Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 26.05.2007 15:50

Lainaus: kismet

Olayn

Minä olen nähnyt monessakin paikkaa tuota Oulussa ainakin Stockalla oli ja sitten ihan lähi ääsmarketissakin oli. Juuri eilen ostin yhden putellin sitä kosteusvoidetta
Kirjoittanut: Ziggy Stardust (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.05.2007 10:57
Violettia kynsilakkaa tai luomiväriä. En oikeasti löydä mistään hyvää violettia kynsilakkaa...
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 27.05.2007 13:53
tumma alarajaus, musta luomiväri, vaaleaa puuteria, huulipuna on silleen että puolet mustaa puolet tumman viininpunasta... siis ylähuuli musta alahuuli punanen... voi se olla toisinkin... tällänen kuitenkin tälläkertaa..
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2007 14:44

Lainaus: M Chaosbreather

Sinulla on sitten hieman käytännöllisempi tyyli.
En minäkään jonka kerta korkareita änkeä kyllä ne on maiharit tai lenkkarit jotka lähtee mukaan ku ne on nopein laittaa jalkaan.

Juu. Käytännöllisyys ennen kaikkea. Muistan edelleen kuinka lukion yksi liikunnanope (joka oli virolainen MIES) huuteli lenkillä että "tytöt, tytöt! Ottakaa pidempiä askelia ettei kengät kulu!" Ja "Hymy! Muistakaa tytöt hymy!". Nooo, samainen tyyppi sitten sai fudut kun sattui aina öhöm huonoihin aikoihin tupsahtamaan likkojen pukuhuoneeseen.
Anyway, piti todeta et mulle kun ei punaiset huulet kertakaikkiaan sovi niin semmonen hempee roosa kiilto esim. sopis. Mutta mä nyt haluan vähän "rajumpaa" tyyliä. Siksi mustat huulet.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.05.2007 14:48

Lainaus: raavittu

Oulussa ainakin Stockalla oli ja sitten ihan lähi ääsmarketissakin oli. Juuri eilen ostin yhden putellin sitä kosteusvoidetta

HÄÄÄÄÄH!?! *monttu auki ja silmät lautasina* Mitä helkuttaa! Ei oot totta. Näin ei voi olla. Miksi h*lvetissä sitä ei täältä löydy - sentään kunnon city - vaikka onkin susirajalla. Stokkaa tääl ei oo, mutta sokokselta ja sittarista oon etsinyt. En mää nyt Ouluun voi matkustaa ostamaan kasvovoidetta. : ( Sehän on ihan lapissa!! Poroja. Ja nunnuka-nunnuka.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.05.2007 15:34

Lainaus: Ziggy Stardust

En oikeasti löydä mistään hyvää violettia kynsilakkaa...

Aijaa, minulla on jotain Nivean Colour & Calcium- merkkistä ihanaa violettia kynsilakkaa. 143 Purple Glamour on sävyn nimi ja olen aivan rakastunut tähän väriin ja vieläpä pysyy hyvin kynsissä.
Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2007 11:33
nyt on pakko kehua yses saint laurentin huulipunia. kiitos
Kirjoittanut: opiskelija (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.05.2007 19:43
Vielä yksi lisäys tähän kysymykseen... Haluaisitteko jostain informaatiota esim. miten saa kestävimmän, näyttävimmän, kammottavimman tai muuten vaan hyvän goottimeikin aikaiseksi? Ja jos tuote lanseerattaisiin niin tulisiko kukaan esim. tilaisuuteen jossa olisi musiikkia, syötävää, juotavaa, (tietty goottihenkistä sellaista)?
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 29.05.2007 20:22
varmaankin.
Kirjoittanut: LadyDracula (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 29.05.2007 22:22
Minä käytän jokapäiväisesti Grimasin nettikaupasta ostettua valkoista meikkivoidetta ja sitten tietenkin mustat rajaukset silmissä ja piirretyt kulmakarvat mustaa huulipunaa en ole itse päässyt kokeilemaan, mutta lila kyllä löytyy.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit