Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Onko joku TUTTU kuollut syntymäpäivänäsi?

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 25.05.2007 19:32

Lainaus: Raivonkyynel

Ei kai kuolemia, mutta Titanic on uponnut samana päivänä kuin olen syntynyt.

Kun luin tuon, ajattelun että olit syntynyt samana vuonna milloin Titanic upposi.
Kirjoittanut: Ghorgul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.05.2007 21:07
Tämäkin viesti menee nyt vähän asiasta ohi, mutta pienempi kuin olin niin meidän perheen koira kuoli jouluaattona illalla tai yöllä, aamulla kuitenkin löydettiin kuolleena. Ei ollut se joulu kovin hauska, kun joulukirkon jälkeen kävimme koiran hautaamassa. Tuntuu pahalta kun perheenjäsen (vaikka koira nyt olikin) kuolee jouluna
Sen jälkeen ei ole joulu enää koskaan tuntunut samalta.
Kirjoittanut: VampireSoul (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2007 02:18
Äidin isä kuoli samana päivänä ja samassa sairaalassa missä synnyin (samana vuonna)
Äiti oli mennyt mua näyttämään kapaloissa isälleen kerrosta alemmas ja paappa oli kysynyt että mikäs enkeli tuo on? (oli jo aika sekasin ja 'menossa'). Oli sitten kuollut n.15 minuuttia myöhemmin.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2007 11:32
khih. Ensimmäinen postaus.

Ei sillä tavalla tuttu, kun en koskaan kerennyt näkemään, mutta mummini sisko kuoli paria tuntia ennen mun syntymää. Ei siitä ole suvun kesken mitään "juttua", kun itse sain tämänkin selvittää.
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 24.06.2007 12:10
Syntymäpäivänäni eli 7. kesäkuuta Islanti itsenäistyi ja joku pappi hirtettiin lontoossa ? Tosin ennen syntymääni eikä läheisiä ollut.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.06.2007 13:38
Sain just tänään kuulla toisenkin kuoleman elokuun 20:ltä. vuonna 2000.
Oululaiset saattaa tietääkin tuon riippusillan (kammottava silta, jos miulta kysytään!) Utajärven tienoilla. Se on pitkä ja vanha, vähän lahokin.
Siellä 20.8.-00 kuoli 15-vuotias poika kiipeiltyään sillan kaiteilla. Virta on siinä törkeän kova, ei hirveän kiva tapa kuolla.

vuodet -80, -90 ja -00. Tässä on varmaan joku kymmenen vuoden sykli. Mun täytyy varmaan sitten potkasta tyhjää vuonna 2010. // edellisel sivul oli tuo toinen juttu.
Kyl nää mua vaan vähän ällistyttää.
Kirjoittanut: mayfair (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2007 16:49
ei samana päivänä, mutta kahta päivää ennen.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 22.07.2007 23:57
Eipä kukaan tuttu ole kuollut, mutta tässäpä tapahtumia minun syntymäpäivältäni;

37 Rooman senaatti mitätöi Tiberiuksen testamentin ja julisti Caligulan hallitsijaksi.
1314 Jacques de Molay, temppeliherra kuoli
1438 Habsburgin Albert II Saksan kuninkaaksi.
1584 Iivana Julma, Venäjän ensimmäinen tsaari kuoli
1837 Grover Cleveland, Yhdysvaltain 22. ja 24. presidentti syntyi
1850 Oliver Heaviside, brittiläinen matemaatikko ja fyysikko syntyi
1858 Rudolf Diesel, saksalainen insinööri (k. 1913) syntyi
1904 Aarne Haapakoski, kirjailija ("Outsider") (k.1961) syntyi
1909 Einar Dessau käytti lyhytaaltolähetintä ensimmäisenä radioamatöörinä.
1913 Kreikan George I salamurhattiin.
1922 Mohandas Gandhi tuomittiin Intiassa kuudeksi vuodeksi vankeuteen kansalaistottelemattomuuden takia. Hän joutui viettämään vankilassa kaksi vuotta.
1925 "Kolmen osavaltion tornado" riehui Missourin, Illinoisin ja Indianan alueella surmaten 695 henkeä.
1936 Yrjö Sirola, kirjailija ja poliitikko kuoli
1936 Yrjö Väisälä löysi asteroidi 1421 Esperanton.
1937 Espanjan sisällissota: Espanjan tasavaltalaiset joukot voittivat italialaiset Guadalajaran taistelussa.
1938 Meksiko kansallisti kaiken alueellaan ulkomaalaisomistuksessa olleen öljyalan.
1940 Toinen maailmansota: Adolf Hitler ja Benito Mussolini tapasivat Brennerin solassa Alpeilla ja sopivat liitosta (''akselivallat'') Ranskaa ja Yhdistynyttä kuningaskuntaa vastaan.
1941 Ole Norrback, poliitikko ja suurlähettiläs syntyi
1945 Toinen maailmansota: 1 250 yhdysvaltalaista pommikonetta hyökkäsi Berliiniä vastaan.
1949 Hannu Siitonen, entinen keihäänheittäjä syntyi
1956 Ingemar Stenmark, ruotsalainen alppihiihtäjä syntyi
1959 Yhdysvaltain presidentti Dwight D. Eisenhowerin allekirjoittama laki hyväksyi Havaijin Yhdysvaltain osavaltioksi 21. elokuuta alkaen.
1962 Ranska ja Algeria solmivat Algerian sodan päättävän sopimuksen.
1964 Bonnie Blair, yhdysvaltalainen pikaluistelija syntyi
1974 Arsi Harju, kuulantyöntäjä syntyi
1975 Kimmo Timonen, jääkiekkoilija syntyi
1980 Aleksei Jagudin, venäläinen taitoluistelija syntyi
1989 Egyptissä Kheopsin pyramidista löydettiin 4 400 vuotta vanha muumio.
1992 Suomen liittymishakemus Euroopan yhteisöön, josta myöhemmin tuli Euroopan unioni.

Jaa-a, vai että löydettiin muumio tasan samana päivänä kun synnyin...
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 23.07.2007 00:10

Lainaus: Doucat

pappani kuoli 4.3 ja olen itse syntynyt 14.3. Silloin laskettu aikani olisi ollut 4.3. eli kävi tuuri minulla.

Mä oon syntyny 4.3 :P
Kirjoittanut: emmelin (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.09.2007 00:16
Eipä varsinaisesti syntymäpäivänä, mutta yksivuotissyntymäpäiväni (16.12) jälkeisenä päivänä (17.12) äitini isä kuoli. Taisi olla kohtalaisen railakkaat yksivuotisjuhlat..

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit