Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä kasvoillesi laitat?

Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.06.2007 16:23
Niinpä.. Meikkivoiteet, nykypäivän riesa. X-tra-x:illä on kattava valikoima, niitä sais löytyy lähempääkin. Itse ainakin olin tyytyväinen Manic Panic:in puuteriin, se tuli kauniissa pussissa ja rasiakin oli moitteeton. Lumenen musta kynsilakka on nykyään vakio, mutta se tahtoo olla turhan lillua, siis että se näkyy läpi ja pitää laittaa sitten niin paljon, että se valuu. Ärsytys..
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 16:09

Lainaus: Iliah Nostradamus

Lumenen musta kynsilakka on nykyään vakio, mutta se tahtoo olla turhan lillua, siis että se näkyy läpi ja pitää laittaa sitten niin paljon, että se valuu. Ärsytys..

Kynsilakkojen värit vaihtelevat kausittain. Tällä hetkellä mustaa kyllä löytyy just lumenen lisäksi ainakin mavalalta ja rimmeliltä. Suosittelisin sulle rimmelin lakkaa. Siinä lukeekin että "perfect coverage in one coat". Eli todella peittävä! Yksi kerros piisaa. Have a go!

Mulle saisi suositella kohtuuhintaista kasvovoidetta päiväkäyttöön. Kun sitä olayn ei tosiaan tästä kaupungista enää saa! Mulla on kuiva ja herkkä iho. Atooppinen. Sain sokkarin tädiltä pyynnöstä näyteliuskan lumenen tender dropsia mutta vähän epäilyttää et ois liika pliisua. Lakkavoide taas liian paksuu ja kirveltää. Heittäkäähän kanssasisaret ehrotuksia! Hjäp mig!
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 03.06.2007 15:54
Kismet: käypä Body Shopissa. Mun kuivalle ja krantulle iholle niistä on kyllä löytynyt oikein kivoja tuotteita, nyt käytössä c-vitamiinisarjan voide, jossa suojakerroin mukana. Toinen hyvä, joskin sitten kalliimpi, on Vichy-niminen sarja apteekeista. Dr. Hauschkan ruusuvoidetta suositellaan kanssa jokatoisessa naistenlehdessä, mutta itselläni ei siitä ole vielä kokemusta.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.06.2007 17:15

Lainaus: Piiskansiima

Dr. Hauschkan ruusuvoide

Minä olen hieman kokeillut tuota voidetta, ja minusta se vaikutti ihan hyvältä. Se on kyllä aika paksua, että en ehkä suosittelisi kovin rasvoittuvalle iholle. Voide tuoksuu ihanan ruusuiselle.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:15
Enpä tiedä olenko tästä aiheesta jo ehtinyt nitisemään (mutta ei se mitään, nitisen silti...): miksei kaupoissa ole hyvälaatuista JA kunnollisella sudilla varustettua eyelineria?! Arghärrinmurrin.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:54

Lainaus: Swanette

Dr. Hauschkan ruusuvoide

Mistäs tuommosta saa?
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 04.06.2007 15:57
hmm, taidan olla vammainen mutta se on harvoja kertoja kun alan naamaani mitään plänttäämään, kosteusvoide?
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.06.2007 16:25
Onnistuin sitten palamaan auringossa. Nyt poskipäät ja nenänvarsi punottaa. Millähän punotusta sais helpotettua?
Kirjoittanut: kuuttipoika (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.06.2007 18:38
[[OT; minullakin palanut pärstä]] Niinä harvoina kertoina kun jotain naamaani laitan (siis muuta kuin meikkiä) se on Garnierin päivävoidetta. En minä niistä mitään ymmärrä, kuhan joskus laitan, että ei ihan kasvot Saharan autiomaalta näyttäs.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.06.2007 17:57

Lainaus: Pic

Onnistuin sitten palamaan auringossa. Nyt poskipäät ja nenänvarsi punottaa. Millähän punotusta sais helpotettua?

Meidän äiskällä oli jotain ihanaa myrkkyä joka haisi aivan kamalalle mutta puolen tunnin päästä iho oli enää korkeintaan vähän hellänä, muuten siitä ei huomannutkan että se oli palanut. Sitä kyllä kaipailtiin viimeksi tuskassa...

Heh, just semmonen kommentti mistä itekkin oon valittanut että kun ärsyttää tämmöset turhat kommentit. Eli siis täysin hyödytön.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit