Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä lahjaksi ylioppilaalle?

Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 24.05.2007 22:57
Minulla on ongelma. En tosiaan keksi mitään, mitä voisin antaa lahjaksi kaverin veljelle, kun tämä pääsi ylioppilaaksi. Minut kutsuttiin pippaloihin, ja haluan olla kohtelias ja viedä jonkun pienen lahjan. Mutta mitä? Mitä antaa aika tavalliselle, ylioppilaaksi päässeelle kundille?

Mitä olette itse saaneet, mitä kaverinne tai kaverin kaverit ovat saaneet, mitä haluaisit saada? Olis kiva saada jotain pieniä vinkkejä, oon ihan pihalla siitä että mitä ylioppilaalle yleensä edes annetaan...
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 24.05.2007 23:02
Korut ovat aina hyvä lahjaidea, joku tarpeeksi simppeli joka sopii moneen makuun, kylkiäiseksi ruusu. Tai sitten lahjakortti jonnekin liikeeseen tai kahvilaan tms.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.05.2007 16:13
Minulla on ihan sama ongelma, en millään keksi mitä ostaisin kaverille :/
viikko aikaa miettiä...
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.05.2007 17:49
Kantsii ostaa hattu, sille olis ainakin tarvetta. Niillähän on kaikilla sellainen tylsä valkoinen lakki.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.05.2007 19:28
Minulla oli tuo ongelma viime kesänä. Ostin sitten serkkupojalle suklaata ja lahjakortin musiikkiliikkeeseen.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 02.06.2007 11:41

Lainaus: raavittu

lahjakortin musiikkiliikkeeseen.

Tuo on minusta erittäin hyvä lahja vaikka synttärinäkin tai jouluna.
Saa ostaa sitä mitä haluaa. Mie rakastan musiikkia. Itse on tullut vain niin laiskaksi, ettei ole jaksanut nyt mitään oikein hankkia.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.06.2007 18:00
Minä ostin sille nyt sitten viinilaseja. En poikaa niin hyvin tunne, että olisin osannut korun valita, enkä tiedä miten suuressa roolissa musiikki hänen elämässään on, joten päädyin tähän. Ja kovasti kyllä ilahtuikin, "Nyt mä pääsen juomaan, jes!"

Mutta tosi monelta se sai kyllä rahaa lahjaksi. Se on minusta aika persoonaton lahja, vaikka siitä varmasti paljon iloa onkin. Minun lisäkseni jopa kaksi sukulaista olivat ostaneet lahjat, joissa toisessa oli koru, toisessa kirja.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 04.06.2007 01:05
kaverilla oli lauantaina lakkiaiset ja annoin sille lahjaks sellaset korvikset joissa on kultaa ja valkokultaa. tuntu tykkäävän niistä.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.11.2007 13:28
Minä annoin kaverille, kun valmistui ylioppilaaksi ja merkonomiksi samaan aikaan, niin tuota annoin kaktuksen lahjaksi. Sanoin samalla että kun mä en aina voi olla sun seurana, ni tässä olis sulle piikikäs kaveri seuraksi.

Tiesin, että hän osaa arvostaa juttuun liittyneen ironian.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.11.2007 12:27

Lainaus: TheSecret

Minä ostin sille nyt sitten viinilaseja.

Minusta tuo on tosi hyvä lahja itsenäistyvälle nuorelle, on sitten jotain jo valmiina kun muuttaa pois kotoa. Yleensäkin laadukkaat suomalaiset design astiat, kuten Iittala ja Arabia on suosittuja myös nuorten keskuudessa.

Kaikenlainen turha krääsä kannattaa jättää kaupan hyllylle, itse en ainakaan kaipaisi yhtään enempää roinaa nurkkiin lojumaan. Antais sitten mieluummin vaikka suklaarasian tai lahjakortin.

Lainaus: diamond_385

annoin kaktuksen lahjaksi

Tai sitten vaikka kaktuksen

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit