Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Ninnin miittikuvien linkit

Kirjoittanut: Ninni (Järjestäjä & Valokuvavastaava)
  • Lähetetty: 16.09.2010 21:18
Juu saa laittaa miun otoksia minne lystääte, kivaa on, jos kuvaaja mainitaan
Mut tässä viime kuun Suokki-miitin kuvat: http://www.flickr.com/photos/52258054@N03/?saved=1
Lisää kuvia (mm Tamperemiitti) tulee piakkoin!!!!!
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 17.09.2010 02:23
Veikeitä kuvia. Kiitos Ninni! Aion napata ainakin arveluttavan oloisen jäätelönsyönti kuvani facebookkiin (kuvaaja mainiten). Muru-eskimot on valitettavasti pienentyneet xxs-kokoon siitä, kun niitä olen lapsena mutustanut. Mikään ei ole enää niin kuin ennen...
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • • Muokkasi: Kreivi Arvet
  • Lähetetty: 17.09.2010 10:26

Lainaus: Natassja

Mikään ei ole enää niin kuin ennen...

Niin, näinhän se on. Monet asiat pienenee sitten onnellisen tai vähemmän onnellisen lapsuuden Ite oon huomannu samaa, asiat pienenee mutta se on samaa että jäätelönsyönnistä tulee edelleen yhtä paha olo kuten ennenkin, heh! Ois kiva ku pääsis iteki joskus miitisä käymään mutta eipä niitä täällä ole. Yhessä kävin, muut tosin olivat abaut 20 vuotta nuorempia joten yhteiset keskusteluaiheet olivat vähissä. Miitissä otettiin kuviakin. Ja kysyin että voisko ne laittaa goottinettiin katseltaviksi ja ymmärsin että ne tulevat tänne mutta yhtään kuvaa ei ole näkynyt...

Huomasin että Pakanaverkko järkkää täällä Kuopiossa jotain kokoontumisia, pittää käyvä siellä ihmetteleen menoa kun goottimiittejä ei ole.

Oon tulossa mahdollisesti 6.-9.10 Helsinkiin Ympäristömessuille pariksi päiväksi ja sillonhan vois tavata etelän mörköjä jos aikaa vaan jääpi. Huomasin että teillä on Karjaalla miitti samaan aikaan joten ehkäpä kohtaamiset Helsingin päässä jää kokematta kun todennäköisesti porukkaa meneepi sinne. Saas nähdä.
Kirjoittanut: Kalmankoura (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kalmankoura
  • Lähetetty: 07.11.2010 15:19
Halloween ja pyhäinpäivä kuvia

Halloween
Soldier

Pyhäinpäivä
NVA Soldat I

NVA Soldat II
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 10:58
Tässä on meitsin halloween asu. Lady Gagaa esitän. Tosin sen taitaa huomata
Kirjoittanut: Vaulderie (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.11.2010 11:04
Halloween-kuvat siis myöskin tänne!

Pärstä
Tarkempaa pärstää
Kroppaa

Tutoriaali tuosta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 08.11.2010 14:53
Oma pyhäinpäiväni meni larpin merkeissä, joten olen kerrankin jopa ollut pukeutuneena. Valitettavasti ei tullut yhtään kuvaa jossa näkyisi ihan koko karvoitus, tämä lienee paras.

Susihukka.
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: groomeri
  • Lähetetty: 08.11.2010 15:04
laitetaan nyt tännekin vielä:
minä itse
Kuvia muista juhlijoista:
albumi
Kuvissa siis: Vampiric_ eli kauhukokki, Aural eli merirosvotar, Deathmask eli lumineito, Kalmankoura eli vaarallinen natsi, hänen puolisonsa sotamies(nainen?) joka ei taida olla gootti.netissä, oma puolisoni oli myöskin merirosvo (ei gootti.netissä), Signum eli vampyyri, gothicknight eli musta ritari, JM16180 esiintyi oopperan kummituksena.
Jos joku puuttuu/on sanottu väärin tms. niin korjailkoon
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.11.2010 15:14
Vielä kerta kiellon päälle:

Irmukka
Kirjoittanut: Kreivi Arvet (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.11.2010 16:04
Voi kauhia ku te näytättä kauhialta, joudutta vielä Helvettiin ku näytättä jo maan päällä tuon näkösiltä! Ei minun lapsuudessa ollut teidän näkösiä kummajaisia. Jos harvoin olikin ne olivat kaikki Saatanasta. Jo pelkkä punahiuksisuus oli noidanmerkki ja eiku roviolle vaan puhdistuksen tuleen. Tai vaihtoehtosesti Saatanalle itsensä myyneet manattiin takaisin Helvettiiin sieltä mistä ne olivat tulleetkin! Tämä viesti ei sisällä huumoria!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit