Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kirjoita, kun saat jotain kivaa!

Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.02.2008 15:54
Kahdet avainketjut, kaulapannan ja kauluspaidan. Kauluspaita on hieno, sellainen puna/musta ruudullinen, ja niissä punaisissa ruuduissa on pieniä mustia pääkalloja. Kallis oli, mutta kyllä se kannatti ostaa
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 28.02.2008 16:07
Sain uudet peitevärinapit
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 29.02.2008 20:17
Sain (tai no ostin) Nemi-sarjisalbumin ja muuta sälää. Jee.

Lainaus: diamond_385

Mulla on liput Kissin konserttiin.

Onnittelut! Kuulin, että nuo liput olisivat menneet todella nopeasti..
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.02.2008 20:48
No nyt kävi niin ihme juttu että kulta toi kukkia töistä tullessaan

Olen kärsinyt aina kuivasta, atooppisesta ihosta enkä ole löytänyt ikinä meikkivoidetta joka sopisi minulle. Siis aina ne on kökkööntyneet tuosta nenästä yms. ja kauhea ketutus asian tiimoilta. Olen oikeasti kokeillut ihan kaikkea!
Nyt sitten luin keskustelun jossa suositeltiin Grimasia tms. jota saa Punanaamiosta. Tilasin sit mielenkiinnosta kun hinta on vain 10e purkki, ja jumankauta että on hyvää tavaraa!!!
Ette usko miten iloinen olen kun minunkin naama on viimein edustuskelpoinen, jes! Tai olis muuten jos en olis niin hemmetin ruma, mutta ainakin iho edes näyttää nyt hyvälle
Peittää kaiken, ahhhh!
Kirjoittanut: MissLaura (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 29.02.2008 21:03
No nyt minä vasta kivaa sainkin, kosin miestäni karkauspäivän kunniaksi ja hurja suostui
Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 29.02.2008 21:21
Sain tänään hyvän mielen, koska hiihtoloma alkoi eikä minun tarvitse stressata koulun ja määräaikaisen työn yhteensovittamisesta ^-^ Matikan kurssin arvosana 10 kruunasi päiväni, koska olen ala-asteelta asti karsastanut matikkaa sekä normaalisti pärjäilen sellaisen 7 arvoisesti

MissLaura
Onnea sinulle ja miehekkeellesi Minun täytyy kyllä soittaa siskolleni ja kiusia, että joko on kihlat oman avokkinsa sormessa
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 29.02.2008 21:39

Lainaus: MissLaura

No nyt minä vasta kivaa sainkin, kosin miestäni karkauspäivän kunniaksi ja hurja suostui

Aww, onnea

Sain tänään uuden hameen ja kaksi pulloa viiniä+kissanminttua :> Siitä onkin aikaa, että olisin viimeksi juonut näin "paljon" O.o
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 29.02.2008 22:14
Onnea täältä minunkin puolestani

Sain (=ostin) eilen ihanan lämpimän mustan hupparin. Eipä tule kylmä räntäsateessa pyöräillessä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.03.2008 12:44

Lainaus: MissLaura

Nyt sitten luin keskustelun jossa suositeltiin Grimasia tms. jota saa Punanaamiosta.

Teatterimeikit rulettaa

Itsekin haen itselleni ensi viikolla neljä Grimasin luomiväriä, koska niissä sitä pigmenttiä ja pitoa riittää. Meikkivoiteen haen myös, kunhan saan edellisen purnukan koluttua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: BronzeRain
  • Lähetetty: 01.03.2008 13:23
Hmmm, pitäisi itsekin kokeilla Grimasia jahka rahatilanne sallii.

Ukkoni toi mulle munkkeja ja suklaata, ihana mies.

Tämä aihe on suljettu. Et voi lähettää tähän aiheeseen vastausta. Aihe on todennäköisimmin suljettu siksi, että siinä käsiteltävä asia on puitu perinpohjaisesti ja ns. kaluttu loppuun, tai sitten aihe ei ole enää ajankohtainen (jos viestiketjussa on käsitelty esimerkiksi festivaalia tai konserttia), tai sitten samasta aiheesta on ollut keskustelua jo aikaisemmin. Goottifoorumilla on myös tapana sulkea sellaiset viestiketjut, jotka sisältävät sata (100) sivua, ja avata uusi viestiketju samasta aiheesta toisaalla. Voit halutessasi kysyä foorumin valvojilta tai ylläpidolta syytä tämän viestiketjun sulkemisen syistä.

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit