Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikahvila

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:03

Lainaus: Ninni

Otin muuten valokuvia siellä Soihdussa, toimispa vaan toi galleria kunnolla niin laittaisin ne heti sinne. (ois muuten viiden miitin kuvatkin laittamatta galleriaan, mut ei vaan onnistu ku se ei edes aukee! No, luotan herran ylläpitäjän taitoihin hoitaa asia)

vai lähetätkö minulle? Minulla galleria aukeaa aina suhteellisen nopeasti.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:04

(ois muuten viiden miitin kuvatkin laittamatta galleriaan, mut ei vaan onnistu ku se ei edes aukee! No, luotan herran ylläpitäjän taitoihin hoitaa asia)

Heheh, ensimmäinen virhe on mennä luottamaan "taitoihini". Jos haluat tänään noita kuvia galleriaan, niin sitä varten voidaaan kehitellä ihan erinomaisen eriskummallinen keino. Voin laittaa gallerian salasanasuojauksen taakse, jolloin muut eivät pääse samanaikaisesti selailemaan kuvia. Sillä välin voit itse siirrellä uudet kuvat galleriaan (gallerian pitäisi toimia kohtalaisen nopeasti sinä aikana kun se on salasanalla suojattu, koska muut kävijät eivät rasita sen konehuonetta).
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:05
...tai sitten ne fotot voi laittaa Iirivan avustuksella. Miten vain.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:06

Lainaus: kuopassa

Heheh, ensimmäinen virhe on mennä luottamaan "taitoihini". Jos haluat tänään noita kuvia galleriaan, niin sitä varten voidaaan kehitellä ihan erinomaisen eriskummallinen keino. Voin laittaa gallerian salasanasuojauksen taakse, jolloin muut eivät pääse samanaikaisesti selailemaan kuvia. Sillä välin voit itse siirrellä uudet kuvat galleriaan (gallerian pitäisi toimia kohtalaisen nopeasti sinä aikana kun se on salasanalla suojattu, koska muut kävijät eivät rasita sen konehuonetta).

Eikäöhän se loppujen lopuksi kävisi noin kaikkein nopeiten, kun ne pitäisi ensin pakata, lähettää minulle, purkaa, tunkea galleriaan.. Eli salasanaa kehiin ja galleriasta ylimääräiset ulos!
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:09

Voin laittaa gallerian salasanasuojauksen taakse, jolloin muut eivät pääse samanaikaisesti selailemaan kuvia. Sillä välin voit itse siirrellä uudet kuvat galleriaan

No eiköhän aleta hommiin! Kerro kun voin aloittaa
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:12

Voin laittaa gallerian salasanasuojauksen taakse, jolloin muut eivät pääse samanaikaisesti selailemaan kuvia.

Muutenkin olisi mukavaa jos saisi koko gallerian näkymättömäksi rekisteröitymättömille käyttäjille. Jotenkin iljettää ajatus, että kuvia missä näkyy leviää ties mille pervoille tyypeille. Näkeehän sen noista gallerian katsojaluvuistakin että kuvat, missä on vain kauniita goottityttöjä on paljon katsotumpia kun muut. Ja anteeksi off-topic.
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:12
Okke. Laitan sen salasanan tulemaan vaikka tekstarilla tai yksityisviestillä.
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:14

Lainaus: Aditu

Muutenkin olisi mukavaa jos saisi koko gallerian näkymättömäksi rekisteröitymättömille käyttäjille.

Juu, varmaan uudessa kuvagallerian versiossa on tämäkin toiminto olemassa. Kuvagalleriahan tulee vaihtumaan jossain välissä nopeampaan versioon, missä on sitten näitä toimintojakin runsaammin...
Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:33

Muutenkin olisi mukavaa jos saisi koko gallerian näkymättömäksi rekisteröitymättömille käyttäjille.

Juu, varmaan uudessa kuvagallerian versiossa on tämäkin toiminto olemassa.

Muuten tosi hyvä homma, mut mä oon antanu sellasille frendeilleni gootti.netin osoitteen ja ohjeet mennä galleriaan joita en näe juuri koskaan, niin ovat sit mun kuvia katelleet ku ei tavata livenä ikinä. YO-kirjotusten jälkeen vuonna -98 kaikki frendit muutti eri puolille Suomea, ovat olleet erittäin iloisia kun tuolta galleriasta ovat voineet mun meininkiä seurata. no, se siitä. Nyt se salasana tais kilahtaa luuriin... Laitan nyt jotain kuvia, ja jos ylläpitäjälle sopis sit tää sama homma vaik huomen tai ylihuomen, niin sit laittaisin lisää kuvia kun niitä on niin hemmetin paljon. Ainiin, 22. virallinen miitti oli muuten 1.9.07 Suomenlinnamiitti vol.2 (lähinnä linnanneitojen kuvausta) ja epävirallisiin miitteihin siitä kahvilasta (jota tää ko viestiketju koskee) vois laittaa albumin, eli 3.9.07 Kahvila Soihtu (tarkastettiin mestat, et siitä tulis se vakiomesta kerran kuussa) Jos jaksat jotain vastaavaa skriivaa.... (tarkotettu ylläpitäjälle siis)
  • Lähetetty: 05.09.2007 20:39

Muuten tosi hyvä homma, mut mä oon antanu sellasille frendeilleni gootti.netin osoitteen ja ohjeet mennä galleriaan joita en näe juuri koskaan, niin ovat sit mun kuvia katelleet ku ei tavata livenä ikinä.

Aivan, aivan. Ei koko kuvagalleriaa kehtaa laittaa näkymättömäksi rekisteröitymättömille käyttäjille, mutta voisi tietysti pistää esim. jonkun tietyn albumin, johon pääsisi sisälle vain salasanan tietävät heput...

Laitan nyt jotain kuvia, ja jos ylläpitäjälle sopis sit tää sama homma vaik huomen tai ylihuomen [...]

Asia selvä, mademoiselle. Mieluiten iltasella, jolloin on hieman hiljaisempaa, koska päiväsaikaan galleriaa selaa melko paljon porukkaa.

Jos jaksat jotain vastaavaa skriivaa...

OK. Käyn laittelemassa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 5 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit