Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ropecon

Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 13.08.2007 16:47
Sunnuntai on ropekonissa kuollut päivä. Perjantai on paras.
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 13.08.2007 18:14
Joo eipä paljoa tullut tehtyä.. boffausta siihen asti et ase meni mäskäks. Sit tosin tuli käytyä yhessä luennossa ja pelailtua lauta/korttipelejä. Narutardeja ym. tosiaan on nykysin tuolla vähän liikaa, kun 2001 niitä oli niin paljon vähemmän.

Tosin mukava juttu oli että ei ollut kuin yks puhdas vaatekerta josta sitten saikin kivan ihmis samoojan/puolihaltian asukokonaisuuden viitalla ja pienillä lisämausteilla
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.09.2007 17:29
Voi hemmetin hemmeti, olin Ropeconissa, enkä tiennyt että täällä lainkaan oli aiheesta ketjua... No, ei siellä mitään goottimiittiä saatu pidettyä? Ensivuodeksi voisi aloittaa suunnittelun ajoissa, eikö?

Heiluin siellä muuten miespuoliseksi vampyyriksi pukeutuneena, eli musta viitta punaisella vuorella (ja iso huppu), hattu päässä, mustat housut ja musta hihaton paita - jotain sinne päin... Ei kukaan varmaan mitään sillä tiedolla tee, eikä kuitenkaan tunnista kuvailusta, mutta kerronpa nyt kuitenkin.

Mun mielestä lauantai on Ropeconin paras päivä, sillon kun on gaala ja tanssit ja kaikkea... Sunnuntai on kuollut ja perjantaina kaikki vasta alkaa ja silloin koko päivä meni tanssiharkoissa, että...
Elikkä lauantaita suosittelen niille, jotka käy vain yhtenä päivänä. Ja se voisi olla ensivuoden Conin miittipäivä, jos sinne mitään miittiä nyt ollaan edes järjestämässä, vai kuinka?

Sitä voisi sanoa vielä tuosta Ropeconista, että siellä oli aivan ihanaa ja mahtava tunnelma Menen varmasti myös ensivuonna!
  • Lähetetty: 03.10.2007 13:27
Kuka tietää jo nyt tulevansa ensvuoden Coniin?
  • Lähetetty: 03.10.2007 15:37
Minä ainakin. Vois melkeen jaksaa vetää siellä pari pöytäpeliä ja hankkia vaparin sit sinne
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 05.10.2007 16:02

Lainaus: hupsu

http://www.ropecon.fi/

luin eka että rapecon -.-
  • Lähetetty: 08.10.2007 20:58

Lainaus: blackwolver

Joo se on se ropeconin "varjotapahtuma" niillä ei oo omia sivuja mut flyereita on aina jaossa conialueella. Mun käsitykseni niistä on se et vedetään joka ilta tajuttomat ******* aloittaen jo aamulla ja sit parhaansa mukaan yrittää osallistua itse ropeconin ohjelmaan. Koskaan en oo tosin osallistunu.
Kirjoittanut: kuollutnukke (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 08.10.2007 21:01

Lainaus: blackwolver

ja mulle tuli jotenki tosta raparperi mielee en edes tiedä miksi
  • Lähetetty: 23.10.2007 14:28

Lainaus: HepZusi

Joo se on se ropeconin "varjotapahtuma" niillä ei oo omia sivuja mut flyereita on aina jaossa conialueella. Mun käsitykseni niistä on se et vedetään joka ilta tajuttomat ******* aloittaen jo aamulla ja sit parhaansa mukaan yrittää osallistua itse ropeconin ohjelmaan.

Se juuri. Asiaan kuuluvaa ohjelmaa on muunmuassa kaikki pervot/härskit esitelmät sun muut... kaikki mahdollinen örveltäminen ja öykkäröinti ja irstailu kuuluu asiaan. Säädyttömyyshän on jutun pointti..
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 24.10.2007 13:41
Haha, ropecon... Faijapuoli kertoi hyvän, kun hänen laivansa lähtee siitä vierestä missä tämä järjestetään... Noh, siellä oli porukka ollut älasti nurmikolla 'aurinkoa ottamassa', kun hän sitten paahtaa läpi (ei kierrä vaikka olisi mitä tiellä) univormu päällä poletit olkapäillä jne... Jostain kumman syystä oli kuulemani mukaan nopeasti löytynyt vaatteita päälle

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit