Gootti.net

Kirjoita, kun saat jotain kivaa!

Kirjoittanut: Deadboy (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.10.2007 16:37

Lainaus: Evelyn

Oon saanu Mahtigootti-arvonimen huomaamattani

Eiku CV:een vaan!
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 20.10.2007 17:31
Oon saanu tänää paljon suklaata!
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.10.2007 18:07

Lainaus: CybellaTraurig

Oon saanu tänää paljon suklaata!

samoin. ja äiti osti karkkia ja coka cola zeroa (1,5 litraaaaaa)
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.10.2007 18:27
Sain.
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 20.10.2007 18:41
sain äidiltä rahaa et pääsin ratsastamaan.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.10.2007 21:53
Työttömyys korvaus tai mikälie on tullu tilille. Loistavaa.
Kirjoittanut: kismet (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.10.2007 10:04
En nyt saanut mitään järin konkreettista, mutta vuosikausiin olin iloinen. Jag var så himla glad. : ) Paikkakunnalla oli ravit eilen ja olin aiemmin ottanut selvää et raviradan alueella on myös raviponitoimintaa ja kysynyt voisinko joskus poiketa ihan vain halaamaan ja harjaamaan pikkuisia poneja. Eilen sain mennä!! Oi - det var så härligt! Mulla on nyt oma favoritponny nimeltään Domino. Hän on musta shetlanninponi. Yhtä toistakin ponia sain harjata. Ja jotkut ihmiset taisivat luulla minun kuuluvan kalustoon kun tulivat kyseleen mistä löytyy kottarit, do I work with trotting jne. Ehkä mä näytin olevani "kuin kotona" kun rupesin kans lakaseen koko tallin käytävän. Ja nautin joka hetkestä! Viikon päästä on pelkät poniravit ja aion mennä katsomaan miten Domino juoksee. Ja sitä seuraavana sunnuntaina on taas suuret ravit ja sillä kertaa saan taas harjailla pikkusii. *sydän täynnä onnea* Hela tiden jag bara tänker på de små, söta, mjuka, runda ponnyer - och specielt "min" Domino.
Kirjoittanut: Evelyn (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 21.10.2007 19:08
Sain autettua tänään ystävääni. Hän saa 2 pupua ja haimme veljeltäni hänen pupuilleen heinää (ilmaiseksi) petiä varten Eli sain hyvän mielen

Lainaus: Deadboy

Eiku CV:een vaan!

Oli mikä oli, ymmärsitte kuitenkin
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Lähetetty: 21.10.2007 22:33
Saan huomenna..herätä kello 6.00
Kirjoittanut: HepZusi (Mister Halloween 2007)
  • Lähetetty: 21.10.2007 22:38

Lainaus: CybellaTraurig

Saan huomenna..herätä kello 6.00

Minä kans. :f Se ei kyl oo kivaa.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit