Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 17.06.2007 22:25
Erään toisen foorumilaisen ja erään toisen foorumin vastaavanlaisen topicin innoittamana päätin perustaa uuden aiheen kaikenlaiselle offtopicille ja yleiselle selostukselle. Puheenaihe on vapaavalintainen ja se saa vaihtua vaikka koko ajan.

Pyritään kuitenkin pitämään täältäkin pois kaikenlainen toisten piikittely ja tahallinen ärsyttäminen. Ok?
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.06.2007 22:58

Lainaus: Swanette

Pyritään kuitenkin pitämään täältäkin pois kaikenlainen toisten piikittely ja tahallinen ärsyttäminen. Ok?

Kumpa tämä muistettaisiinkin aina
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.06.2007 23:20

Lainaus: poison

Kumpa tämä muistettaisiinkin aina

Kumpa
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • • Muokkasi: Raivonkyynel
  • Lähetetty: 18.06.2007 01:41
Miksi tämä on testialueella? O.o Muttajoo, keksin tässä itselleni mittarin, mikä varoittaa siitä, että hyvien juttujen määrä rupeaa nousemaan ja taso vastaavasti laskemaan. Pitää esittää seuraavanlainen dialogi (vai mikä trilogi se nyt sitten on Oo) ja jos rupeaa naurattamaan mahdottomasti, on henkilö parasta kammeta nukkumaan keinolla tai toisella:

Haastattelija: "Uskotteko te Jumalaan?"
Rumpali: "E."
Kitaristi: "Eeen..."
Rumpali: "Minä oon tiedemies."
Kitaristi: "Minä oon mies."

Hohhohhohoo.
Kirjoittanut: Kuunsilta (Valokuvavastaava)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 18.06.2007 07:56
sattuisko olemaan irc-galleria siellä kyllä sitä loistavaa läppää syntyy
Kirjoittanut: Raivonkyynel (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.06.2007 11:27
^ Onneksi ei, oli Deathchainin Pommiradion haastattelu, joka mulla on nauhoitettuna koneella.
  • Lähetetty: 18.06.2007 20:57

Lainaus: Raivonkyynel

Miksi tämä on testialueella? O.o

Voisi tämä kai olla periaatteessa Yleisissä Korinoissakin, riippuu vähän siitäkin millaista keskustelua tänne syntyy.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 13.07.2007 22:59
Rakastan musiikin huudattamista! Siitä tulee aivan ihana fiilis, kun musiikki pauhaa niin kovaa, että sen lisäksi että sen kuulee, sen voi myös tuntea luissa ja ytimissä! aaaaaaaaaaah, mä tulen niin onnelliseksi kun saan tuntea musiikin!

ottaa päähän, että mun stereot on ihan surkeat! niissä ei saa 32 yksikköä kovemmalle musiikkia, ja se ei riitä mulle! Paitsi ehkä silloin, jos seison ihan vieressä, mut mun pitää saada liikkua ja tuntea musiikki myös silloin. Onneksi tosta meidän kotiteatterista lähtee enemmän ääntä ja kajareitakin on enemmän ympäri taloa! Miten mä kestän sitten kun muutaman viikon päästä muutan, kun kotiteatteri jää tänne ja kerrostaloissa kun ei muutenkaan ihan mielinmäärin saa musaa huudattaa... :| kamalaa. Toisaalta kuitenkin ehkä ihan hyvä, säästyy korvat ja saatan kuulla ääniä vielä 10 vuoden päästäkin.

Mä en kyllä ikinä halua menettää kuuloaistiani. Voisin menettää ihan minkä tahansa muun aistin, mutta jos en sais kuulla, niin tulisin kyllä hulluksi. Hiljaisuus osaa olla tappavaa... Ja kuitenkin tätämenoa mun korvat on entistä kalua. Ehkä tosiaan ihan hyvä, että muutan, ja että vielä kerrostaloon.
  • Lähetetty: 21.07.2007 01:20

Lainaus: TheSecret

Rakastan musiikin huudattamista!

Niin minäkin, ja nyt voin rauhassa huudattaa musiikkia kun olen täällä yksinäni eikä ole naapureitakaan ihan seinän vieressä. Ja toivon myös todella, ettei kuuloni ole jonakin päivänä kokonaan mennyttä...
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.07.2007 02:28
Minäkin palasin tänään helsingin reissulta kotiin, ja heti ensimmäisenä oli pakko laittaa musiikit huutamaan Saan nauttia vielä viikonlopun verran yksinäisyydestä, sitten porukat palaavat kotiin rajoittamaan tätä, voihan nyyhkis.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit