Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 30.05.2007 09:02

Lainaus: opiskelija

Vielä yksi lisäys tähän kysymykseen... Haluaisitteko jostain informaatiota esim. miten saa kestävimmän, näyttävimmän, kammottavimman tai muuten vaan hyvän goottimeikin aikaiseksi? Ja jos tuote lanseerattaisiin niin tulisiko kukaan esim. tilaisuuteen jossa olisi musiikkia, syötävää, juotavaa, (tietty goottihenkistä sellaista)?

hyvin mahdollista jos se järkättäis lähellä. et ehkä en kehtaa tulla johokii yhtee tilaisuutee helsinkii, jos asuisin lapissa.
Kirjoittanut: Evil Kitty (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.06.2007 08:11

Lainaus: jeeves

Ja jos tuote lanseerattaisiin niin tulisiko kukaan esim. tilaisuuteen jossa olisi musiikkia, syötävää, juotavaa, (tietty goottihenkistä sellaista)?

Kyllä mie tulisin, jos se ois Turussa/Helsingissä..

Kuten monet on sanonu, vaaleeta meikkivoidetta ei löydy mistään, puhumattakaan valkoisesta. Puuteritkin liian tummia.. ;( Huulipunaa ei löydy mustana muualta kuin netistä ja Makeup Shopista, ja juuri mustaa kynsilakkaa on aika toivoton löytää. Kunnolla en löydä ees luumunsävyistä huulipunaa.. o.O
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.06.2007 13:10

Lainaus: Evil Kitty

Kuten monet on sanonu, vaaleeta meikkivoidetta ei löydy mistään, puhumattakaan valkoisesta.

Saa sitä mm. Morticiasta
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.06.2007 13:45

ja juuri mustaa kynsilakkaa on aika toivoton löytää. Kunnolla en löydä ees luumunsävyistä huulipunaa..

Miten tämä voi olla mahdollista? Ihan perusprismasta löytyy ainakin täälläpäin korpea kolmenlaista mustaa kynsilakkaa; Lumenen, Mavalan ja La Femme Beauty-halpismerkin. Luumunväristä huulipunaa olen ainakin Nivealla ja Yves Rocherilla nähnyt (Nivea on tosin voinut jo vaihtaa valikoimansa kesäisempiin eli vaaleampiin). Etsivä löytää
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:37
Tarkotin, ettei valkoista meikkivoidetta löydä mistään täältä käpykylän pienestä meikkiputiikista, ja mustaa kynsilakkaa en ole prismasta ikinä löytänyt, vaikka kaverit sanoo että siellä on. Joko on huono prisma tai mä tarviin vahvemmat rillit..
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 01.06.2007 14:41

Tarkotin, ettei valkoista meikkivoidetta löydä mistään täältä käpykylän pienestä meikkiputiikista, ja mustaa kynsilakkaa en ole prismasta ikinä löytänyt, vaikka kaverit sanoo että siellä on. Joko on huono prisma tai mä tarviin vahvemmat rillit..

mistä päin oot? mä asun mikkelissä ja täällä kyllä graanin kauppakeskuksesta(siinä on prisma, citymarket,alko,kukkakauppa,posti,kampaaja,suutari .) citymarketin puolelta löytyy mustaa kynsilakkaa(la femme bauty). ja sit tokmannilta. sieltä oon omani ostanu(rimmel).
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:05
Tuppukylästä Rauman vierestä. ei kuule toivookaan mistään kunnon kaupoista, hyvä että yks kenkäkauppa on...
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:06

Tuppukylästä Rauman vierestä. ei kuule toivookaan mistään kunnon kaupoista, hyvä että yks kenkäkauppa on...

no sentään se yks kenkäkauppa.
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:11

Lainaus: darkAngel

no sentään se yks kenkäkauppa

... jossa kengät maksaa liikaa ja laatu on surkeaa ja suurin koko lienee 41, ja mulla on jlka 42-44...
  • Lähetetty: 01.06.2007 15:20

... jossa kengät maksaa liikaa ja laatu on surkeaa ja suurin koko lienee 41, ja mulla on jlka 42-44...

mun jalka on kans niiku 42-43

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit