Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Yleiskeskustelu

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 17.11.2008 10:04

Lainaus: Piiskansiima

Kymysysmerkkien kohdalle tulee CS

Niin tuleekin, mutta ajattelin olla diskreetti ja diplomaattinen. ;D
Kirjoittanut: Mystification (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:44
Mtv3:n sivujen alareunan sarjis-osion vitsit ovat kyllä niin huonoja että ihan itkettää!
Kirjoittanut: JapanGoth (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:52

Lainaus: Mystification

Mtv3:n sivujen alareunan sarjis-osion vitsit ovat kyllä niin huonoja että ihan itkettää!

Niin on, tänään se pelle juttu... Ziisus~

Mikä muuten on sun avatari, oon aina sitä miettinyt...?
Kirjoittanut: Blackrat (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 27.11.2008 18:56

Lainaus: JapanGoth

Mikä muuten on sun avatari, oon aina sitä miettinyt...?

Se on kameraa päin kumartava punatukkainen (oletettavasti nainen.)
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:00

Lainaus: Blackrat

Samalle kantille kääntyisin.

btw. Ihanat hiukset!
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:02

oon aina kattonu, että se on joku hyyppä jolla on punanen hame ja pyllistää kameralle O_o
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 27.11.2008 19:11

Lainaus: groomeri

oon aina kattonu, että se on joku hyyppä jolla on punanen hame ja pyllistää kameralle

Niinku kädet selän takana. : )
Ensin ihmettelin, että miten voit sen niin nähdä, mutta hetken kuvaa katsottuani hahmotin (oletettavasti) mitä tarkoitit.
Itse olen sen aina tulkinnut näin--->

Kirjoittanut: JapanGoth (Nimetön)
  • Lähetetty: 01.12.2008 09:17
Kiitos, nyt tiedän mikä se on..
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 01.12.2008 11:32
Kävin juuri kissani kanssa eläinlääkärissä, jossa poika pääsi leikkaukseen. Pikku ressukka on vielä aivan unenpöpperössä unilääkkeiden alaisena. Saa nähdä, että huomaako tuo poju mitään puuttuvan jalkojensa välistä, kun se tuosta heräilee.
Kirjoittanut: Lacy gloom (Aktiivi)
  • Lähetetty: 01.12.2008 11:59

Lainaus: Azrael

Saa nähdä, että huomaako tuo poju mitään puuttuvan jalkojensa välistä, kun se tuosta heräilee.

Eipä meidän poitsut ainakaan huomanneet.. Toinen tosin pissi allensa kun oli vielä ihan tokkurassa, eikä jaksanut vielä edes nousta jaloilleen. Kovin näytti olevan hämillään tapahtuneesta raasu.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit