Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Viimeksi katsomasi elokuva ?

Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 30.10.2007 07:15
Miss FBI
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 30.10.2007 07:47

Lainaus: Tuulentytar

Miss FBI

samoin. olipa muuten hyvä leffa. ja tulipa eilen nennen tuota katottua Linnunradan Käsikirja Liftareille. vaikka sen olen monta kertaa jo nähnyt niin oli vaan pakko taas kattoa.
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.10.2007 12:18
The Black Cat vuodelta 1934. Pääosissa Bela Lugosi ja Boris Karloff.
Vähän tolkuton välillä, ajoittain vähän tylsäkin, mutta pidin kyllä. Rakastan vanhoja kauhuelokuvia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 30.10.2007 22:51
1408.
Hyvä ja toimiva kauhuleffa, joka on myöskin ohjattu hyvin. Pelon tunteen voi lähes aistia muutamaan otteeseen.
Elokuva Kertoo kirjailijasta, joka kirjoittaa yliluonnollisista ilmiöistä kirjoja. Setä sitten kirjoittautuu sisään hotelliin, jossa sellaisia on huhuttu tapahtuvan. ja siellä huoneeseen 1408, johon väkeä ei haluta päästää. Kuoleman tapauksia on sattunut tässä huoneessa lyhyellä aikavälillä 56. Ja yksikään ei ole kestänyt siellä tuntia kauempaa. Väki on kuollut huoneessa mitä "ihanimmilla" tavoilla..
Kirjoittanut: DarkMessiah (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 31.10.2007 14:19

Lainaus: Funereal Soul

1408.

Jos tuo kerran on oikeasti hyvä leffa niin sehän pitää nähdä. Epäilyttänyt vähä kun oon nähny monta kingin teoksiin perustuneita leffoja, jotka ei oo ollu niin kovinkaan onnistuneita. Mutta uskotaan, että tämä olis onnistunu.

Viimeksi tuli katsottua WRONG TURN. Tuli taas mieleen, miksi ei kannata ihan kaikilla syrjäseuduilla joutua auton kanssa ongelmiin. Aivan mahtava pätkä, mutta ei välttämättä sovi herkkähermoisille/vatsaisille. Sisäsiittoisten maalaisten suoritttama teurastus on esitetty erittäin yksityiskohtaisesti.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 31.10.2007 22:47
The Blair Witch Project
Leffa on tehty hyvin ja siitä saa sellasen käsityksen,että koko juttu on tositarina nuorten kauhuretkistä blairin metsissä, koska on näyttelijät ovat kuvanneet sen muka pelkästään omin videokameroin. Muuten kyllä hyvä leffa,pisteet vei se,että koko juttu on pelkkä legenda,ei tosiasia.

House of Wax
Oli yllättävän hyvä. Odotin paljon huonompaa leffaa. Kerrankin paris hilton on onnistunut jossain Miinuksia leffan alusta,se on todella tylsä,mutta loppua kohen paranee :9
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 31.10.2007 22:50

Lainaus: DarkMessiah

Epäilyttänyt vähä kun oon nähny monta kingin teoksiin perustuneita leffoja, jotka ei oo ollu niin kovinkaan onnistuneita.

Ajattelin aivan samoin kun sitä aloin katsomaan. Mutta tosiaan mut saa haukkua jos olen saanut tuhlattua aikaasi tuolla leffalla. jaksan siltikin sitä hypettää!
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 31.10.2007 22:57

Lainaus: Funereal Soul

1408.

Pitäisi varmaan itsekin käydä katsomassa, minkälainen leffa tuo on.
En oikein trailerin perusteella osaa vielä päättää, että kuuluuko tuo siihen peruspuuro kauhuleffa-kastiin, mutta katsomallahan sen sitten tietää.

Lainaus: DarkMessiah

Epäilyttänyt vähä kun oon nähny monta kingin teoksiin perustuneita leffoja, jotka ei oo ollu niin kovinkaan onnistuneita.

Sama epäilys on ollut minullakin, tosin Rose Red on yksi suosikki elokuvistani/sarjoistani.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.11.2007 14:50
Taru Sormusten Herrasta Sormuksen Ritarit...

On se vaan niin hyvä
Kirjoittanut: Zeitgeist (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 01.11.2007 16:11
The Hunger.

Olen halunnut nähdä tuon vaikka kuinka pitkään, ja eilen sain vihdoin tilaisuuden. Olin vähän pelännyt jotain tylsähköä ja kliseistä vampyyritarinaa, mutta onneksi pelot osoittautuivat aiheettomiksi. En keksi tästä yhtään mitään negatiivista sanottavaa. Älykäs ja hyvinetenevä juoni, todella hyvät efektit, David Bowie, ja ehkäpä elokuvahistorian kovin alku: Bauhaus soittamassa Bela Lugosi's Deadia Batcave-klubilla.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit