Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mitä mieltä verkkokaupoista Old Raven ja Blackgroup Oy?

Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 01.08.2007 14:40
Mä tilasin joskus 4 vuotta sitten sieltä korsetin kaavat. Tulipas sitten 20cm liian isot!
Hameen tilasin joku pari vuotta sitten, annoin tarkat mitat, hame oli reilut 10cm liian iso.
Ompelujälki ei ole omasta mielestä hyvää siellä, vaatteet on tehty vähän sinnepäin, en ole ollut tyytyväinen.

Tarvikkeet on tullut nopeasti; yleensä jo ennen maksua. Kerran tuli liian pitkä plansetti, tosin vaihtoivat sen eikä itselle tullut kuluja joten asiallista toimintaa tarvikkeiden osalta.

Blackgroupista oon tilannut parit kengät - ei mitään moitittavaa.
Kirjoittanut: Nocturnia (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.08.2007 22:27
Tilasin Old Ravenista hameen tässä keväällä. Maksoin postiennakolla ja hämmästyin todella kun lasku olikin 70 euroa liian suuri! Firmasta kerrottiin että kaupassa oli sattunut sekaannus kahden samannimisen tuotteen takia. Ei siinä mitään, väärä lähetettiin takaisin ja oikeakin tuli yllättävän nopeasti. Lupasivat vaihtaa nimet.
Blackgroupin kanssa sen sijaan kaikki meni hyvin.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.08.2007 16:34
Blackgoupilta olen tilannut kengät. Kengät tulivat siinä neljässä päivässä, eli nopeaa oli
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.08.2007 17:51
pitänee opetella ite tekeen vaatteita. en löydä koskaan mitään hyvää tai kerran näin sellaset liituraita housut, niistä metallirenkaista tai remmeistä en juurikaan välitä.

ja sitä paitsi kovin on gootti-vaatetus hinnoissa.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 04.08.2007 18:05
Blackgroup on oikein hyvä kauppa, palvelu pelaa ja tilaukset toimitetaan nopeasti, mutta valikoima on harmittavan yksipuolista.
Niin on tosin monissa muissakin jööttikuteita myyvissä kaupoissa ja juuri tämän vuoksi teenkin suurimman osan vaatteistani itse, kun olen sen verran epävarma ulkomailta tilaamisen suhteen.

Old Ravenista juuri odottelen tilaamaani vyötärökorsettia ja paitaa.
Pitkähköt tilausajat ovat ymmärrettäviä ottaen huomioon, että kyseessä on pienehkö valmistamo, jolla varmasti on suht. paljon asiakkaita yhtä aikaa, mutta silti pitkitetyt toimitusajat ovat ärsyttäviä.

Ei sillä, ihan hyvänlaatuisia vaatteita minä olen tuolta tähän mennessä saanut, mutta kärsimättömänä ihmisenä tämä odottelu on tuskallista.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.08.2007 18:48
Blackgroupista olen itekkin tilaillut ja hyviä ovat, nopeaa ja asiakaspalautukset sujuu kanssa. Old Ravenilta on hyvälaatuine hame ja paita, korsettitoppi tulossa kohtapuoliin.
Kirjoittanut: jeesus (Nimetön)
  • Lähetetty: 16.08.2007 16:23
Blackgroupista ei kokemuksia, mutta Old Ravenilta olen tilannut sepien-vyötärökorsetin ja mukaan pyysin sen nyörityksen taakse tulevan läpän. Jäi kyllä viimeiseksi kerraksi. Korsetti tuli myöhässä, kotiovelle, ilman laskua. Lähettivät sähköpostilla maksulomakkeen tilisiirtona vaikka olin laittanut lomakkeeseen maksutavaksi postiennakon. Eikä sitä läppääkään oltu tehty korsettiin >.< Saa nähdä mitä lopulta maksan siitä.
Kirjoittanut: AuroraBorealis (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.08.2007 16:26
Blackgroupista olen kengät tilannut ja joitain vaatteita. Hyvä palvelu ja nopea toimitus, ei mitään pahaa sanottavaa. Tosin jossakin välissä oli vaatteitten mitat tosi huonosti laitettu sinne ja ei yhtään tiennyt mistään että minkä kokoista mikäkin on, mutta siihenkin tullut muutos ja plussat siitä. Ei kun tilailemaan vain ;D
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 17.08.2007 11:20
Blackgroupista olen minäkin jotain tilannut ja tyytyväinen olen ollut. Aion käyttää jatkossakin!
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.08.2007 11:45
Old Ravenista en ole tilannut. Blackgropista kahdet kengät ja olen ollut tyytyväinen,paketit ovat saapuneet nopeasti.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit