Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.08.2007 16:42
riitelen ton apinan kaa jatkuvasti ku se ei ikinä muista parantaa tapojaan
Kirjoittanut: Doucat (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2007 18:33
hittolainen että sunnuntait osaavat olla tylsiä...
muutenkin hirvittää ajatus huomenna koulupenkille takaisin kärsimään......
-.-
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.08.2007 16:31
Miun korvastani puhkesi tärykavo ;(
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 21.08.2007 10:31
Haluaisiko joku leikkiä sankaria ja kantaa minut neljännestä kerroksesta alas ja sitten 150 m terveysasemalle? En pysty kävelemään ja siksi lääkäriin pitäisi päästäkin. :/
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2007 11:33
^ taitaa tulla mulle inan lian pitkä matka, mutta toivottavasti pääsit sinne lääkäriin jotenkuten.

<mua tympii, kun ei mulla pienellä ole muuta elämää kuin tietokone ja internet. Voishan sitä kirjaakin lukea, mutta...

No eiveis, ainaskin on hyvää musiikkia ja kahvia.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.08.2007 13:47

Lainaus: Iiriva

Haluaisiko joku leikkiä sankaria ja kantaa minut neljännestä kerroksesta alas ja sitten 150 m terveysasemalle? En pysty kävelemään ja siksi lääkäriin pitäisi päästäkin. :/

Lähdin just viestisi kirjoitusaikaan duuniin ja varmaan olis tuokin homma hoitunut, kun noin kilsan päässä asun. Enpä vaan lue nettifoorumeja ennen duunia.
  • Lähetetty: 21.08.2007 13:54

Lainaus: Ximmo

Lähdin just viestisi kirjoitusaikaan duuniin ja varmaan olis tuokin homma hoitunut, kun noin kilsan päässä asun. Enpä vaan lue nettifoorumeja ennen duunia.

No, ei se mitään, kun sain itseni ne ruhtinaaliset kolmet portaat ja 150 metriä raahattua terveysasemalle, jossa minua ei voitu auttaa.
  • Lähetetty: 21.08.2007 13:55

Lainaus: Iiriva

No, ei se mitään, kun sain itseni ne ruhtinaaliset kolmet portaat ja 150 metriä raahattua terveysasemalle, jossa minua ei voitu auttaa.

Mitäs seuraavaksi? Etsit vapaaehtoista amputoimaan jalkasi? Siihen en valitettavasti pysty.
  • Lähetetty: 21.08.2007 13:56

Lainaus: Ximmo

Mitäs seuraavaksi? Etsit vapaaehtoista amputoimaan jalkasi? Siihen en valitettavasti pysty.

En sentään, komensin jo orjani tulemaan kanssani sairaalaan moneksi tunniksi jonottamaan ja viihdyttämään minua jonglööraustempuilla
  • Lähetetty: 21.08.2007 14:17
Tämä homma muistutti minua jälleen kerran siitä, miksi en oo käynyt koskaan Helsingin arvauskeskuksissa. Yksityisillä ei tarvitse jonotella ja meininki on muutenkin aivan eri planeetalta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit