Gootti.net

Merirosvot<3

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.06.2007 12:24

Lainaus: Ximmo

Salmiakki- vai hedelmämerkkarit?

No ei kummatkaan! Jäävät tosi ikävästi takahampaisiin jumiin. Enkä mä edes saanu pienenä syödä merkkareita hammasrautaviritelmien takia.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.06.2007 16:38
Minäki oon käyny kattomassa sen kolmosen, ja sanoisinpa että on paras niistä! En ymmärrä miks se on joidenki mielestä huono Sen leffan aikana tunteet vaihteli laidasta laitaan ja se on just hyvä Haluun äkkiä nähä sen uudelleen.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.06.2007 16:43

Lainaus: CybellaTraurig

Minäki oon käyny kattomassa sen kolmosen, ja sanoisinpa että on paras niistä! En ymmärrä miks se on joidenki mielestä huono Sen leffan aikana tunteet vaihteli laidasta laitaan ja se on just hyvä Haluun äkkiä nähä sen uudelleen.

no ei se mun mielestä mikään kauheen hyvä kumminkaa ollu. ykkönen oli hyvä mut sen jälkeen on vaan huonontunu
Kirjoittanut: blackie (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.06.2007 10:49

Lainaus: Und3ad

ykkönen oli hyvä mut sen jälkeen on vaan huonontunu

Samaa mieltä. Se kolmonen oli jotenkin... sekava! Oikeasti, hyvä kun ymmärsin edes jotain.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.06.2007 11:22
ahh merirosvot
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2007 12:13
Missä kaikkien aivot seikkailevat kun kolmospiraatti on muka jotenkin sekava ja juoneton? Olen lukenut tusinan arvosteluja, joissa juonesta ei muka ymmärretä mitään. Minun mielestäni se on ihan niin yksioikoinen kuin mitä Disneyleffalta voi odottaa, mutta minähän olenkin todistetusti erittäin epäselvä ja muutenkin kelvoton niin kait se on sitten mulle helpompaa.

Itse pidin kolmososasta oikein paljon. Siinä oli kaikki se, mitä nyt tuollaiselta viihdehömppäleffalta voi odottaa kun sitä menee katsomaan. Se on vauhdikas, jännä, hivenen vitsikäs ja höystetty erikoistehosteilla. En todellakaan olettanut, että näkisin elokuvamaailman syvällisimmän tuotoksen tai jotain Shakespearea, onhan kyseessä puhtaasti aivojen narikkaansijoittamisessa auttava leffa.

Juuri tässä suurin osa leffa-arvosteluista menee rytinällä metsään, kun valitetaan että "siisvoivoikuseoliniinpinnallinennyyh". So? Enpä lähtisi väittämään nyt niin paljon ihqtettua Oceans 13:akaan syvälliseksi...
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.06.2007 15:10

Lainaus: Piiskansiima

Missä kaikkien aivot seikkailevat kun kolmospiraatti on muka jotenkin sekava ja juoneton? Olen lukenut tusinan arvosteluja, joissa juonesta ei muka ymmärretä mitään. Minun mielestäni se on ihan niin yksioikoinen kuin mitä Disneyleffalta voi odottaa, mutta minähän olenkin todistetusti erittäin epäselvä ja muutenkin kelvoton niin kait se on sitten mulle helpompaa.

Minustakaan se ei ollut ollenkaan sekava, vaan päinvastoin, loistavan nopeatahtinen! Liian monet elokuvat liikuttavat juonta liian hitaasti tai jäävät suorastaan jurnuttamaan, niin että ehtii kyllästyä. Minä ainakin pysyin hyvin mukana kaikissa juonenkäänteissä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 07.06.2007 15:14

Lainaus: Iiriva

Minustakaan se ei ollut ollenkaan sekava, vaan päinvastoin, loistavan nopeatahtinen!

En ole vielä käynyt katsomassa, mutta tarkoitus olisi !
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.06.2007 15:18

Lainaus: poison

En ole vielä käynyt katsomassa, mutta tarkoitus olisi !

Kannattaa ja minä ihmettelen sitäkin, miksi jotkut pitävät kolmatta niin huonona, kun esim. ykkönen on minusta suorastaan tylsä kolmanteen verrattuna.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 07.06.2007 18:20
piti mennä kattoo sitä kolmost mut ei päässy pakko mennä kattoo!

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit