Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Asumisesta

Kirjoittanut: Niina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.07.2007 15:14

Lainaus: Ximmo

Eikö jokainen asu kotona? Vai asuuko joku naapurissa, hotellissa tjsp?

Tajusitko mitä tarkoitin? Sori, mä en osaa ajatella enkä kirjoittaa oikein.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:17
Kyllä se on ihan ihan paras yksin omassa asunnossa ku että joutus kattelee jotai muita samoissa tiloissa silloinki ku niitä vähiten kaipais.. Perhekodissa 6 rapnuoren kanssa ei mitää ihanaa---
Kirjoittanut: mlrd (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:30

Eikö jokainen asu kotona?

au... joku amputoi juuri jalkani ilman puudutusta...
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 14.07.2007 16:42
laita suolaa jalkaan, auttaa kuulemma.
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.07.2007 17:35
Mä en tiedä haluanko mä sanoa tulevaa solukämppää "kodikseni". Enkä kyllä sano tätä Oulun omakotitaloakaan, imuroin silloin tällöin, olen kiltti eikä porukat heitä mua pihalle. Oon halunnut omaan kämppään siitä 10-vuotiaasta.

So, miä oon muuttamas Tampereelle opiskeluiden perässä. Kävi tuuri ja sain ilmaisen solukämpän Hervannasta. Kahden viikon päästä raahaan kamani sinne.

Viime syksyn asuin opiskelija-asuntolassa, yhteinen huone kämppiksen kanssa. Oli kieltämättä helvetin ahdistavaa. Sellainen 2-kymppinen bilettäjä, ei montaa sanaa vaihdettu sinä aikana kyl.
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • • Muokkasi: Sharwynn
  • Lähetetty: 14.07.2007 17:45
Muutin vähän alle 16-vuotiaana koulun perässä ja asun nyt siis jo kolmatta vuotta yksin. Perhe asuu 170 kilometrin päässä ja siellä tulee vielä melko usein käytyä. Minulla on siis pikkuinen yksiö, yleensä melko sotkuisessa tilassa kunnes kyllästyn siihen sekamelskaan ja sitten kämppäni kiilteleekin puhtauttaan muutaman päivän kunnes taas ne vaatteet sun muut roinat valtaavat lattian, sohvan jne.

Toki sitä on pakostakin kasvanut itsenäisemmäksi; jos itse ei huolehdi asioistaan sitä ei tee enää kukaan muukaan. Koen myös nykyisen kouluni kasvattaneen minua ihmisenä, samaa ovat sanoneet luokkakaverinikin.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.07.2007 20:23
asun kiltisti vanhempien luona..
paskempi hommeli lepää siinä ettei minulla ole juurikaan päätösvaltaa missäkään asiassa *snif*
Kirjoittanut: hupsu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: hupsu
  • Lähetetty: 14.07.2007 21:22
Muuten 18-vuotiaana omaan kämppään eli 8 vuotta sitten. Suosittelen lämpimästi. Suurin osa kahdeksasta vuodesta meni tosi eksän kanssa asuessa, mutta kuitenkin.
Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2007 11:25

naapurissa

asuin naapurissa kaks kuukautta ku tota en jaksanu raahautuu yläkertaan asti(asuin kerrostalos, oma asunto ylimmäs kerrokses, ei ollu hissii) naapurit ei tykänny mut ei myös kehtannu häätää mua
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 15.07.2007 22:22
Minä olen muuttamassa pois kotoa parin kuukauden päästä, kunhan saan ensin opinnot suoritettua.
Tuo muutto on hieman viivästynyt siitä, mitä olin aikaisemmin suunnitellut lähinnä sen takia, koska olin aikaisemmin typerä ihminen eikä minua pahemmin koulussa näkynyt.

Mitään kovin selviä suunnitelmia minulla ei vielä ole tulevaisuuden varalle, kunhan ensin löytäisin itselleni työpaikan ja asunnon jostain muualta.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit