Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: opiskelija (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.05.2007 12:22
Hei kaikki! Onko sulla vaikea löytää sopivia goottihenkisiä kasvomaaleja/meikkejä?! Teen projektia koulua varten ja haluaisin kysellä varsinkin tytöiltä, miksei pojiltakin että mitä toivoisit myytävän kosmetiikka liikkeesä goottikulttuuria ajatellen. Esim. maskeerausvälineitä, meikkejä yms. Ja mitä toivoisit löytäväsi helpommin kosmetiikkaliikkeen hyllyltä, vai riittääkö musta kajal ja verenpunainen huulipuna. Itse oon gootti, mutta yhden ääni ei riitä! Tarvitsen lisää asiantuntijuutta. Kiitos avusta!!!!!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2007 14:27
Kattava valikoima Stargazerin meikkeja olisi aika jees saada jonnekin...
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.05.2007 14:30
joo, kaikki meikkivoiteet melkeen on turhan tummia, ihan vaikka etsisi oman ihon sävyistä ja putelissa lukee että sopii muka suomalaiselle iholle, niin huomaa että se on pari astetta tummempaa kuitenkin, tai sävyltään vääränlaista, jotain ihan ihme oranssiin vivahtavaa. olis kiva jos olis jotain ihan vaaleeta meikkivoidetta joka olis omalle iholle sopiva, nuo stargazerin ja manic panicin meikkivoiteet on esim. miun iholle ihan liian kuivakoita. vaikka ne siis onkin juoksevampia mutta kuitenkin, jos tiiet mitä meinaan. : D se on varmaan suurin epäkohta. ite joudun aina sekottamaan puolet stargazerin valkosta ja puolet lumenen hydra drops 010-sävyä että tulee edes jotenkuten lähelle omaa ihon sävyä ja silti kosteuttava.
-eli siis eri ihotyypeille sopivat vaaleenvaaleet/valkoset meikkivoiteet ois jees..

kulmakynävalikoimat on iha naurettavan surkeet tavallisissa liikkeissä, jos haluu esim. pinkin kulmakynän niin pitää ostaa pinkki huultenrajauskynä, ellei haluu tilata jostain netistä tai mennä helsinkiin paikan päälle vaikka punanaamioon.. ja pigmentin määrä tavallisissa meikeissä on ihan naurettavan minimaaliset. saat vetää jotain lumenen tai chanelin luomiväriä kymmenen kerrosta ennenku se näyttää miltään.
-lisää värivalikoimaa meikkeihin. esim neonvärit : D
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.05.2007 15:00
Minäkin olen huomannut, että tavallisten meikkivoiteiden vaaleimmatkin sävyt ovat usein liian tummia. Käytän itse Lumenen Hydra Drops -meikkivoiteen 010 -sävyä ja puuterin sävyä 0, ne vastaavat omaa ihonväriäni. Toivoisin enemmänkin tällaisia vaaleita tai jopa vielä vaaleampia meikkivoide- ja puuterisävyjä tavallisten kauppojen valikoimiin. Luomiväreissä saisi olla laajempi valikoima tummia sävyjä. (Lisäksi täysin mustaa kynsilakkaa ei aina tahdo löytyä, en ole varma liittyykö tämä aiheeseen.)
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2007 15:05
Hmm...itse en kylla vertaisi Lumenea ja Chanelia toisiinsa...! Mutta tosi on, etta sellaiset runsaspigmenttiset, todella dramaattiset luomivarit ovat aina hakusessa (noilta kalliimmilta merkeilta niita kylla loytyy todennakoisemmin, mutta kellaan ei varmana ole niihin varaa...). Taalta briteista loysin sellaisen merkin kuin B Never Too Busy To Be Beautiful, jolla on aivan ihania voidemaisia luomivareja, mutta se on tosiaan taalla...
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 14.05.2007 16:42
Minulle kaupan puuterit/meikkivoiteet on ihan ok vaaleita, jos siis oman ihon läheistä sävyä etsitään. Mutta jos jotain dramaattisempaa, niin valkoinen puuteri/meikkivoide olisi aika jees. Ei nimittäin ihan joka tavaratalosta löydy. Sitten tummaa huulipunaa, muu kuin punainen (eikä sitäkään tahdo löytyä tarpeeksi tummaa). Perusmustaa olisi kiva saada muualtakin kuin Morticiasta.

Ja tämä on kumma: edes mustaa kynsilakkaa ei tahdo löytyä millään!
Kirjoittanut: Felicia (Virallinen sarjistaiteilija)
  • Lähetetty: 14.05.2007 16:43
Ai niin, Make up Storen kamat on aika ihania, mutta taasen melko hintavia. Vaikka kyllähän laatu maksaa, meikeissäkin.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.05.2007 16:55
morticiastahan niitä ja ihan tavallisilta meikkimerkeiltä manic panicia suosin, tavallisista sitten make up storea, isa doraa ja dioria. meikkivoiteena maybellinen dream matt moussen vaalein väri
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2007 17:00
mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa etsiä mustaa kynsilakkaa o.O
Mavalalta ja Nivealta löytyy. Myös Seppälän halpislakkaa olen käyttänyt ihan jees menestyksellä.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.05.2007 17:08
Vaaleaa meikkivoidetta peräänkuulutan minäkin.
Mitään muuta ei ole hankala löytää, mutta meikkivoiteen kanssa joutuu aina tuskailemaan. En kuitenkaan halua valkoistakaan meikkivoidetta jota sitäkin löytyy helpommin, kuin niin vaaleaa jota tarvitsisin.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit