Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naiset ja kokkaus

Kirjoittanut: Valkyria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 15.07.2007 12:20
no noi perunat onnistuu multa hyvin ku joudun aina kaikkial niit tekee en sit muusta tiedä ku ei oo kovin pakotettu muuta tekee hmm ukon vois kyl keittiön puolel laittaa koitokselle. nojaa varmaan sit ois illallisena kalapuikot ja ranskalaiset
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:20
mä oon kans sellanen naisolento joka tykkää kokata ja leipoa(vaikkei siinä niin loistava oliskaan aina)
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:24
leipoo mä kai ihan osaankin tai mulle maistuu mun tekemät jutut en tiiä muista
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:27

Lainaus: Valkyria

tai mulle maistuu mun tekemät jutut en tiiä muista

ninpä.. kyllähän ne omat sävellykset on omasta mielestä aika usein hyviä mutta ei niistä muista tiiä...
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:34
Ääh, kokkaaminen on tylsää. Mutta leipoa tykkään... Siinä on kiva sotkea koko kämppä...
  • Lähetetty: 15.07.2007 13:36

Lainaus: Lady Elena

Siinä on kiva sotkea koko kämppä...

sotken tekemättä mitään kämppää mut leipomisen kaut saa kaikenlaisii herkkui
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.07.2007 14:13

Lainaus: Chrystalis

Lainaus: hupsu

jos hänen päällään on vain alushousut.

Ilman on parempi

Olen kuullut että ihmiset on polttaneet itsensä kokkaamalla alasti. Rasva roiskuu xD
Itse en harrasta kyseistä aktiviteettia (ainakaan usein), vaikka kokkailtua tuleekin. Voin yhdeksän vuoden ruoanlaittokokemuksella sanoa, etten mielelläni paistaisi esim. munkkeja alasti. Vohveleita voisi harkita
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 15.07.2007 15:14
Olen ollut koko aikuisikäni innokas kokkaaja. Osaan tehdä kaikenlaista hyvää jouluruuista erilaisiin liha ja kalaruokiin. Yleensä ovat pöperöt kelvanneet muillekin
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.07.2007 16:33
Osaan tehdä ihan syömäkelpoista ruokaa, mitään keittiökatastrofeja en ole saanut aikaan, mutta en siis ole millään muotoa kokkiainesta! Olen todella laiska ruuanlaittaja, kotitalous oli seiskaluokalla kaunis 7 ja enempää en olekaan sitä opiskellut. Ja ne minun kokkailuni ovat niin perusruokaa kuin olla voi, en osaa käyttää mitään ihmeeellisyyksiä enkä kokeile uutta. Joskus myös saatan leipoa jotain hyvää jos olen sillä tuulella, mutta sitä tapahtuu aika harvoin
  • Lähetetty: 15.07.2007 16:37

Lainaus: Nina

Olen kuullut että ihmiset on polttaneet itsensä kokkaamalla alasti.

toi on muuten totta siis en iha alasti mut jos paljasta pintaa ees vähäsen niin tietenki se rasva roiskuu siihe ja se ei tunnu kivalta-.-

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit