Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Naiset ja kokkaus

Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.07.2007 21:55
Minä ukko kumpiki pidetään kokkailusta, kumpikin tekee sitä, mitä osaa silloin kun tekee mieli, jos koitetaan jotain uutta reseptiä tai jotain pitkäkestoisempaa/vaikeampaa tuttua, tehdään yhdessä.

Ja onhan se kokkaaminen seksikästä, arvatkaa kaks kertaa miks uunissa paistettavat ruuat, yleensä palaa. ;D
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 18.07.2007 00:14
Grillaus on kivaa ku sitä saa tehä ulkona ja muutenki sillon on aina hyvä tunnelma..
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.07.2007 09:43
Mieshän tuota on lähinnä tehnyt, koska hän on hyvin monelle mausteelle ja ruoka-aineelle allerginen. Nyt myöhemmin olen minäkin sitten osallistunut siihen.
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 23.08.2007 21:22
Ruoan laittaminen on mielipuuhaani.
Toki aina ei onnistu, ei edes joka kerta.
Maustamisen kylläkin jätän toisille, jäipä sellainenkin muisto mieleen, ettei lähes kukaan pystynyt syömään maustamaani keittoa, saati sitten minä itsekään. Tästä on kyllä jo jokunen aika, mutten sen koommin ole pahemmin keittoja innostunut tekemään/maustamaan.
Kahvikakut, piiraat, erilaiset pannuruoat (esim. munakas, wokit jne.)
muut uuniruoat ja sensellaiset onnistuu. Lisäksi tykkään valmistaa niin helppoa kuin 3min nuudeleita, mutta ei se siihen jää, en todellakaan ala hauduttelemaan niitä kolmea minuuttia vedenkeittimen avulla lämmitetyssä vedessä, vaan toki keitän kattilassa, lisänä vihannekset ja kastike. En tykkää pikaruoasta/eineksistä. Itse tehtyä sen olla pitää!
Kuulostaa nuo esimerkit aika surkealta, mutta intoa ruoan valmistamiseen ainakin riittää.
Eli en sentään sitä "vesikin palaa minulta pohjaan"-kastia ole. Jos nyt näin karusti ilmaisen.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 23.08.2007 21:56
Olen kyllä mies, joten vähän offtopic! Mutta mutta tykkään hirveästi kokkauksesta. Teen kaikenlaisia liha ja kalaruokia ja keksin itse reseptejä. Arkena tulee tehtyä yleensä aika yksinkertaista, mutta viikonloppuna ja jos joku tulee kylään laitan juhlavampia herkkuja. Ja jouluksi teen perinteisesti itse laatikot ja kinkun.
Kirjoittanut: Shadow Q (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.08.2007 22:00

Lainaus: poison

Olen kyllä mies, joten vähän offtopic!

Poisonia myötäillen..

itekki tykkään laittaa ruokaa ja ainaki mutsin oon kuullu sanovan että ihan hyvää

empä sitte tiiä. Itelle maistuu ainaki ja eikös se oo se pääasia
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.08.2007 07:46

Lainaus: Shadow Q

Itelle maistuu ainaki ja eikös se oo se pääasia

Näinpä.
Itse osaan kyllä valmistaa varsin maukasta ruokaa, mutta se ruuan ulkonäkö on sitten se asia, minkä takia minun pitää suurinpiirtein suostutella muut ihmiset syömään minun kokkauksiani.
Kirjoittanut: Pudotus (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 26.09.2007 16:00
Tykkään ruoanlaitosta mutta olen laiska tekemään kuitenkaan, vaikka moni on kehunut että tekemäni ruoat ovat todella hyviä että esim. mausteita on sopivasti, vaikka useimmiten vaan kippailen satunnaisia mausteita mitä kaapista ensimmäisenä käteen sattuu.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.09.2007 16:04
Mun mielestä leipominen on kivempaa kuin kokkaaminen vaikka kokatakin osaan
Kirjoittanut: Silkkiruusu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.09.2007 16:13
Kokkailen tosi mielelläni ja lisään mausteita aika reippaalla kädellä. Mikroruokia syön vaan äärimmäisessä kiireessä tai joskus töissä.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit