Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Merirosvot<3

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 07.06.2007 23:22
Vinkki niille jotka eivät ole vielä käyneet kolmatta katsomassa!

Älkää lähtekö heti kun lopputekstit alkavat, vaan odottakaa niiden loppuun. Jokaisen pirates of the caribbeanin lopputekstien jälkeen on vielä yksi kohtaus...

Ja kolmosessa se kertoo todella paljon.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 07.06.2007 23:26

Lainaus: Iiriva

Jokaisen pirates of the caribbeanin lopputekstien jälkeen on vielä yksi kohtaus...

Aagh! Tottakai minun piti lähteä melkein samantien kun lopputekstit alkoivat, enkä sitten nähnyt tuota. ._.
  • Lähetetty: 07.06.2007 23:33

Lainaus: Swanette

Aagh! Tottakai minun piti lähteä melkein samantien kun lopputekstit alkoivat, enkä sitten nähnyt tuota. ._.

No katsot sitten dvd:ltä... itsekin lähdin kun asiasta vasta myöhemmin kuulin, mutta joku linkitti leffateatterissa kuvatun videon... O___o
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Mariel
  • Lähetetty: 08.06.2007 14:54

Älkää lähtekö heti kun lopputekstit alkavat, vaan odottakaa niiden loppuun. Jokaisen pirates of the caribbeanin lopputekstien jälkeen on vielä yksi kohtaus...

Niinpä!!! Niinpä!!!
Ku leffa loppui, niin mä ja mun kaverit (jotka siis tiedettiin tä juttu, ku yks ihuna ystävä neuvoi. Kiitti Jenni ) huudettiin kaikil, etä jääkää kattoo se kohtaus lopputekstien jälkeen, mut aika harva jäi... :[ Mut me ainaki nähtii se kohtaus.

Ja tosiaan vastaukseks pääaiheeseen:
Merirosvot on ihanii xD tavallaan... Tyyli miellyttää.
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.06.2007 19:16

Ah, kiitos vinkistä!

Ja juu, alkuperäiseen aiheeseen vastaten: kyllä merimiehistä tykkään tai ainakin siitä tyylistä. Saattaisin tulla toisiin aatoksiin jos tapaisin niitä OIKEITA merirosvoja silloin tiettyyn aikaan. Eivät tuskin ole olleet mitään Johnny Deppejä silloin. Etupäässä raiskasivat naisia ja saattoivat tappaa ihan huvikseen.
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 08.06.2007 19:22
mä katoin lopputekstien jälkeisen kohtauksen ku tiesin et sielt varmaan tulis taas jotai
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.06.2007 19:45

Lainaus: Mariel

Merirosvot on ihanii xD tavallaan... Tyyli miellyttää.

Itse pukeuduin pari viikkoa merirosvoksi Pirates of the Caribbean kolmosen nähtyäni
  • Lähetetty: 08.06.2007 20:48

Lainaus: M Chaosbreather

Etupäässä raiskasivat naisia ja saattoivat tappaa ihan huvikseen.

Ja kuhisivat tauteja, olivat likaisia kuin mitkä, varsin sivistymättömiä... Unelmamiehiä, tosiaan.

Disney romantisoi, ainahan Disney satuja tekee.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 09.06.2007 12:56
Jos nyt ajatellaan näitä Pirates of the Caribbean leffoja niin ne ovat erittäin ihania. Niissä vain on merirosvojen elämää romantisoitu. Jos merirosvojen elämä olisi oikeasti ollut tuollaista niin minäkin haluaisin olla merirosvo, mutta...

Tosielämässä ne on karvasia ja haisee ja ne on ihan ääälllöjä... tosin merirosvoista kertovat kirjat ja sadut ovat ihania. Ja leffathan ovat satua joten...

ja ne on ne salmiakki merkkarit, mitkä rulettaa.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.06.2007 13:11

Mä en ikinä lähde heti vaan odottelen rauhassa että tekstit loppuu

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit