Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko joku TUTTU kuollut syntymäpäivänäsi?

Kirjoittanut: tamashii (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 22.05.2007 23:47
Tässä lähiaikoina huomasin, et itselleni on käynyt näin..

Olin vklo viemässä kukkia mummun haidalle, ja muistelemaan menneitä. Siinä sitten hyvissä mielin lähdin kävelemään pois päin. Katselin siinä sitten samalla muistomerkkejä ja nimejä. Pian yksi tuttuni nimi pysäytti minut kokonaan. Jäin tuijottamaan hautakiveä pitkään. Hän oli kuollut 12.9.1999
Ja itse olen syntynyt 12.9.1990... No en ollut varma oliko hän se oma tuttu. No päätin ottaa selvää kotona. Kyselin vanhemmiltani tätä tutun nimeä, ja he muistivat. Tuttuni oli kuollut syntymäpäivänäni.
Tämä kyseinen tuttu, ei ole niinkään "tuttu" minulle. Olin hänen luonaan hoidossaan pienenä. Kyllähän minulle tuli muistiin se, että siitä kerrottiin minulle kun hän kuoli, mutta olin yhdeksän vuotias, ja nykyäänkään en muista asioita... No tälläisen "pelottavan" jutun löysin.. Ei ole kiva viettää syntymäpäivää, samalla kun vanhemmat suree tutun kuolemaa...
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 23.05.2007 10:59
Tää on vähän off-topic, mut miun äitiliini kuoli täsmälleen samana päivänä ku Diana. Vähänks mein äiti oli prinsessa
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.05.2007 16:24
Ainakaan minun elinaikanani ei ole kukaan tuttu kuollut, olen säästynyt kaikilta hautajaisilta. Mutta ennen kuin minä olen tähän maailmaan ilmestynyt, niin siitä minulla ei ole mitään käsitystä, että kuka on kuollut ja milloin. Ei ole tullut sukujuuria juuri tutkittua... ^__^
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: CybellaTraurig
  • Lähetetty: 23.05.2007 17:08

Lainaus: Transylvania

miun äitiliini kuoli täsmälleen samana päivänä ku Diana.

Minun serkku myös
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.05.2007 18:29
Ei ole, onneksi.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.05.2007 21:44
Jeps.

No, ensinnäkin, 20. elokuuta alkaa aina sorsanmetsästys. Hyvä muistisääntö miespuolisille.

Mutta 20. elokuuta vuonna 1980 isän pikkuveli kuoli rattijuopon alle, vain 11-vuotiaana ja ihan kotitalon viereen. Ja mähän synnyin tasan kymmenen vuotta tän jälkeen.
Olen vielä lähisuvun vanhin lapsi, isän vanhemmat pitääkin mua suurinpiirtein uudelleensyntyneenä Arina.

tää on pitempikin tää tarina, mutta menisi kait turhan henkilökohtaiseksi. No mut asia tuli esille. Isovanhemmat onkin aina tulleet hautausmaan kautta mun syntymäpäiville.
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 23.05.2007 21:50
Ei kai kuolemia, mutta Titanic on uponnut samana päivänä kuin olen syntynyt. Eli 15.4. Pistäkää paremmaksi Näin niinkun offina. Juu, jatkakaa.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 21:15
27.11 synnyin, ja kuinka ollakkaan...
27.11 länsi-suomen televisio lähetykset katkesivat neljäksitunniksi "palvelinvaihdoksien" vuoksi.
27.11 arabit hyökkäsivät suurena aaltona suomalaisia rauhanturvaajia vastaan ja rauhanturvaamis projekti hävittiin siinä kohtauksessa
27.11 kuluttajaviraston Suomenmatkat yritys meni konkurssiin
27.11 nähtiin revontulia länsi-suomen paikkeilla
27.11 paholainnen syntyi

offi, anteeksi. Jatkan minun pepsini ryystämistä. Ja ei minun syntymäpäivänä ei ole kuollut ketään
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.05.2007 21:16
voe ***** mitä kirjotusvirheitä
tunnen itseni idiootiksi
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.05.2007 15:52
Ei ole onneksi minulle käynit niin., mutta melkein . pappani kuoli 4.3 ja olen itse syntynyt 14.3. Silloin laskettu aikani olisi ollut 4.3. eli kävi tuuri minulla.En olsiis ahlunnut viettää syntymäpäiviäni silloin kun pappani olisi kuollut..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit