Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita, kun saat jotain kivaa!

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:29
Okei, tälläinen on pöllittyy joltain muulta foorumilta, mutta ilmoittakaa, ja poistakaa, jos tälläinen topikki on jo.
Elikkäs, tänne kirjoitetaan, kun olet saanut/ostanut/tilannut jotain kivaa.

Esimerkki:
Minä kävin kirpparilla, ja löysin yhden ihanan verkkotopin, t-paidan, hihattoman kauluspaidan ja villatakin.

Toivottavasti ymmärsitte, olen huono selittämään.
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:33
Sain tänää Emily the Strange sarjakuva-albumin, tai mikä onkaan
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:41
Mä sain viikonloppuna synttärilahjaks hienon digikameran.
Nyt vain kuvailemaan
Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:46
Kuten jo "uusimmat levyhankinnat" ketjussa mainitsin , sain mm. Tenhin uuden Folk Aesthetic boksin tänään. Pakko hehkuttaa että digibookin kannet on aivan älyttömän hienot, toivottavasti ne tekis bändipaitoja jossa olis niitä samoja luurankoja.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 10.09.2007 21:42
Mites, lasketaanko seksi kivaksi ?
Kirjoittanut: Transylvania (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Transylvania
  • Lähetetty: 10.09.2007 22:00

Lainaus: Chrystalis

Mites, lasketaanko seksi kivaksi

No ilmanmuuta
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2007 22:13
Sain tänään kirjeen, joka piristi kökköä päivää mukavasti. Ja sitten cdon toimitti mulle NCIS-sarjan ekan tuotantokauden
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.09.2007 22:18

Lainaus: diamond_385

cdon toimitti mulle NCIS-sarjan ekan tuotantokauden

täällä päin vihertää ja pahasti
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 11.09.2007 02:17
Minä en nyt ole lähiaikoina saanut tai ostanut yhtään mitään kivaa, mutta äitini lupasi rahoittaa minulle piirtopöydän, yay! Eikä tarvinnut edes suostutella, ja omasta ehdotuksestaankin taisi kannattaa isompaa (=kalliimpaa) mallia. Huomenna voisi tilata, tai ylihuomenna viimeistään.

Ei kun hetkinen, sainhan minä eilen vanhoja rahoja. Randomeja meksikolaisia kolikoita (ei kyllä kuin joku parikyt vuotta vanhoja eli ihan uusia), 5-markkasia 50-luvulta, 2-markkasia 70- ja 80-luvulta ynnä muita kohtalaisen uusia rahoja, ja - mikä upeinta - 10 penniä vuodelta 1891. Takapuolella kruunu, A-kirjain ja järjestysluku III. Upea.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 11.09.2007 15:46

Lainaus: darkAngel

täällä päin vihertää ja pahasti

Toinen tuotanto kausi mulla jo onkin, lällislää

Hmm, enpä tiedä lasketaanko tää saamiseksi, koska annoin samalla mitalla takaisin, halaaminen on kivaa

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit