Gootti.net

Kadunvaltaus lauantaina 18.8. Helsingissä

Kirjoittanut: Liisa Peililasimaassa (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2007 22:05
Ei sitten tullutkaan mentyä sinne kadunvaltaukseen, kun heräsin vasta kahdelta. Itkun valitus.

Tosin menin sinne ankkikselle niihin hc kemuihin ja oli ihan mukavaa.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 19.08.2007 16:07
Kukas oli kyseisessä tapahtumassa? Millasta oli,oliko paljon porukkaa?
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 19.08.2007 18:48

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Tosin menin sinne ankkikselle niihin hc kemuihin ja oli ihan mukavaa.
Wtf? Minä olin siellä puol kahdesta johonkin kolmeen ja siellä tais olla jtn 20 ihmistä D Lähinpä siinä sitten kotia. Tai noniin voihan sitä mukavaa olla vaikka ei olisi jengiä.
  • Lähetetty: 19.08.2007 19:46
Menin sinne joskus neljän jälkeen ja sillon oli n. 100 ihmistä.
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.08.2007 19:46
Mä menin sinne joskus klo 15 aikaan ja pikku hiljaa alkoi porukkaa tulla. Varmaan joku 200-300 ihmistä siellä oli. Paras kadunvaltaus ylivoimaisesti, mitä mä oon ollu. Ihan helvetin kivaa, tosin sammuin sinne nurtsille jossain välissä ja sitte menin vielä illalla Lost Paradiseen, vaikken ollu oikeasti missään kunnossa enää siinä vaiheessa.
  • Lähetetty: 20.08.2007 16:23
Oliko se lopullinen paikka ilmotettu etukäteen jossain vai ongitko tiedon jotain muuta, kuin nettiteitse?

Meinaan, jos oli ilmoiltu johonkin sitä tapaamista etukäteen se lopullinen kohde, niin ketuttaa.
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:37
Olisin halunnut paikalle,mutta mummoni täytti 80. ja olin kotona.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.08.2007 19:46

Lainaus: Ximmo

sitte menin vielä illalla Lost Paradiseen, vaikken ollu oikeasti missään kunnossa enää siinä vaiheessa.

Ihan kunnossahan sä olit Lostissa. Oli kiva nähdä se sun systeri
Kirjoittanut: Ximmo (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.08.2007 11:35

Lainaus: Liisa Peililasimaassa

Oliko se lopullinen paikka ilmotettu etukäteen jossain vai ongitko tiedon jotain muuta, kuin nettiteitse?

Mä menin sinne Oopperalle ja sattumalta paikalle pamahti tuttuni, joka oli jo saanut kännykällä tiedon kohteesta. Kyllähän sen olisin muutenkin puhelimella selvittänyt, kun paikalla oli kuitenkin varmaan kymmeniä tuttujani.

Etukäteen tuota informaatiota ei kerrota julkisesti. Eihän siitä muuten mitään tulisi.

Lainaus: poison

Ihan kunnossahan sä olit Lostissa. Oli kiva nähdä se sun systeri

Jaa, vai niin, no hyvä.
Kirjoittanut: Suokas (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: Suokas
  • Lähetetty: 24.08.2007 17:16

Lainaus: Ximmo

Porissa oli kesällä tuollaista menoa, tsekkaa kuvia vaikkapa tuolta:

Edit: Ei tullut kuvaa(?)

http://s15.photobucket.com/albums/a366/Sheep-o-ram a/Thrashwax%20Pori%202007/?action=view&current=Kuv a154.jpg

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit