Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Miitti Rovaniemellä?

Kirjoittanut: Tiragen (Nimetön)
  • Lähetetty: 27.08.2008 23:03
Olis kiva tutustua Rovaniemen tummanpuhuvaan väkeen Olisko kukaan innokas ilmaantumaan miittiin?
Kirjoittanut: Zanette (Jäsen)
  • Lähetetty: 31.08.2008 11:52
tulisin kyllä mutta välimatka on aika pitkä,asun itse toisella puolella maata
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 06.09.2008 20:14
Minä voisin ehkäpä tulla, kun ko.paikkakunnalla asun. Pitää nyt katsoa oisko nyt ketään muutakaan tulossa
Kirjoittanut: mystinjection (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.10.2008 17:59
Taitaa rovaniemi olla vielä turhan kaukainen miittipaikka,ainakin sillä perusteella että tää keskustelu kuoli ennenku ehti kunnolla edes alkaakkaan
Kirjoittanut: Kodosti (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2009 21:24
Itekki täällä roissa asun. Ja voisin jopa paikalle ilmestyäkki...
Kirjoittanut: Morfinsia (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 27.01.2009 12:17
eikö rovaniemellä ole 6.-7. 2. joku taidetapahtuma?? Sinne olen menossa/tulossa,että jos niihin aikoihin on jotain niin voisin miittaillakin...muuten olen oulun seudulla...
  • Lähetetty: 27.01.2009 14:04
Ite ainaki voisin vaikka kaupunkii tullakki sillon, ku tuskinpa parempaakaan tekemistä..
  • Lähetetty: 27.01.2009 21:30

Lainaus: Kodosti

Ite ainaki voisin vaikka kaupunkii tullakki sillon, ku tuskinpa parempaakaan tekemistä..

olisi hauska tavata ihmisiä. muitakin kuin näitä taidepiirien kummajaisia...
  • Lähetetty: 28.01.2009 15:08
Tokitoki.. Ilmottelet sitte vaa missä olet, niin ilmestyn paikalle..
  • Lähetetty: 28.01.2009 18:13
Tjuu... tää tapahtuma on ilmeisestikin rovaniemen taidemuseon tiloissa tai jossain lähistöllä...En kyllä ite tiiä rovaniemestä yhtään mitää,en ole ikinä käynyt.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit