Gootti.net

Asumisesta

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 30.07.2007 15:23

Lainaus: liothe

Millä pirulla ne luulee opiskelijoiden ylipäätään elävän.

No minä ainakin elän 150€/kk
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2007 15:48

Lainaus: Iiriva

Sain juuri hypätä sängystä ylös ja vetäistä kylpytakin päälleni mennäkseni avaamaan oven Hoasin tarkistusmiehelle

Nöyyy :/
  • Lähetetty: 30.07.2007 15:54

Lainaus: Metallitar

Nöyyy :/

happy happy joy joy

Taisi kyllä olla herralle olla oudompaa, että tämän näköinen otus kömpii ovelle tummansinisessä kylpytakissa ja tukka pystyssä, jotta; "jaa mikä tarkastus?"
Kirjoittanut: Shaft (Inkvisiittori)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.07.2007 17:56
yksiöksi, Reilun kokoisessa Asumisoikeusasunnossa Etelä-leppävaarassa asustelen eläimien kanssa.

Muuttanut jo 17-vuotiaana omaan asuntoon ja minulle on ainakin omaan kotiin muuttaminen tuntunut vapauttavalta. Ja olen kasvanut henkisesti sen jälkeen, oppinut elämään ihmisiksi.
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:05

No minä ainakin elän 150€/kk

minun laskelmieni mukaan pärjäisin reilulla kolmella kympillä kuukauden, eiku viel yks pullo kokista
34 euroo per kuukaus riittäis
  • Lähetetty: 30.07.2007 19:39

Lainaus: nocturnal_chimaira

minun laskelmieni mukaan pärjäisin reilulla kolmella kympillä kuukauden, eiku viel yks pullo kokista

Mutta minä en asukaan kotona, vaan ostan ja laitan kaikki ruokani itse ;>
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Ximmo
  • Lähetetty: 30.07.2007 22:04
Ööööh jo tuo 150e per kuukausi kuulostaa vitsiltä, kun mulla se ei riitä edes viikoksi. Jos en dokaisi koskaan, niin sitten tuo 150e varmaan riittäisi aika pitkään. Valitettavasti normaali viikonloppu kustantaa meikäläisellä jo enemmän. 34 euroa per kuukausi on jo tosiaan sitten silkkaa huumoria.

Joo minä pärjään nollalla eurolla ihan hyvin, kunhan myyn kaiken omaisuuteni pois ja hoitelen itseni jonnekin laitokseen. (Ei kai sillä mitään väliä ole, että joku maksaa sen lystin.)

Niin ja tarkennan vielä, että näissä laskelmissa unohdan suosiolla kaikki laskut ja maksut, mitäs niitä käy tähän sotkemaan. Nehän on vain jotain paperilappusia, ainoastaan konkreettisesti rahalla tai pankkikortilla maksettavat jutut kannattaa huomioida, jotta keskustelu ei mene kenellekään liian monimutkaiseksi.
  • Lähetetty: 30.07.2007 22:09

Lainaus: Ximmo

Ööööh jo tuo 150e per kuukausi kuulostaa vitsiltä, kun mulla se ei riitä edes viikoksi.

No enempää mie en oikeasti saa ruokarahaa, vuokra ja muut laskut ovat asia erikseen. Mutta osaan hankkia itselleni 15 eurolla ruokaa viikoksi, jos siitä lähdetään... Ja siihen 150€ sisältyy myös kaikki junamatkat yms.

Tr00 opiskelija-elämää around here.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Lähetetty: 30.07.2007 22:15
Täällä toinen troo opiskelija. Opintotukea tulen saamaan seuraavan vuoden 134€ eikä se mihinkään riitä.
Pitää toivoa, etten taas hassaa turhaan opintolainaa kuten viime vuonna. o.O

Laskuja ei ole, koska koulun kustantamassa solussa asun ja oppilaitos tarjoaa aamupalan ja kaksi lämmintä ateriaa päivässä.

Elikkä rahat uppoo mässyyn ja junamatkoihin. Jälkimmäinen se suurin viejä, onneksi ei joka viikonloppu tarvitse asuntolasta lähteä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 30.07.2007 22:20

No enempää mie en oikeasti saa ruokarahaa, vuokra ja muut laskut ovat asia erikseen. Mutta osaan hankkia itselleni 15 eurolla ruokaa viikoksi, jos siitä lähdetään... Ja siihen 150€ sisältyy myös kaikki junamatkat yms.

Joo kyllä mä sen uskon. En minäkään nyt ruokaan paljoa rahaa käytä. Olenhan minäkin opiskellut ja silloin rahaa ei kulunut näin paljoa. Menot kasvaa aina suhteessa tuloihin. Tosin opiskelijanakin tuli elettyä aina suhteellisen mukavasti, kun kumminkin vuokra oli alhainen ja tein aika paljon hommia koulun ohella. Muistaakseni sain jonain opiskeluvuonna pelkästään lehtijutuista kirjoituspalkkioita 7000 euron verran. Kesäduunit ja muut puuhastelut vielä siinä sivussa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit