Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.05.2007 14:35

Lainaus: M Chaosbreather

Ai on vai? No jaa, jos pohjustaa todella hyvin muuten ainakin minulla liukuu ja haalenee pois päivän mittaan. Aika pettynyt olen tuohonkin moskaan.

No, minulla ainakin toimii. Kai se taas, jälleen kerran, on henkilöstä kiinni.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.05.2007 14:41
Ihmeellinen on ihminen... niin erilainen jokainen ja yksilöllinen. Jotkut ei esim. käytä juur ollenkaan voiteita naamalleen. JÄRKYTYS!? Itsellä ihan rutikuiva iho, korppu, atooppinen kuulemma, ja tullut jo automaatioksi että aamuin illoin kosteusvoidetta kasvoille pesun jälkeen. Samoin aina suihkun jälkeen koko kropalle "juotavaa". : ) Ihollani on jatkuva jano.
Turkanen vaan että oon vuoden ajan käyttänyt just yhtä tiettyä voidetta, ja nyt kun tarvisin uuden purkin niin eihän sitä enää saa?! Miten ne voi mennä tekemään tuommottii uskollisille kuluttajille. Niisk. Sokoksen tyttö tyrkkäsi mun kouraan useamman liuskan lumenen pellavavoidetta. Toivokaa hyvät foorumilaiset että kasvojeni iho sen hyväksyy yhtä hyvin kun Olayn(R.I.P).
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.05.2007 18:18

Lainaus: kismet

Jotkut ei esim. käytä juur ollenkaan voiteita naamalleen.

Mä käytän rasvaa ja muuta todella harvoin. Pari kertaa talvella kun on ollut kuiva iho jostain kohtaa. Yleensä en laita mitään Olen laiska enkä jaksa. En kyllä paljoa mitään omistakkaan.
Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.05.2007 23:24
No itse tulee käytettyä manic panic virgin aivan valkoista puuteria, ja sen päälle hiukan tummaa kanebon international puuteria, ja tulee melko lähelle osuvaa omaa ihon väriä.

Lainaus: Tuulentytar

Mä käytän rasvaa ja muuta todella harvoin. Pari kertaa talvella kun on ollut kuiva iho jostain kohtaa. Yleensä en laita mitään Olen laiska enkä jaksa. En kyllä paljoa mitään omistakkaan.

Itselläni sama juttu Olen aevan liian laiska käyttämään rasvaa. Ehkä eniten talvella, kun on tälläinen kuiva iho -.-
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.05.2007 23:30
Käytän melko normaaleja ja melko siistejä meikkejä. Kulmat mustat ja naama on luonnostaan todella kalpea, en voi olla auringossa koska muutun täplikkääksi.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 02:34
no tumma meikki tietysti ja huulille joskus erikois tapauksissa mustaa huulipunaa... ostin sen viime kesänä itävallasta ja en oo viel löytäny lisää... joten pitää säästellä
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.05.2007 10:05
Mun mielestä musta huulipuna ei sovi melkeinpä kenellekkään... Muutaman tapauksen oon nähny joille sopii musta huupiluna (tahalteen noin) mut jokanen tyylillään.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 26.05.2007 10:28

Lainaus: Chrystalis

Mun mielestä musta huulipuna ei sovi melkeinpä kenellekkään... Muutaman tapauksen oon nähny joille sopii musta huupiluna (tahalteen noin) mut jokanen tyylillään.

Niin aika harvoille se sopii... enemmin oikein tummanpunainen/viininpunainen naisella on tosi herkullisen näköinen ja tumma violettikin on ihan nätti.
Tumman syntiset cherry-huulet (ja sitten lisänä vampyyrihampaat, jotka vilahtelee hymyilessä tai jutellessa).

Yhdessä tapauksessa on tosin hyvännäköinen jos on mustat huulet, eli ns. crow-meikissä. Kivan/komeen näköistä nähdä mm. baarissa tutulla crow-meikit. Itsellä oli Alice Cooper-meikit.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:50
Mä laitan kyllä mustaa! Yleensä oon käyttänyt lähinnä vaan huulikiiltoa tai vain huulirasvaa laittanut, mutta nyt tuota mustaa huulipunaa. En voisi suurin surminkaan laittaa huulilleni punaista!! Ei tosiaan sopisi minulle. Oon enempi semmonen söpö tyttö kun seksikäs punahuuli. Korkokenkiäkään en koskaan tule koipiini änkemään - mun jaloilla ei pysty niil käveleen. Lenkkarit ne olla pittää. : ) Löytäis vaan taas semmosii paksupohjasia! Ja suht kevyitä - kengät on tarkotettu kävelemiseen, tycker jag.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:44

Lainaus: kismet

Mä laitan kyllä mustaa! Yleensä oon käyttänyt lähinnä vaan huulikiiltoa tai vain huulirasvaa laittanut, mutta nyt tuota mustaa huulipunaa. En voisi suurin surminkaan laittaa huulilleni punaista!! Ei tosiaan sopisi minulle. Oon enempi semmonen söpö tyttö kun seksikäs punahuuli. Korkokenkiäkään en koskaan tule koipiini änkemään - mun jaloilla ei pysty niil käveleen. Lenkkarit ne olla pittää. : ) Löytäis vaan taas semmosii paksupohjasia! Ja suht kevyitä - kengät on tarkotettu kävelemiseen, tycker jag.

Siis tietysti miten kukin tykkää ja mikä tuntuu hyvältä.
Itselle ei tuo musta huulipuna vaan käy ellei ole ns. meikannut jotain cooper/crow-maskia naamaan. Mustalle huulille pitää vain olla jotain vastapainoksi. Itsellä huulet näyttää sitten niin pieniltä, että se on jo typerän näköistä, että näytän joltain miimikolta.
Jotkut tykkää lolita/tyttömäisemmästä tyylistä, jotkut äijämäisemmästä, jotkut hyvin naisellisesta, jne.
Sinulla on sitten hieman käytännöllisempi tyyli.
En minäkään jonka kerta korkareita änkeä kyllä ne on maiharit tai lenkkarit jotka lähtee mukaan ku ne on nopein laittaa jalkaan.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit