillä. Päälle valkoinen/läpinäkyvä puuterointi kevyesti, en halua sellaista kalkkilaivan kapteeni-ihoa.
Kulmat mustalla kulmakynällä, silmiin mustat reiluhkot rajaukset , ripsiväriä ja joskus laitan sellaista kylmän hentoa vaaleanpunaista poskipunaa todella kevyesti. Kauneuspilkun teen aika usein poskelle, se tuo jotain ilmettä ja tykkään itse kovasti
Huulet jätän vaaleiksi. Kosteutusta ja päälle meikkivoidetta ja ehkä joku ihonsävyinen huulipuna, mut yleensä pärjään ihan meikkivoiteella. Joskus innostun laittamaan punaiset huulet, mutta jotenkin olen jämähtänyt noihin vaaleisiin ja sopivat kivasti voimakkaan silmämeikin kanssa.
Eli värejä en meikeissä juurikaan käytä.
Kirjoittanut: Jenzuu666 (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.08.2008 18:58
Ainakin itse ostan mustan kynsilakkani Seppälästä, ku sieltä löytyy ja se on lähellä. 8D
Muuten en meikkaakaan, ku oon vasta 11 ni ei kiitos, ei ihan vielä rajauskyniä yms.
Kirjoittanut: Dead disco dancer (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 14:29
Lumenen vaaleimmat meikkivoiteet ja puuterit ovat olleet aika hyviä. Täydellinen eyeliner on vielä hakusessa ja Oikeasti Hyvä perusripsiväri. Kivan väriset luomivärit joutuu hakemaan Punanaamiosta tms., ei niitä peruskosmetiikkaosastoilta löydy.. paitsi korkeintaan törkeänhintaisena.
Kirjoittanut: Ania (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2008 15:19

Lainaus: Dead disco dancer

Oikeasti Hyvä perusripsiväri.

Kun löydät sellaisen, niin tule toki kertomaan. Olen kanssa kahlannut läpi varmaan jokaisen merkin ja vieläkään ei ole tullut vastaan Sitä Oikeaa. Pari päivää sitten sorruin ostamaan sen uuden Maybellinen Define-a-Lashin, "no clumps" niin varmaan joo. :/ Ehkä huonoimpia koskaan kokeilemiani. Pitänee käydä värjäyttämässä ripset taas kestovärillä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit