Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: die Winterreise (Nimetön)
  • • Muokkasi: die Winterreise
  • Lähetetty: 02.12.2008 15:15
Ei vitsi mua rupesi naurattamaan tuo joulukuolema -painike (vai mikä se nyt sitten viralliselta nimeltään on) tuolla sivun ylälaidassa mistä pääsee tuonne joululaulut -topicciin
Kirjoittanut: Ratatosk (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 04.12.2008 12:42
Onnea Sofi!! Aikalailla oikeaan osoitteeseen voitto meni, vaikken kyllä läheskään kaikkia ehdokkaita ole lukenutkaan.
Kirjoittanut: Sanctus Sanctorum (Biomechanoid)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.12.2008 13:06

Lainaus: Ratatosk

Aikalailla oikeaan osoitteeseen voitto meni,

Samaa mieltä, Puhdistus on hyvä kirja.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 12.12.2008 18:10
Koko päivän on tuntunut siltä, että olisi jo lauantai. Olen tällä hetkellä flunssassa, joten toivon että huomenna ei olisi ainakaan pahempi olo..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.12.2008 19:30
Lauantai olo täälläkin. Jokseenkin niin hassua. Ja tuota himputin flunssaa yrittänyt tässä vältellä viimeiseen saakka. Mutta kun tuo miehekekin on niin kauheassa taudissa niin ei taida onnistua. Naapuritkin karkoittuu tosin tämän valkosipulin hajun takia.. Mutta pakko yrittää jollain tapaa saada tuota tautia kauemmaksi. Varsinkin, kun kuuli lääkäristä, että sen jälkitautina on tullut oksennustautia. Ja mitään muuta en niin paljon kiertävistä taudeista kammoa.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.12.2008 00:47
Olen järkyttynyt... Miksei täällä foorumilla ole lankaa Betty Pagen kuolemasta :O :'(
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 01:03

Lainaus: Berzerker

Olen järkyttynyt... Miksei täällä foorumilla ole lankaa Betty Pagen kuolemasta :O :'(

Siitä on maininta ketjussa Kenen tyyliä ihailette, muttei tosiaan sen kummempaa. Itse olen vilkuillut Ministry of Burlesquen foorumin Bettie-keskustelua, siellä oli infoa jo rouvan viimeviikkoisesta sydänkohtauksesta.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 13.12.2008 05:31
Se sydänkohtaus on saattanut Pagella pullahtaa keuhkokuumeen takia? Näin ainakin englanninkielisessä Wikipediassa, joka ei ehkä ole kaikkein luotettavin lähde, kerrotaan ohimennen naisen kuolemaa käsittelevässä kappaleessa. Wikipediassa kerrotaan, että vielä joulukuun alussa (eli ilmeisesti 6.-11. välisenä aikana) hän olisi ollut koomassa sen kohtauksen jäljiltä, mutta sukulaiset otattivat hengityskoneen stöpselin seinästä. Noitahan sattuu.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.12.2008 09:25
Niin, mutta kuinka usein "noita sattuu" maailman tunnetuimmalle pin-uptähdelle..? Tämä ei ole naurun asia. Ainakaan allekirjoittaneelle.
Kirjoittanut: MustaHukka (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 13.12.2008 12:36
Miksei Pagesta ole koskaan mitään vanhuusajan kuvaa ? Uskoisin että hän on ikäisekseen hyvännäköinen...(tanssitaidosta en sano mitään)

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit