Gootti.net

Ropecon

Kirjoittanut: Coraline (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 31.07.2007 16:09
Minäkin olen kyllä melko varmasti tulossa. Riippuu hiukan, että saanko kuljetuksen ja muut sellaiset kuntoon, kun asun n. 3 tunnin ajomatkan päässä. Mtg:tä olen poikaystäväni ja muutaman tutun kanssa menossa pelailemaan. Ropetusta en tosin ole ikinä harrastanut ja tuota Mtg:täkin olen vain muutaman kuukauden pelaillut.
Kirjoittanut: Nina (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2007 15:23
Tuonne olen menossa. Varasin kaverin kanssa kaubamajasta pöydän ja myydän uutta ja vanhaa gootikasta(tai jotain sinnepäin) tavaraa.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.08.2007 11:39
Tekisi mieli tulla, ja teoriassa pääsisinkin, mutta kun en tuosta miehekkeestä tiedä... -.-'

edit: olemme näemmä sunnuntaina tulossa, mutta ihan itsemme näköisinä!
  • Lähetetty: 08.08.2007 22:28

Lainaus: Iiriva

edit: olemme näemmä sunnuntaina tulossa, mutta ihan itsemme näköisinä!

No höpönpöpön, minä aion sittenkin pukeutua rokokoo-tyyliin!
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.08.2007 20:12
Jee huomenna rouppekoniin!
Minut ainakin bongaa (mikäli tunnistaa) kaikkina päivinä maleksimasta ja sepittämästä epämäärästä potaskaa erinäisille ihmisille.

Olisiko ehdotus tapailusta vaikkapa lauantaina kolmelta (ajankohta hatusta temmottu, joten paremmat ja täsmällisemmät ehdotukset ovat hyvästä) siinä käpyaltaalla liian rohkea?
  • Lähetetty: 10.08.2007 02:26

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Olisiko ehdotus tapailusta vaikkapa lauantaina kolmelta (ajankohta hatusta temmottu, joten paremmat ja täsmällisemmät ehdotukset ovat hyvästä) siinä käpyaltaalla liian rohkea?

Minä ja Dragula olemme ainakin tulossa vain sunnuntaina, kun lauantaina on muuta menoa :/
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 10.08.2007 12:37
Hittolainen kun piti ropettaa praedoria koko eilisyö niin nyt vaan jumittaa kotona.. :/
  • Lähetetty: 11.08.2007 11:39
Minä ja Dragula menenemme huomenna, mutta hylkäsin kyllä pukuajatukseni tajutessani, miten helevatan kuumaa tuolla on Pitkä ja paksu, musta puuvillasamettimekko tällä säällä, ei tule kesää.
Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.08.2007 21:17
No nyt on ropekoni ohi ja jälleen kerran pitää todetta, ettei siellä mitään kehittävää tänäkään vuonna saanut aikaan. Mikä ihme siinä on, kun silti sinne menee vuodesta toiseen?

Nillitettävääkin löytyy sen tapahtuman kehityksestä. Pomppulinna loisti poissa olollaan ja vuosi vuodelta siellä näkyy enemmän ja enemmän animuhörhöjä ja cosplayaajia. Minulla ei kyllä ole henkisesti mitään vastaan animua, mutta onhan nyt noille animuhommeleille ihan omat tapahtumansa.
  • Lähetetty: 12.08.2007 23:27
Samaa huomasin minäkin. Kokonaiset puoli tuntia siellä viihdyimme, kun ei siellä sitten loppujen lopuksi ollut meille oikein mitään. Tulimmekin jo niin myöhässä, että pääsimme Dragulan kanssa sisään. Oi jee. Ehkä olisi ollut antia, josa pelaisimme laudoilla tai figuureilla, mutta kun ei niin ei

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit